שחקנית הפורנו הלבנונית מיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כוכבת פורנו מאונליפנז מעודדת את חמאס ורק מבקשת שיצלמו לרוחב

10.10.2023 / 10:10

כוכבת הפורנו לשעבר מיה ח'ליפה, עוררה סערה כי עודדה את מחבלי חמאס מחשבון האונליפאנז שלה להמשיך במעשיהם, קראה להם "לוחמי חופש" וביקשה ש"יצלמו לרוחב" כי זה יותר יפה. למרות שגם בעבר צייצה ח'ליפה נגד ישראל, הפעם העוקבים והמעסיקים לא נשארו אדישים

שחקנית הפורנו הלבנונית מדברת על התקיפה של חמאס בישראל/@miakhalifa

כוכבת הפורנו לשעבר מיה ח'ליפה עוררה זעם לאחר שהביעה תמיכה נחרצת בחמאס בעקבות מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ואזרחיה החפים מפשע קוראת לחברי ארגון הטרור "להפוך את הטלפונים שלהם ולצלם לרוחב" את מעשיהם האכזריים למשפחות ישראליות.

"אם אתם יכולים להסתכל על המצב בפלסטין ולא להיות בצד של הפלסטינים, אז אתם בצד הלא נכון של האפרטהייד, וההיסטוריה תראה את זה מתישהו", כתבה ח'ליפה בשבת, ובפוסט נפרד המשיכה ותיארה תמונה של מחבלי חמאס כ"ציור מתקופת הרנסנס". לאחר שכתבה, "מישהו יכול בבקשה להגיד ללוחמי החופש בפלסטין לצלם לרוחב?" התגובות הזועמות לא איחרו להגיע.

שיחות הווטסאפ האחרונות של נועה ואבינתן לפני החטיפה לעזה
"קצין מורעל" שסייע לפנות פצועים: בנימין (בנג'י) טרקניסקי נעדר
כל כך התקשחנו שדרוש מרחץ דמים במסיבה כדי להזכיר לנו לבכות


כוכבת הפורנו שהשתדרגה לכוכבת OnlyFans, מכנה כבר מזה זמן את ישראל "מדינת אפרטהייד", אבל נתקלה הפעם בתגובות זועמות. שורה של ציוצים אנטי ישראליים שנויים במחלוקת שפרסמה מאז מתקפת הפתע בשבת, שגבתה את חייהם של אלפי ישראלים, הביאו את מעסיקיה בפלייבוי להתנער ממנה לאלתר, ולפרסם הודעה רשמית שמבהירה את המצב.

@nypost

OnlyFans star Mia Khalifa celebrates Israel attacks, urges Hamas to film 'horizontal' on phones

♬ original sound - New York Post | News
פלייבוי מתנערים ממיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
פלייבוי מתנערים ממיה חליפה/צילום מסך, אינסטגרם

פלייבוי מפרסמים התנערות זו בחשבון האינסטגרם שלהם:

"יוצרי תוכן יקרים,
אנחנו כותבים לכם היו כדי ליידע אתכם בדבר הפסקת העסקתה וניתוק הקשרים של מיה חליפה עם חברת פלייבוי. הפסקת הקשר תכלול גם מחיקה של הערוץ שלה מהפלטפורמה הייעודית שלנו.

בימים האחרונים היא אמרה דברים איומים, מגעילים, ושנויים במחלוקת שחוגגות את מתקפת הזוועה על אזרחים חפים מפשע בישראל, ורצח המונים.

בפלייבוי אנחנו מעודדים חופש ביטוי והתבטאויות פוליטיות ביקורתיות אבל יש לנו אפס סובלנות כלפי נאומי שנאה כאלה. אנחנו מצפים ממיה להבין שלהנהגות מהסוג הזה יש השלכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully