אמבר ג'ונסון. amberjsweetheart, צילום מסך
צילום מסך/amberjsweetheart

דוגמנית העירום ו"מלכת הסקסטינג" לא קיימה יחסי מין כבר 3 שנים כי "מפחדים ממנה"

29.12.2023 / 0:06

דוגמנית שבדית מספרת שהייתה בעלת חיי מין מוצלחים לפני שהפכה מוכרת ברשת בזכות התכנים המיניים שהיא מפרסמת: "גברים מפחדים ממני או שרוצים רק סקס". ובגלל שהיא גם "מלכת הסקסטינג" יש לה טיפים עבורכם

אמבר ג'ונסון מספרת מה היא מחפשת בגבר/@amberthesweet

דוגמנית עירום נועזת וסופרת מצליחה חשפה שלא קיימת יחסי מין כבר שלוש שנים, והיא חושבת שהיא יודעת למה. אמבר "סוויטהארט" ג'ונסון בת ה-38, מחזיקה ביותר מחצי מיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם שלה @amberjsweetheart ומתפעלת עמוד ONLYFANS נועז בתשלום. במקביל היא חשפה שהיא הרוויחה 2 מיליון דולר משליחת הודעות טקסט סקסיות והחליטה לחלוק עם העולם את הידע שלה. המאפרת לשעבר כתבה על זה ספר - "The Sexting Bible: Amber Sweetheart Version" (התנ"ך של הסקסטינג)- ובו חשפה את המתכון הסודי להרוויח כסף באמצעות הודעות טקסט מיניות.

אבל לרוע מזלה אין לה כל כך הרבה מין או אהבה בחיים האמיתיים שלה, לפחות לא עם גברים (שכן היא מודה שהייתה עם מספר נשים בשנים האחרונות).

הכוכבת השבדית, שמרוויחה כ-50 אלף דולר בחודש על יצירת תוכן מיני ברשת, מאמינה שגברים "מפחדים מדי" לגשת אליה. היא טוענת שכמה מהם "מפחדים" מההצלחה שלה, ואחרים מהמראה שלה. "לא יצאתי עם אף אחד, או שכבתי עם אף אחד, במשך שלוש שנים. אני לא עושה את זה מתוך בחירה, אני פשוט לא מוצאת את הבחור הנכון. היצר המיני שלי עדיין חזק מאוד, אני מאוננת מדי יום. בכלל, לפני שהייתי דוגמנית היה לי חיי מין הרבה יותר טובים מעכשיו".

"העבודה שלי פוגעת גם בחיי האהבה שלי וגם בחיי המין שלי, כי רוב הגברים פשוט פוחדים לגשת אליי. בפעם האחרונה שניסיתי לארגן לעצמי דייט, הגבר ביטל בדקה האחרונה. אני באמת חושבת שהוא נרתע מההצלחה שלי ומהיופי שלי. גברים אומרים לי שהם לא לוקחים אותי ברצינות, ושהם היו מתביישים להיות איתי", מספרת אמבר.

היא עוד אומרת: "ניסיתי להיות באפליקציות הכרויות, אבל הגברים שם חושבים שהחשבון שלי לא אמיתי, או שהם מוצאים את התוכן המיני שאני מפרסמת לפני הדייט, וזה הופך את הכל למאוד מוזר. אני חושבת שהם יותר מעוניינים להכניס אותי למיטה, מאשר לדעת מי אני באמת".

זו בעיה מוכרת
"גברים מפחדים לצאת איתי כי אני נראית כמו קיילי ג'נר"

"אין לי חבר כי אני יפה מדי": דוגמנית פלייבוי בווידוי שעורר שנאה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לא רוצים להפריע לה עם עובדות, אבל יתכן שחלק מהגברים נרתעים פחות מהמראה שלה ויותר מהעובדה שהיא מבלה חמש עד שמונה שעות ביום בסקסטינג ויש לה כ-10 לקוחות קבועים שהיא מכנה "חברים" שלה - למרות שהיא לא פגשה אותם באופן אישי. רוב הלקוחות שלה הם גברים אמריקנים בני 30 עד 45, אבל היא גם מסוגלת להיות רב-לשונית בסקסטינג, לתקשר באנגלית, ספרדית או שבדית.

האם יש לכם סיכוי? אלה הדרישות שלה

אמבר לא מתכוונת לתת לניסיונות הכושלים להפריע לה. היא סיפרה לדיילי סטאר שהיא כרגע מחפשת גבר בריטי, והיא חושבת שהג'נטלמנים יסתדרו איתה. "אני מחפשת גבר אינטיליגנט, נעים, עם נימוסים, מישהו שהוא לא קמצן. הגברים השבדים הם מאוד קמצנים, הם עדיין מחלקים את החשבון ביני לבינם, אני שונאת את זה, במיוחד בדייט הראשון. לא אכפת לי לשלם על עצמי, אבל זה העיקרון. אני אוהבת את הבריטים, אוהבת את המבטא ואת הדרך חשיבה שלהם".

מהרגע שהיא פרסמה את הקשיים, האוהדים שלה הציעו לה לא מעט הצעות נועזות. "הייתי רוצה לשתות איתך כוס יין ולאכול ארוחה", כתב אחד ושני הוסיף: "לא היית צריכה לשאול אותי פעמיים". הדוגמנית רוצה אבל לפגוש מישהו בחיים האמיתיים, וזה חשוב שהוא יסכים לחיים שלה. "כרגע אני מבינה שיהיה קשה למצוא בחור כמו שאני רוצה עם העבודה שלי. אני רק רוצה בחור נורמלי שיסכים למי שאני, אבל לא אספיק לחפש את הבחור הנכון".

אלה חוקי הסקסטינג לפי המלכה

אם הגעתם עד לכאן מגיע לכם לשמוע מהם הכללים לסקטסינג מוצלח לפי המלכה.

זה מה שצריך לעשות
- תהיה פתוח ככל שאפשר - "אני בטוחה שיש דברים שאמרתי במהלך הסקסטינג שהייתי מפחדת לעשות במציאות."
- צור סיפור - "שאל אותי על היום שלי, אל תקפוץ ישר לסקס. סשן סקסינג נהדר הוא כאשר אתה יכול לקפוץ פנימה והחוצה מהסקס עצמו"
- היה סבלני ובעל דמיון - "אתה יכול להיות נלהב ומלא דמיון בסקסטינג בדיוק כמו שאתה יכול להיות בחיים האמיתיים".

זה מה שאסור לעשות
- אל תשלח דיק פיק: "בשביל בחור, הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות הוא להתחיל עם תמונה של הז##ן שלך. קודם תשאל אם יש בכלל רצון לקבל אותה ואם אתה מתכוון לשלוח תמונה - הפוך אותה לנחמדה. רק אל תתחיל את השיחה עם זה".
- אל תהיו תוקפניים ואל תנווטו את השיחה בצורה שתגרום לאדם השני לאי נוחות.
- אל תשלחו הודעות ארוכות מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully