הגיע לחדר כושר בלי מכנסיים?. @corndogwilly, צילום מסך
צילום מסך/@corndogwilly

צפו: בחורה התאמנה בחדר כושר "בלי מכנסיים", הגולשים היו בהלם

19.12.2023 / 0:03

בחורה העלתה לטיקטוק סרטון תמים שלה מתאמנת בחדר כושר, אבל 10 מיליון איש שצפו בה היו משוכנעים שהיא בלי מכנסיים והאמת? גם אנחנו חשבנו ככה. צפו ותבינו

אושיית הכושר עשתה סקוואטים - וגילתה שבחרה בבגד לא מתאים/jenselter

איך הייתם מגיבים אם הייתם מתאמנים במכון כושר ורואים לפתע שהבחורה לידכם מתאמנת ללא מכנסיים? טוב זה לא באמת קרה, אבל זה מה שכולם חשבו שקרה בעקבות סרטון קצר של שבע שניות שחרך את הרשת וצבר יותר מ-10 מיליון צפיות. בסרטון נראית בחורה בלונדינית חטובה שמתאמנת עם חולצה כחולה ומכנסי טייטס צמודים - שהם בדיוק בצבע הגוף שלה. במבט ראשון זה באמת נראה כאילו היא מתאמנת כשהיא נטולת מכנסיים והסרטון הזה צבר, ולא במפתיע, אלפי תגובות של צופים המומים.

הבחורה המתאמנת העלתה בעצמה את הסרטון לרשת בתמימות, אבל הוא פורסם גם על ידי עמוד בטיקטוק המצליח topsportgymnr לו יש עשרות אלפי עוקבים והם מצאו דרך להאשים אותה. בתגובות אחד כתב: "היא יודעת בדיוק מה שהיא עושה", אחר אחר כתב לה "זו דרך יפה למשוך תשומת לב".

תודו שזה מבלבל

טייטס בצבע גוף הם להיט

על פי ה-SUN הבריטי, מכנסי טייטס בצבע עור נהנו מעלייה בפופולריות בחודשים האחרונים - במיוחד לחדר הכושר. חברות כמו PUMA, Gymshark ו-Superdry יצרו כולן גרסאות משלהן לטייטס בצבע גוף, והן להיטים גדולים באתרי האינטרנט שלהן.

עוד בוואלה!

גבר העיר לבחורה על בעיה בלבוש שלה והיא קראה לו "סוטה"

לכתבה המלאה
@topsportgymnr Na depku sú najlepšie drepy. Drepy s odporovou gumou sú najlepšie na zadok. Takže no stress - legpress. #gymnitra #drepy #nitragirl #nitrafitness #squat #resistancebands ♬ Oh No (Instrumental) - Kreepa

אם זה לא מספיק נועז עבורכם, מסתבר ששיותר ויותר נשים מתוודות שהן מעדיפות ללכת בלי תחתונים מתחת לבגדי האימון

הדיון הכה חשוב הזה התחיל בשיחה של משפיענית הכושר, לורה הנשו, עם מנחת הפודקאסט וחברתה, משפיענית הכושר סטף קלייר-סמית'. "האם את לובשת תחתונים מתחת לבגדי האימון שלך?" שאלה לורה בפודקאסט KIC שלה וסטף אישרה: "כן! הייתי חייבת לשאול גם אותך". שתיהן אישרו שהן הולכות עם תחתונים, אך סטף הודתה שהיא "מכירה הרבה נשים שלא". לורה השיבה: "הייתי מקבלת קנדידיאזיס (אם הייתי הולכת בלי)!". זה לא רק הזיהום הפטרייתי שמהווה איום. מה עם הזיעה הניגרת מהאימון? אין ספק שנרתיק מזיע וכתמי זיעה בטייץ אינם דברים שהייתן מתגאות בהן.

מהר מאוד נשים החלו להודות שהן הולכות בלי. מי שכנראה גרמה להן לשחרר מעצורים היא המשפיענית אלי גונזלבס, לה יש יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם. "אני הולכת בלי! הרבה יותר נוח וללא קווים מתחת למכנסיים", היא כתבה. מעבר לזה, היא שיתפה שקלואי קרדשיאן, כן, כוכבת הריאליטי בכבודה ובעצמה, היא שעודדה אותה לא ללבוש תחתונים. "קלואי קרדשיאן אמרה לי לעשות את זה! אז עשיתי את זה ולא הסתכלתי לאחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully