דוגמנית פלייבוי אליזבת' מארי שאבלייר. @marieechev, צילום מסך
צילום מסך/@marieechev

"אין לי חבר כי אני יפה מדי": דוגמנית פלייבוי בווידוי שעורר שנאה

4.2.2022 / 0:01

דוגמנית הפלייבוי אליזבת' מארי שאבלייר סופגת אש ברשת לאחר ששיתפה שאין לה אהבה כיוון שלדעתה גברים מרגישים מאוימים מהיופי שלה ונשים מקנאות בה. היא טוענת שכוונותיה טובות: "אני רק רוצה למצוא זוגיות. אני רווקה כבר חצי שנה"

השערים עליהם הופיעה אליזבת' מארי שאבלייר/marieechev

דוגמנית הפלייבוי אליזבת' מארי שאבלייר סיפרה בריאיון ל"דה מירור" שהיופי שלה פוגע בחיי החברה והזוגיות שלה, כיוון שגברים מרגישים מאוימים בחברתה ונשים מקנאות בה - וההתבטאות הזו שלה כבר הצליחה להרגיז נשים רבות שכינו אותה "מתנשאת" ו"שחצנית".

בת ה-27 טוענת שהיא רווקה מזה חצי שנה (זהו?) ושזה כמעט בלתי אפשרי עבורה למצוא זוגיות אמיתית, מאחר שגברים מפחדים לפנות אליה ומרגישים מאוימים מהיופי ומהקריירה המצליחה שלה. אליזבת', תושבת סן דייגו, קליפורניה, היא דוגמנית פלייבוי שעיטרה את הדפים והשערים של כמה מהמגזינים הנחשבים בעולם, כמו MAXIM, ויש לה כ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם שלה, @marieechev.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היא מודה ש"האישיות האינטנסיבית" שלה, לצד "היופי המאיים" שלה, הפכו את משימתה למצוא זוגיות ולהקים משפחה לבלתי אפשרית. "אמרו לי שאני מאיימת על בחורים כי אני גבוהה - אני 1.78 מטרים. אני יפה ויש לי אישיות מאוד אינטנסיבית", היא סיפרה, "הם לא יודעים שאני מאוד נחמדה ואוהבת. אם הם היו לוקחים את הזמן להכיר אותי - הם היו מבינים את זה. הייתי בדייטים שבהם בחורים פשוט לא הצליחו לדבר איתי".

אליזבת' מספרת שהיא זוכה לתשומת לב מגברים כשהיא יוצאת לעיר, אך לעתים קרובות הם רואים בה "פרס" יותר מאשר אפשרות לקשר רציני. היא הוסיפה: "הגברים שמפטפטים איתי הם בדרך כלל שחצנים מדי ואובססיביים לעצמם. ברור שהם ילכו להתחיל עם כל בחורה יפה בחדר. הם רואים בנו פרסים. הייתי מוכנה לצאת עם מעריץ שלי, אבל בכל פעם שפגשתי בחור דרך האינסטגרם - הוא פשוט התייחס אליי כמו אל סחורה. אני יודעת שאני לובשת ביקיני ברשת - אבל זו העבודה שלי. רוב הבחורים לא מצליחים לראות מעבר לזה. דייטים זה קשה - בחורים מפחדים כי אני ממש יפה. לגמרי הייתי נותנת לחבר להכיר לי מישהו. למעשה, הייתי מעדיפה את זה".

"נשים מקנאות בי"

הדוגמנית טוענת שהיופי שלה הוא גם ברכה וגם קללה, מכיוון שלעתים קרובות אנשים שופטים אותה במהירות על סמך המראה שלה בלבד - ולא רק גברים. אליזבת' מספרת שגם נשים לא בוטחות בה. היא הוסיפה: "אני זוכרת שפעם הייתי במסיבת ליל כל הקדושים, לבשתי תחפושת והנחתי את כיסוי הראש שלי על כיסא. איזה בחור ניגש אליי והתחיל לדבר איתי. חברה שלו ראתה אותו מדבר איתי ואיבדה את זה לגמרי. היא התחילה לצרוח עליי, ואני בכלל לא אדם שמתעמת אז פשוט הלכתי משם. זה היה די מטורף. אם היא הייתה מכירה אותי, היא הייתה יודעת שאני בכלל לא כזאת. לעולם לא הייתי גונבת גבר של מישהו אחר - אבל אני מגלה שנשים אחרות תמיד אומרות דברים מאחורי הגב שלי. נשים לא מפרגנות. אני חושבת שהן פשוט מקנאות בי. אני מתקשה להכיר חברות חדשות אבל למזלי יש לי קבוצה מאוד סולידית של חברות שמכירות אותי שנים ואני יכולה לסמוך עליהן".

אליזבת' מקווה למצוא את גבר חלומותיה ויש לה דרישות ברורות. היא רוצה גבר גבוה, כהה וחתיך, עם עיניים ירוקות. היא אמרה: "הגבר האידיאלי עבורי הוא מישהו חזק אך שקט. אני אוהבת בחורים כהים וגבוהים יותר, גבר נאה. הגיל לא מהווה בעיה עבורי וגם לא העבודה שלהם, כל עוד הם מצליחים ונלהבים לגבי מה שהם עושים. הוא פשוט יצטרך לגשת אליי ולהגיד לי 'שלום מהממת, רוצה לצאת איתי לדייט?'. אני אוהבת בחורים ישירים שיודעים מה הם רוצים ולא משחקים משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully