ורה דג'יקמנס. veradijkmans, צילום מסך
צילום מסך/veradijkmans

דוגמנית עירום מציגה: שאלון לגברים שמגישים מועמדות לצאת איתה

26.9.2023 / 0:13

ורה דג'יקמנס, הולנדית יפהפיה בת 23, מחפשת את הנפש התאומה שלה על ידי שאלון שהיא השיקה ובו גברים חייבים לענות נכון על שאלות כדי להיפגש איתה: "אני רוצה לחפש התאמה טובה, יש לי כבר 3,000 נרשמים ב-24 שעות"

ורה דג'מקינס/@itsveradijkmans

ורה דג'יקמנס בת ה-23 היא רווקה הולנדית נאת מראה (וגם דוגמנית עירום נועזת במיוחד) שמצאה דרך מקורית במיוחד למצוא לעצמה בן זוג לחיים (או לפחות לערב אחד). בניו יורק פוסט דווח שהיא השיקה את "שאלון החבר" בניסיון למצוא את הנפש התאומה שלה ויש לה לטענתה כבר אלפי רשומים מועמדים.

בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק וצבר מעל ל-300 אלף צפיות היא פרסמה את הדרישות שלה מהדייט הפוטנציאלי שלה וגם שאלה שאלות על העבודה שלהם והיסטוריית הזוגיות שלהם. "הרבה אנשים חושבים שזה מוזר שאני משתמשת בשאלון כדי למצוא אהבה, אבל רוב התגובות חיוביות ויש לי הרבה מועמדים", היא סיפרה ל-NudePR.com.

בהתחשב בעובדה שיש לה 5.8 מיליון עוקבים באינסטגרם בלבד, היא מספרת שהוצפה במועמדים. "תיבת ההודעות (ה-DM) שלי ממש מלאה בהודעות ממחזרים אז קשה לי לספור כמה קיבלתי, אבל הייתי אומרת שב-24 שעות הראשונות כבר היו לי כ-3,000 פניות".

אם לא הספקתם להיות בין 3,000 הגברים הראשונים שניסו את מזלם - אל תאמרו נואש כי יש עוד זמן, היא עדיין לא מצא את הגבר הנכון עבורה, ועדיין מקבלת בקשות.

@itsveradijkmans Pov: i'm waiting for you to pick me up #fyp #gyatt #foryou ♬ Fitness - Lazy Tony

הדוגמנית (שמפרסמת גם תמונות עירום נועזות במיוחד באתר למבוגרים OnlyFans) הייתה רווקה כל חייה ומעולם לא הייתה במערכת יחסים ארוכה והיא מקווה ש"שאלון החבר" שלה ישנה את זה. "הייתי רווקה כל חיי, בגלל זה אני מרגישה מוכנה עכשיו לזוגיות לחבר", אמרה, "אני מוכן להתיישב ולהיות רצינית."

למרות שמעולם לא היה לה חבר רציני, ורה לא מתכוונת למהר ולהתפשר על סוג הבחור שהיא מחפשת. היא רוצה הכל - בחור מצחיק, בעל טעם טוב במוזיקה, עם כסף משלו והכנסה גבוהה, נאמן וצופה בסרטים מצוירים.

האם זה יותר מדי לבקש מחבר? ברור שלא. כל אלה הן תכונות סבירות לגמרי לדרוש מבן זוג. אז אם יש לך אפס "אקסיות משוגעות", אין לך רשימת יזיזות מסודרת, ואתה יכול לעמוד בסטנדרטים שלה בכל הקשור להרווחת כסף משלך וצפייה בסרטים מצוירים - היינו ממליצים לנסות את מזלכם.

כבר סיפרנו לכם עליה בעבר
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה

אפליקציה. צילום מסך, צילום מסך
שאלון הדרישות של ורה/צילום מסך, צילום מסך

אז איך היא רואה בעיני רוחה את הדייט הראשון עם גבר החלומות שלה? "הייתי דופקת הופעה כי אני רוצה לעשות רושם על האדם שאני מנסה לצאת איתו והייתי מצפה ממנו לאותו דבר", אמרה. "הייתי פוסלת אותם אם אני אראה שהם לא עושים שום מאמץ להיראות טוב בשבילי, כי אני עושה את אותו הדבר בשבילו."

"עם זאת, אני מעדיפה לשלם על עצמי, רק כדי לוודא שאין פה משחקי כוח", הבהירה הדוגמנית. "לשלם עבור עצמך אומר גם שאת לא חייבת כלום לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully