רוכבת אופניים מוטרדת מינית. צילום מסך
צילום מסך

אמיתי או מבויים? כך נקמה רוכבת האופניים בנהג שהטריד אותה מינית

24.9.2023 / 0:03

עשרות מיליונים צפו בסרטון ויראלי בו נראה נהג טנדר כסופה מטריד מינית רוכבת אופניים בלונדון - וזו לא מוותרת ורודפת אחריו כדי לנקום בצורה מפתיעה, אולם כעת יש מי שטוען שהסרטון בכלל מבויים

Viral Thred

אנחנו מאוכזבים. כל כך שמחנו לראות את רוכבת האופניים מצליחה לתפוס את המטריד שלה ולנקום בו על מה שעשה לה - שאנחנו עדיין רוצים להאמין שהסרטון הזה אמיתי, על אף שעד ראייה טוען אחרת.

בשלישי האחרון פורסם סרטון שערורייתי ברשת ע"י חברת התוכן הוויראלי Jungle Creations - בו נראה נהג טנדר מטריד רוכבת אופניים צעירה שעצרה לצדו ברמזור, באחד הרחובות המרכזיים בלונדון. הנהג הטריד בבוטות את רוכבת האופניים וסירב להרפות ממנה עד שהרמזור התחלף לירוק.

רוכבת האופניים לא נותרה אדישה להערותיו המבזות (שהחמירו לאחר שקיבל סירוב) והגיבה בזעם כשהיא נותנת מכות לרכב ומסמלת לנהג אצבע משולשת. כשנהג הטנדר המשיך בנסיעה, נראה שנהגת האופניים לא מוכנה לוותר לו בקלות ורודפת אחריו עד שזה מחנה את רכבו בצד באחד הרחובות הסמוכים. כשהיא משיגה אותו, היא עוצרת את האופניים, תולשת מהרכב את המראה הצדדית ובורחת משם, כשהנהג ונוסעו נותרים בהלם. את כל הסיטואציה האדירה הזאת מצלם כל הזמן הזה אופנוען שעקב אחרי ההתרחשות ואף התערב כשראה שהמטריד קיבל את מה שמגיע לו.

רוכבת אופניים מוטרדת מינית. צילום מסך
הנהג הטריד את רוכבת האופניים - וזו הגיבה בהתאם/צילום מסך

עוד באותו נושא

נגעת - שילמת: הטריד מינית צעירה בסופר - וחטף על זה כהוגן

לכתבה המלאה

אחרי שהסרטון פורסם ברשת ובאתרי חדשות רבים וזכה לעשרות מיליוני צפיות ולאינספור תגובות ושיתופים, צץ לו עד ראייה שטוען שבכלל מדובר בשחקנים ושהסרטון כולו מבויים.

עוד לפני שהוא פתח את פיו, ברשת היו לא מעט שפקפקו באמינות הסרטון - כי הוא פשוט טוב מדי בכדי להיות אמיתי. העובדה שהאופנוען הצליח לתעד את כל האירוע במצלמה, הקלות שבה הצליחה רוכבת האופניים לתלוש את המראה והתבוסתנות המהירה של נהג הטנדר מעלים שאלות בנוגע למהימנות הסרטון. מי שחיזק את מחשבותיהם הוא עד הראייה סקוט דין, שסיפר ל-The Sun שהוא בדיוק היה שם מעבר לכביש כשראה גבר בלונדיני נותן הנחיות לרוכבת האופניים, "ואז שלושה בחורים לבושים באפוד זוהר הופיעו בטנדר, והבחור הבלונדיני נתן גם להם הנחיות", הוא אמר, "הוא אמר לבחורה: 'את צריכה לרדוף אחרי הטנדר באגרסיביות'". דין הוסיף שהוא ראה את השחקנים חוזרים על הסצנה פעמיים או שלוש.

מה אתם אומרים? מבויים או אמיתי?

פול בייבואר, מייסד Jungle Creations טוען שהחברה קיבלה את הסרטון מאדם זר ופרסמה אותו תחת הרושם שמדובר באירוע אמיתי. הוא הכחיש את השמועות שהחברה יצרה את הסרטון למטרות קידום. מליסה צ'פמן, גם היא מ-Jungle Creations, כתבה בפייסבוק שהחברה קיבלה את הסרטון במייל וקנתה את זכויות השידור שלו אחרי שראתה את הפוטנציאל הוויראלי הגלום בו. היא הוסיפה שלא עומד מאחורי זו שום קונספירציה גדולה, כפי שטענו הצופים. עם זאת, הצופים המאוכזבים גם ציינו שהעובדה שרבים פשוט הניחו שהסרטון אמיתי - רק מוכיחה עד כמה הטרדה מינית של נשים ברחוב היא דבר שבשגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully