כוכבות פורנו בקרוז. stunningstelladaniels, צילום מסך
צילום מסך/stunningstelladaniels

אוהבות פורנו? הגיע הזמן להפסיק עם האינקוגניטו ולהירשם

אבי צדקה

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 8:30

נשמע מוזר, אבל מאז שנרשמתי לאתר פורנו, החיים שלי הרבה יותר נוחים, קלים ומהנים, זה הזמן להפסיק להתחבא ולומר לאלגוריתם, הנה אני! ד"ר לינקדאין מפסיק להתחבא מאתר הפורנו האהוב עליו ויוצא אל האור

כוכבות הפורנו סטלה ובדקיטי מדברות על שיתוף מעריצים בצילומים/NO JUMPER)

איך לא חשבו על זה קודם? פשוט נרשמים לאתר פורנו. כולנו היינו באתר פורנו, כל אחד וההעדפה שלו, אני זורם עם רובוטיות מהעתיד, אל תשפטו אותי. וכולנו ראינו את כפתור ה"הרשמה".

חחח הרשמה. בשביל מה המציאו לנו גלישה מוסתרת (אינקוגניטו), למה שנרצה להיחשף במבושינו וערוותנו? אז יש כמה סיבות, וחלקן אולי יפתיעו אתכן:

פה גדול, טריק קטן: המוב שאף גבר לא ישכח לעולם
"מישהו כנראה היה מתאבד אחרי שהיה קורא כתבה כזו על עצמו"
69 ימים לוקח לגבר ממוצע לחשוב להגיד לך שהוא אוהב אותך
חטיפה ממבט ראשון: אפילו משה ונועם הם זוג יותר מוצלח מטל ורון

המורה שנחשפה כשחקנית פורנו. twitter, צילום מסך
המורה שנחשפה כשחקנית פורנו/צילום מסך, twitter

זה חינם

טוב כמובן שזה חינם, האתר, כמו כל אתר, רוצה עלינו המון מידע. הרבה אומרים שהאתר המפורסם פורנהאב הוא בכלל לא אתר פורנו, אלא אתר מידע של סטטיסטיקות ואנליטיקות של טרנדים ברחבי העולם, והם צודקים. אז איך נרשמים? פשוט, עם האימייל. לא רוצים לקבל למייל של העבודה פרסומות זימה על הסטיספייר 3.0 פרו מקס הכי חדש בשוק? אין בעיה. צרו אימייל חדש, סודי. לא חייבים אפילו שם מלא, ורק שתדעו שגם מנכ"ליות עושות את זה.

ואז מה? מתחילים לצפות. לא משנה במה, לאט לאט האתר לומד אותנו ומציע לנו עוד תכנים שהוא יודע שנאהב, כמו אורגיות, אוננות, סרטונים ארוכים עם עלילה קיצ'ית, ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בגלל המוח הקדוש והדביק שיודע באמת הכל

"אנשים יאוננו על כל אחד", אמרה יוצרת ה-OnlyFans אלכס סים-וייז. "הם יאוננו על חזאי מזג האוויר, הקצב החביב עליהם, או מישהו שהם רואים בכל יום. אי אפשר למשטר את החומרים לפנטזיות שלנו". אבל זה לא אומר שברגע שכבר נרשמנו לאתר אי אפשר לעזור לנו לאונן על מה שבאמת עושה לנו את זה. איך זה קורה?

נכנסים לאתר עם האימייל, ומתחילים לצפות בתכנים, האתר לומד אותנו ואחרי סשן צפייה לילי, הופ! פתאום אתר הבית מתחיל להתמלא בכל הסקס הטוב הזה. אם למשל צפינו הרבה באורגיות, אתר הבית מתמלא באורגיות מגוונת ואקזוטיות. מכירים יוטיוב? אז כזה, רק עם פורנו.

ומה שיפה הוא שהאלגוריתם, שבואו פשוט נקרא לו המוח של האתר, מספיק חכם להמליץ על עוד תכנים שאהבנו אבל גם על יוצרים ויוצרות מומלצים. כך מרחיבים אופקים.

פורנו. ShutterStock
אל תהיי נבוכה, מאמי/ShutterStock

בגלל הקהילה

בקהילה של אתר פורנו יש וייב אחר קצת. וכן, בדרך כלל התמונות למשתמשים פרטיים חסומות. מדהים שדווקא אתר פורנו חשב איך למנוע שליחת דיק פיק רנדומלית.

בכל מקרה, אפשר להתחבר לאנשים בתגובות, בפרופיל האישי, ויש גם ישראלים. יצא לי לדבר עם כמה ישראלים וישראליות ואפילו כמעט היה מפגש פעם, לפני הזוגיות, היה מצחיק. הכל נשאר אנונימי עד שנרצה שלא. תחשבו כמו דנג'ן - כולם עם מסכות, רק שלפעמים מורידים ואומרים, היי אני אמנם מת על גולדן שאוור, אבל ביום ביום אני גם יועץ עסקי במרכז, מה איתך? סיטואציה מוזרה ומעניינת.

פורנהאב. פורנהאב, צילום מסך
יוצרת מוכרת מפרסמת את מרכולתה והישגיה. מזהים?/צילום מסך, פורנהאב

יש גם פרסים למ(זד)צטיינות

כן, כנראה שאנחנו מתפתים בקלות לדברים מוצצים ונוצצים, וגם אתרים כמו פורנהאב לא חוסכים בפרסים. יש כל מיני הישגים שניתן לזכות בהם אם עושים פעולות שונות. צפית ב-500 סרטים? (פששש…וחיים, יש?), הגבת מעל 50 פעם? (חפרנית!), הראנו התמדה של מעל 5 שנים? לכל פעולה כמעט יש פרס.

ואיפה הפרסים מופיעים? על הקיר שלך. כמובן. כמו כן, פרסים על התמדה יכולים להעיד על חשבון אמיתי, שזה גם תורם לאמינות של היוצרות והיוצרים.

בגלל החיסכון בזמן

לא צריך להיכנס לאתר, לחפש ואז לעבור לגלישה ביד אחת, כי ברגע שנרשמים הכל כבר מופיע בבית, גם החברים שלנו זמינים לשיחות זימה, או סתם שיחות, ואנחנו מוכנים לפעולה.

בנוסף, יש עוד "מוח" בסרטון עצמו, שמראה לנו סרטונים דומים (כמו האלגוריתם של יוטיוב), ואפשר לגלוש רק עם העכבר בהנאה, בלי להתעסק עם המקלדת שמפריעה לאווירה הנינוחה והדביקה. בטלפון זה עוד יותר קריטי, כי אין דבר יותר מעצבן מלהיות במוד המתאים, ואז קופצת המקלדת המעצבנת ומסתירה חצי מהסרט.

אז מה למדנו? שווה לא להסתתר, ולפתוח מייל נוסף בשביל לזרום עם אתר שיודע את הפנטזיות הכי כמוסות שלך ויעזור לך להגשים אותן בלחיצת כפתור אחת. לכי תדעי, אולי נוכל גם לפגוש עוד כמונו ואולי אפילו נמצא שם אהבה. לונג-שוט אמנם, אבל אם יש אהבה בטינדר, למה לא בפורנהאב?

אבי צדקה הוא מנכ"ל חברת ד"ר לינקדאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully