ג'ודי גפני, דוגמנית OnlyFans שסחטה גבר שעשה לייק לתמונה שלה. OF, צילום מסך
צילום מסך/OF

דוגמנית OnlyFans סחטה גבר שעשה לייק לתמונה שלה וכמעט נכנסה לכלא

7.11.2023 / 0:05

דוגמנית מין נעצרה באשמת תקיפה והודתה גם שסחטה גבר שעשה לייק לתמונה שלה, כשאיימה שתספר לזוגתו שהוא מסתכל על התוכן המיני שלה. היא יצאה מזה יחסית בזול

דוגמנית OnlyFans, ג'ודי גפני, הודתה בניסיון סחיטה של גבר, לאחר שדרישות התשלום שלה התגלו בעקבות חקירת מקרה תקיפה שלה. על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, דוגמנית עירום סחטה גבר שעשה "לייק" לאחת התמונות שלה ואיימה לספר לחברתו שזה מה שהוא עושה מאחורי גבה.

ג'ודי גפני בת ה-25, כמעט ונכנסה לשנתיים בכלא - בין היתר על מקרה הסחיטה. בתחילה גפני ביקשה מהגבר לשלם לה 40 ליש"ט כדי שתשמור על שתיקה. הוא שילם, אך לה זה לא הספיק. היא מיד ביקשה שישלם יותר: 150 ליש"ט. הפעם הוא סירב והיא סיפרה לחברתו על "הבגידה". זה גרם לבחור להתוודות בפני חברתו ואמר לה שהוא מתבייש בעצמו ונבוך במעשיו.

בית המשפט קראון בנורת'המפטון שמע מאז את טענתה של גפני שאמרה שהיא "לא באמת הבינה מה לא בסדר" בדרישת הכסף מהקורבן. הסחיטה נחשפה על ידי המשטרה שבדקה את הטלפון שלה, לאחר שהיא תקפה אישה אחרת בביתה. לפי הדיווחים, גפני וחברתה, טשרנה ספירס בת ה-25, נתפסו כשפרצו לביתה של אישה אחרת כדי ליישב מחלוקת שהחלה ברשתות החברתיות. הן מצאו את האישה באמבטיה והכו אותה שם באגרופים. גפני הודתה בתקיפה ובסחיטה ונידונה ל-22 חודשי מאסר על תנאי.

הראיות לסחיטה הוצגו בבית המשפט, כשבטקסט ששלחה בפברואר השנה נכתב: "אם לא תשלם לי 40 ליש"ט עבור תמונה, אני אגיד לחברה שלך שעשית לייק לתמונה שלי". דרישה נוספת התקבלה זמן קצר לאחר שהקורבן של גפני שלח את הסכום הראשוני שביקשה. התובעת קרוליין בריי אמרה: "הוא קיווה שזה יהיה הסוף של הסיפור, אך היא שלחה לו דרישת תשלום נוספת של 150 ליש"ט. בשלב הזה הוא סירב. לאחר מכן היא שלחה צילום מסך של ההודעה שתלשח לחברה שלו כדי לספר לה".

עוד בנושא:
הבעל חיפש מסלול בגוגל מפות - ומצא את אשתו בוגדת בו

האחיות כוכבות הרשת שקיימו יחסי מין עם יותר מ-100 גברים עשירים וסחטו אותם

ג'ודי גפני, דוגמנית OnlyFans שסחטה גבר שעשה לייק לתמונה שלה. OF, צילום מסך
ג'ודי גפני, דוגמנית OnlyFans שסחטה גבר שעשה לייק לתמונה שלה/צילום מסך, OF

עורך דינה של ג'ודי גפני, מייקל פולרטון, אמר שמרשתו עשתה "טעות חמורה" והודתה בכל ההאשמות בהזדמנות הראשונה, הביעה חרטה ומתכננת ללכת ללמוד לאחר המשפט. להגנתה טענה גפני שלדעתה בקשת תשלום מבחורים היא חלק מהעיסוק שלה, ולכן לא הבינה שמה שהיא עושה הוא לא בסדר. השופט דיוויד הרברט אמר לגפני: "אני לא אתן לך הזדמנות שנייה. זו עבירה מרושעת ולא נעימה. זה בהחלט לא חלק בלתי נפרד מהעבודה שעשית עד כה".

בנוסף ל-22 חודשי מאסר על תנאי, עליה לעבור שיקום במשך 45 ימים ולבצע 60 שעות עבודות שירות, אחרת תכנס לכלא. כמו כן, נאסר על שתי הנשים ליצור קשר עם קורבן התקיפה שלהן במשך חמש שנים, לאחר שקיבלו צו הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully