שחקניות הפורנו מיה ח'ליפה ומלכה ויקסל. Malka Vixel/ @miakhalifa, צילום מסך
צילום מסך/Malka Vixel/ @miakhalifa

קרב כוכבות הפורנו: מיה ח'ליפה חזרה לטנף את ישראל, מלכה מגייסת תרומות

25.10.2023 / 14:22

אחרי ששתקה במשך כמה ימים, כוכבת הפורנו מיה ח'ליפה חזרה לפרסם תכנים נגד ישראל שמנהלת לטענתה "מלחמה ביולוגית נגד ילדים". מנגד שחקנית פורנו יהודיה עטתה על עצמה דגל ישרכאל ומגייסת כסף למפוני הקיבוצים בעוטף עזה

כוכבת הפורנו לשעבר מיה ח'ליפה מגייסת תררומות עבור לבנון, אוגוסט 2020/miakhalifa/TIKTOK

כוכבת הפורנו ממוצא לבנוני מיה ח'ליפה שברה שתיקה לאחר שעוררה סערה כשהביעה תמיכה נחרצת בחמאס בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית על ישראל. יממה לאחר הטבח היא קראה לחברי ארגון הטרור (להם קראה לוחמי חופש) שתיעדו את הזוועות "להפוך את הטלפונים שלהם ולצלם לרוחב". "אם אתם יכולים להסתכל על המצב בפלסטין ולא להיות בצד של הפלסטינים, אז אתם בצד הלא נכון של האפרטהייד, וההיסטוריה תראה את זה מתישהו", כתבה ח'ליפה בשבת לאחר המתקפה, ובפוסט נפרד המשיכה ותיארה תמונה של מחבלי חמאס כ"ציור מתקופת הרנסנס". לאחר שכתבה, "מישהו יכול בבקשה להגיד ללוחמי החופש בפלסטין לצלם לרוחב?"

התגובות הזועמות לא איחרו להגיע ובעקבותיהן היא הבהירה שהיא לא התכוונה להביע תמיכה באלימות אלא שהיא דוגלת ב"חופש לפלסטין" - ומאז השתתקה ולא פרסמה דבר ברשתות החברתיות.

עם זאת, היום היא היא חזרה לסורה, ופרסמה שורת סטוריז באינסטגרם, ביניהם תיעוד מעזה המראה ילד צעיר רועד ומכוסה באבק, ראיון עם עיתונאית פלסטינית ופעילת זכויות אדם ברשת SKY הבריטית שאמרה שאיבדה 30 מבני משפחתה מירי צה"ל, כולם אזרחים תמימים לטענתה וציטטה את דבריה לפיהם "פלסטינים לא סתם מתים. הם נהרגים". בסטורי נוסף ציטטה את דובר משרד הבריאות הפלסטיני שטען שישנם אלפי מקרים של חולים מזיהום מים וכי מדובר למעשה ב"לוחמה ביולוגית של ישראל" ובסטורי האחרון כתבה כי ישראל מנהלת "מלחמה נגד ילדים".

בנוסף בטוויטר היא משתפת באופן קבוע ציוצים בהם ישראל מואשמת בפשעי מלחמה וכתבה "אני רק רוצה לוודא שיש צילומים באיכות 4k של העם שלי שובר את חומות הכלא לאוויר הפתוח אחרי שהם נאלצו לצאת מבתיהם - כדי שיהיו לנו אפשרויות טובות לתיעוד בספרי ההיסטוריה שיכתבו איך הם השתחררו מהאפרטהייד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ומנגד: כוכבת הפורנו היהודיה תתרום את הכנסותיה לקיבוצי העוטף

שחקנית הפורנו היהודיה מלכה ויקסל מגייסת תרומות לקיבוצים בעוטף עזה/malkavixel

מהצד השני של המתרס, כוכבת הפורנו היהודיה מלכה ויקסל הודיעה לעוקביה שבכוונתה לתרום את ההכנסות שלה מסרטוניה המיניים לתושבי עוטף עזה. "כדי לתמוך בישראל, שהיא הבית השני שלי, אתרום את כל הכנסותיי מכל מכירות הווידיאו, הפריטים בחנויות, הטיפים והכסף שאני מרוויחה לקרן החירום לתמיכה בקיבוצים בעוטף עזה המנוהלת על ידי התנועה הקיבוצית המייצגת כמעט את כל הקיבוצים במדינה", אמרה ויקסל.

"קיבוצים רבים נפגעו מהפיגועים הנוראיים בשבת ה-7 באוקטובר. כל הכספים ייתרמו כדי לסייע להם. מעתה ועד סוף נובמבר אאסוף את כל ההכנסות ואתרום את הסכום לקרן. אתם יכולים לעזור לי על ידי קניית סרטוני וידיאו שלי, הזמנת פריטים מותאמים ועוד. בבקשה תעשו לייק, שתפו והגיבו על הסרטון הזה כדי שאנשים יחשפו אליו ויוכלו לתרום. קיבוצים רבים נפגעו מהפיגועים הנוראיים בשבת ה-7 באוקטובר. כל הכספים ייתרמו כדי לסייע להם. מעתה ועד סוף נובמבר אאסוף את כל ההכנסות ואתרום את הסכום לקרן. אתם יכולים לעזור לי על ידי קניית סרטוני וידיאו שלי, הזמנת פריטים מותאמים ועוד. בבקשה תעשו לייק, שתפו והגיבו על הסרטון הזה כדי שאנשים יחשפו אליו ויוכלו לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully