בגידה. ShutterStock
ShutterStock

האישה תפסה את הבעל והמאהבת ו..החתימה אותם על חוזה מוזר

Sheee חוקי

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 11:44

הבעל הבוגד התחייב לאשתו כי לא ייפגש עם המאהבת לעולם. כמו כן נקבע, בהסכם נפרד בין בני הזוג, שאם אחד מהם יפר את האמון הזוגי המחודש - הוא ייאלץ לשלם לשני 200 אלף שקלים, ולהעניק לו 65% מהדירה המשותפת

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

האישה, הבעל והמאהבת יושבים במשרדה של עורכת דין. זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל מדובר בסיפור אמיתי לגמרי. הפרשה החלה כאשר האישה החוקית נדהמה לגלות, כי בעלה ואבי ילדיה מנהל, זה שלוש שנים וחצי רומן עם אישה אחרת, וכי מהרומן הזה נולדה לו ילדה מחוץ לנישואים.

למרות הפגיעה הקשה מהבגידה, האישה החוקית לא מיהרה לשבור את הכלים, ובני הזוג הגיעו למשרד עורכת הדין לוסי מאיר, לשם התייעצות. באותה פגישה סוכם כי אם הבעל יחתום, בנוכחות אשתו, על הסכם עם המאהבת, לפיו יחדל להיות עימה וגם עם בתם המשותפת בקשר, אלא רק יירשם כאביה במשרד הפנים, וישלם עבור הבת מזונות, תסכים האישה לתת צ'אנס נוסף לנישואיהם.

תתפלאו, אבל רגע לפני הסוף הבנו שהם הזוג הכי טוב של העונה
גברים ציידים ונשים מלקטות? הגיע הזמן להפריך את הרעיון הזה
נואשת או רומנטית? "התאהבתי בגנב ששדד אותי ברחוב והפכנו לזוג"


וכך נפגשו להם מחומש לא רומנטי של בעל אישה, עורכת דין, מאהבת והעו"ד שלה. בהסכם מצהיר הבעל כי הוא אביה של הילדה, וכי אישור ההסכם יהווה צו שיפוטי לרישומו כאביה במשרד הפנים. עוד מצוין בהסכם כי אמה של הילדה היא רווקה, בעוד אביה נשוי לאישה אחרת, ומנישואיו אלה יש לו מספר ילדים.

בגידה. ShutterStock
בגידה/ShutterStock

כמו כן צוין, כי הבעל והמאהבת יחיו בנפרד, כשבתם תמצא בפועל בהחזקת האם. ההסכם גם התייחס לאפוטרופסות ההורים, וקבע כי המאהבת היא האפוטרופסית הבלעדית על הילדה, וכי כל החלטה הקשורה לילדה בנוגע למקום מגוריה, חינוכה, בריאותה וכו', תתקבל על ידי המאהבת בלבד, ללא צורך בהסכמתו של הגבר.

לדברי עו"ד מאיר, לא ניתן היה לאסור במפורש על הבעל להיפגש עם בתו, משום שמדובר בסעיף הנוגד את עיקרון טובת הילד. לדבריה סעיף שכזה לא היה עובר את ביקורתו של בית המשפט, אשר עלול היה לפסול את ההסכם כולו, על כן בניסוח הנכון הושגה שביעות רצונה של האישה, הגבר, והמאהבת, ועבר את ביקורתו של בית המשפט.

משהושלם ההסכם ונחתם, הוא הוגש לבית המשפט לענייני משפחה, אשר נתן לו תוקף של פסק דין מחייב.
רק לאחר שהאישה החוקית ראתה במו עיניה, כי בעלה חתם על ההסכם, וזה אושר בבית המשפט, היא התרצתה ונאותה להעניק לו צ'אנס נוסף, ובני הזוג הגיעו שוב למשרדה של עוה"ד, הפעם כדי לחתום על הסכם שלום בית, ולחילופין גירושין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עו״ד לוסי מאיר. סם יצחקוב,
עו״ד לוסי מאיר/סם יצחקוב

האישה החוקית, שכבר חוותה בגידה צורבת, הוסיפה סעיף מרתיע להסכם, שבו נאמר שהצדדים מתחייבים לשמור אמון זה לזה, וכי אם אחד הצדדים יפר התחייבות זו וינהל קשר רומנטי, מיני או זוגי עם כל אחד או אחת אחר/ת, יהיה עליו לפצות את הצד הנפגע בסכום של 200 אלף שקלים.

עוד צוין בהסכם, כי אם הבעל יחדש את הקשר עם המאהבת איתה חתם על ההסכם המדובר, דירת המגורים המשותפת תחולק בין בני הזוג, באופן שהאישה תקבל 65 אחוז מהתמורה של הדירה, והבעל - 35 אחוז. אלא שבחיים כמו בחיים המציאות והאנושיות גוברות על החלטות מסוימות, ולמרות כל ההסכמים שנחתמו בזמן הגילוי והמשבר, כעבור מספר שנים האישה החליטה שלא למנוע מבעלה את הקשר עם בתו.

עו"ד לוסי מאיר עוסקת בתחום דיני המשפחה, מאבקי גירושין, הסכמי זוגיות, הסכמי ממון והורות משותפת, צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully