הנשיקה במונדיאל. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"קשה שלא לחוש אמפתיה לרוביאלס": מתחיל הכי מיזוגני - ומגביר

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:23

נתנו לאלפא להביע את דעתו בקשר לשלושה דברים שקרו השבוע - הנשיקה המוזרה שנתן המאמן לכדורגלנית, המירוץ של אורנה ברביבאי לראשות העיר תל אביב, ואונלי-פאנז. אז הוא התחיל הכי מיזוגני שלו ואז הגביר

תקציר: יפן - נורבגיה 1:3/ספורט1

השבוע נגמר אירוע מונדיאל הנשים בכדורגל, שהוא כמו מונדיאל הגברים רק לא מעניין: הוא לא מעניין גברים למרות ה-"כדורגל", ולא מעניין נשים למרות ה-"נשים". אוהדי ספורט, במיוחד בישראל, כנראה נהנים יותר מלרדוף אחרי ג'וק שנכנס להם לבית מאשר לשבת ולצפות בעונש הזה.

גם באתר דנן המוקדש כולו לתחומי עניין נשיים (תחום העניין היחיד של נשים בעולם הוא זוגיות ונגזרותיה), לא היה טעם להתייחס לאירוע, אלמלא תקרית משעשעת שהתרחשה בסוף משחק הגמר: לאחר ניצחונה של נבחרת ספרד, ובמעמד הענקת המדליות, יו"ר ההתאחדות הספרדית לכדורגל, לואיס רוביאלס, דפק נשיקה רטובה לקפטנית והכוכבת של הנבחרת, ג'ניפר הרמוסו, וזאת לעיני כל הצופים באצטדיון ובבית.

יבורך הפרי: יכול להיות שמצאנו את האמירה הכי אומללה של העונה
סרטון של הכלה ממסיבת רווקות פרועה הוביל לביטול החתונה
אוהבות פורנו? הגיע הזמן להפסיק עם האינקוגניטו ולהירשם

הנשיקה במונדיאל. אינסטגרם, צילום מסך
קשה שלא לחוש אמפתיה לרוביאלס/צילום מסך, אינסטגרם

מונדיאל הלסביות

למען הסר ספק רוביאלס והרמוסו הם לא זוג בשום צורה, וכנראה גם לא ממש בקשר חברי. בעצם מה שקרה הוא שרוביאלס פירגן להרמוסו בנשיקה אפילו מבלי שהיא ביקשה זאת, והיא מנגד רמזה להטרדה. איך הוא יכול היה לדעת שהיא לא רוצה זאת, במיוחד כשהיא לא התנגדה? למה היא לא נתנה לו סטירה באותו רגע אם זה לא משהו שהיא רצתה? אם אני יודע משהו על נשים, זה שכשמשהו לא מתאים להן, הן מייד אומרות משהו על כך. מכל מקום, הרמוסו הייתה צריכה לקבל זאת כמחמאה: אם לא מטרידים אותך, סימן שאת לא מספיק יפה להטרדה, אז אם מטרידים אותך, פשוט תגידי תודה. שנית, כשמדובר בשחקנית כדורגל, היא ממילא כנראה לסבית, ולכן אפשר לראות בנשיקה אפילו מחווה חברית סטייל בוראט.

לאור האמור קשה שלא לחוש אמפתיה לרוביאלס, שנאלץ לספוג קיתונות של בוז מכל רחבי העולם, כולל מממלאת-מקום ראש ממשלת ספרד, שקראה לפטרו (כן, יש להם אישה בתפקיד הזה משום מה). מה שברור הוא שאם הרמוסו לא הייתה עושה מזה עניין, זה לא היה הופך לעניין: בשיקולי מאזן הנוחות, הפגיעה שרוביאלס כגבר ייאלץ לספוג מהסיפור הזה גדולה הרבה יותר מזו שכביכול נגרמה להרמוסו, ולכן הדבר המנומס מבחינתה היה לא לדבר על כך. עם זאת הרמוסו אמרה כשנשאלה על כך שהיא "לא נהנתה מזה", ובכך יצרה בלאגן לא קטן, וכך לראשונה בהיסטוריה נשים מגיעות להישג חברתי, וההישג הזה נהרס בגלל התמקדות במיניות שלהן במקום באישיותן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רון חלדאי ואורנה ברביבאי - הבחירות בתל אביב יפו. צילום: גיא יחיאלי ואלעד גוטמן, אתר רשמי
הולכת לבטל מאת כל החניות ברברס? ברביבאי מול חולדאי/אתר רשמי, צילום: גיא יחיאלי ואלעד גוטמן

ראשת העירייה

בשבועות האחרונים הצטרפה אורנה ברביבאי למירוץ לראשות עיריית תל אביב, ובכך היא תתמודד נגד רון חולדאי, המכהן בתפקיד כבר עשרים וחמש שנה. ברביבאי כבר עשתה בעבר היסטוריה בהיותה האישה הראשונה שהגיעה לדרגת אלוף בצה"ל, וכן האישה הראשונה שהייתה בתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון. אם תנצח, היא תהיה האישה הראשונה שתכהן בתפקיד של ראש העיר בעיר חשובה בישראל (לא, חיפה זו לא עיר חשובה, וחוץ מחזירים ובהאיים אף אחד לא רוצה להיות שם).

אם ברביבאי תיבחר, יש להניח שתפעל לרווחתן של נשים בעיר: תבטל את כל החניות ברוורס, תגדיל את מספר הסניפים של סופר פארם, וכן תצבע את שני החלקים של דיזינגוף סנטר בצבעים שונים, כדי שיהיה אפשר להתמצא במקום הזה סוף סוף מבלי להתבלבל (אני גבר, אז אני ספציפית לא מתבלבל). אולם מה יש לאישה להציע לתפקיד החשוב הזה? ומה יקרה אם היא פתאום תקבל מחזור? וחוץ מזה, האם בכלל יש משהו לשפר בתל אביב? לנסוע באוטו בתל אביב כיום זה פשוט עונג צרוף, וחבל לתת לאישה, שאין לה התמצאות מרחבית וכישורים אנליטיים, לנהל את המיזם החשוב הזה.

אשלי הנזירה כוכבת אונליפאנס. אינסטגרם, צילום מסך
אשלי הנזירה מאונליפאנס/צילום מסך, אינסטגרם

למאווררים בלבד (יענו fans)

אני לא אצרף כאן קישורים רלוונטיים כתימוכין לדברי (מסיבות מובנות אני מקווה), אולם בזמן האחרון אני מוצא שיותר ויותר בנות ישראליות הקימו לעצמן עמוד באונלי-פאנס. מי שלא מכיר, מדובר באתר להעלאת תכנים של תמונות וסרטוני וידאו, נניח כמו אינסטגרם, אלא שהיוצרים גובים דמי מנוי אישיים מגולשים שרוצים להיחשף לאותם תכנים שהעלו לפרופיל שלהם. בעיקרון מדובר באתר פורנו בתשלום (שזה בכלל משהו שאני לא מבין, למה לשלם על פורנו לעזאזל). אולם למרות התקווה שלי לראות בנות מהשכבה שלי משפילות עצמן, והופכות מושא אוננות תמורת עשרת הדולרים שלי, נראה שאותן בנות ישראליות טוענות במעין איפכא מסתברא שכזה, שהעלאת תכני עירום בעד תשלום באונלי פאנס דווקא מהווה אקט מעצים מבחינתן.

עם זאת צר לי לאכזב את אותן נערות, שעשייתן ותרומתן כמובן מבורכת: מעצים זה לא. פורנו מעצים זה אוקסימורון (במובן העממי של המושג), כמו כיבוש נאור או שר המשטרה איתמר בן גביר. זה אולי מפרנס אתכן היטב, אבל זה פשוט לא הופך אתכן חזקות יותר בשום צורה. מבחינת גברים, ליברלים ושמרנים כאחד, אישה שעושה פורנו היא אולי אחלה בשביל סקס, אבל פחות להביא להורים.

מדוע אתן שואלות? לפעמים את המובן מאליו צריך לומר: גברים אוהבים פורנו בדיוק בגלל שהוא לא מעצים, אלא מבזה. אם אתן מפנטזות על עולם מתקדם שבו יום אחד נשים שמוכרות את גופן יהיה Non-Issue, אז אתן צפויות להתאכזב. אם עירום ופורנו לא יהיו עניין, אז הם פשוט לא יהיו. זה לא באג, זה פיצ'ר. למה? ניקח זנות למשל: לכאורה זה משהו שכל אחד יכול לעשות, אבל הסיבה שלא כולם עושים זאת, היא שיש לזה מחיר, והמחיר הוא כבוד אישי (אלא אם גבר עושה את זה, אז זה בסדר). אותו רציונל חל גם לגבי פורנו: אין בעיה שאישה תוכל להתפרנס ממה שהיא רוצה, רק שתדע שמה שהיא מוכרת כאן הוא לא עירום, אלא כבודה העצמי. בכל אופן, סיימתי לכתוב את הטור הזה, והתפנתה לי איזו רבע שעה, אני חושב שאני אנצל אותה כעת כדי לראות פורנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully