ג׳ניפר אניסטון ובראד פיט. GettyImages
GettyImages

"זוגיות היא עדיין אתגר בשבילי" ג'ניפר אניסטון בראיון חשוף

sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 10:57

במסגרת ראיון מגזין מודה ג'ניפר אניסטון בת ה-54 שמערכות יחסים זוגיות הן 'עדיין אתגר' עבורה, ותולה את הסיבה בילדותה, ובעיקר בגירושי הוריה. ומה יגידו איזובי הקיר, אנחנו רק שואלות

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט משחזרים סצנה מהסרט "נעורים בקצב מהיר"/(אינסטגרם)

אפילו ג'ניפר אניסטון מודה שזוגיות זה מסובך, ומעידה על עצמה שיש לה עוד הרבה ללמוד ולצמוח בהקשר הזה. בעוד שלטענתה היא "ממש טובה בכל עבודה אחרת", מה שנכון, כמו שכולנו יודעים על כוכבת חברים, ו"תוכנית הבוקר", גרושתם של בראד פיט, וג'סטין ת'רו.

בראיון שפורסם ביום שלישי היא מספרת בפתיחות שחיי האהבה שלה הם "סוג של התחום האחד שקצת חסר בו משהו", והיא מפילה את האשמה על איך שחוותה כילדה את היחסים של הוריה בכלל, ואת הגירושים שלהם בפרט.

"הצפייה במערכת היחסים בתוך המשפחה לא גרמה לי ללכת בעולם ולומר, 'אוי, אני לא יכולה לחכות לעשות את זה גם!'", אמרה הכוכבת בהקשר של אמה ננסי דאו, ואביה ג'ון אניסטון, שהתגרשו במהלך ילדותה.

"קשה שלא לחוש אמפתיה לרוביאלס": מתחיל הכי מיזוגני - ומגביר
יבורך הפרי: יכול להיות שמצאנו את האמירה הכי אומללה של העונה
סרטון של הכלה ממסיבת רווקות פרועה הוביל לביטול החתונה

ג׳ניפר אניסטון וג׳סטין ת׳רו. GettyImages
עם הגרוש השני. ג׳סטין ת׳רו וג׳ניפר אניסטון/GettyImages
ג׳ניפר אניסטון והמשפחה. אינסטגרם, צילום מסך
ג׳ן והמשפחה לפני הגירושים/צילום מסך, אינסטגרם

"תמיד היה לי קצת קשה במערכות יחסים, אני חושבת, כי באמת הייתי קצת לבד מרצון", היא נזכרת "לא אהבתי את הרעיון של להקריב את מי שאני או את מה שאני צריכה בשביל זוגיות, אז לא ממש ידעתי איך לעשות את זה."

"זה היה כמעט קל יותר לחיות סוג של סולו, וככה גם לא רכשתי שום ניסיון והשכלה בסוג הזה של תן וקח שצריך להיות בזוגיות", היא ממשיכה ומסבירה כי עכשיו היא עובדת על "לא לפחד להגיד מה אתה צריך ומה אתה רוצה", וציינה שזה לא קל, כי "זה עדיין אתגר עבורי בזוגיות", לדבריה.

למרות כל זאת, אניסטון לוקחת אחריות על החלק שלה, ואף הבהירה בראיון עם Elle בדצמבר 2018 שהיא באופן אישי רואה את נישואיה לבראד פיט, וג'סטין ת'רו, כמוצלחים מאד.

"כשהם הגיעו לסיומם, זו הייתה בחירה שנעשתה כי בחרנו להיות מאושרים, ולפעמים האושר כבר לא קיים בתוך סידור מסוים". לשאלות על העתיד ענתה ג'ניפר כי היא לא מתכוונת "להישאר במצב מפחד", שכן זה לא יועל לה ולא ישרת את צרכיה בשום צורה. "אבל בנתיים אני מכניסה למיטה שלי רק את הכלב שלי". חמודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully