מתעדת את הבגדים שלה אחרי הגדלת החזה. lifeoftaylorsxc, צילום מסך
צילום מסך/lifeoftaylorsxc

"כל הבגדים שלי נראים עליי זנותיים מאז שעברתי הגדלת חזה"

25.1.2024 / 11:49

משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון שלה לבושה בבגדיה הישנים - לאחר שעברה הגדלת חזה - ושאלה האם הם עדיין מתאימים לה או שמא לא כדאי לה ללכת ככה לארוחה משפחתית? התגובות של הצופים עודדו אותה להפוך את הסרטון לסדרת פרקים שלה מודדת בגדים ישנים עם חזה חדש

מאז הגדלת החזה הבגדים שלי נראים לא צמועים/lifeoftaylorsxc

משתמשת טיקטוק שעברה הגדלת חזה העלתה סרטון שלה לבושה בבגדיה הישנים ושאלה האם כעת כשהחזה שלה גדול יותר - הם עדיין נראים עליה טוב. ליתר דיוק, היא שאלה האם היא יכולה ללכת ככה למפגש משפחתי או שמא זה מוגזם מדי? ההצלחה של הסרטון עודדה אותה להפוך את המדידות לפינה קבועה, בה היא מתלבשת בבגדיה הישנים ושואלת את הצופים האם הם נראים עליה טוב?

באחד הסרטונים הראשונים שלה היא סיפרה שההליך הקוסמטי שעברה, הגדלת חזה מדאבל A לדאבל D, שינה עבורה את חוקי המשחק - וכי הבגדים שהייתה נוהגת ללבוש בעבר והיו מחמיאים לה לגוף, כעת עשויים לחשוף קצת יותר מדי. טיילור ריאן (@lifeoftaylorsxc) צילמה את עצמה דנה במצוקת המלתחה שלה בסרטון: "ברוכים הבאים לסדרה שלי: האם הבגדים שלי זנותיים מדי?" היא אמרה בעודה לובשת קרופ-טופ בצבע לבנדר עם חצאית מיני ירוקה.

"עכשיו, עברתי הגדלת חזה. למרבה האירוניה, אני בעצם בחווה כרגע", היא אומרת למצלמה, "אני לא יודעת אם אתם יכולים להבין מהתמונות, אבל כן, אני בחווה והפרות מסתכלות עליי, מה שגורם לי להאמין שאולי הטופ הזה הוא לא האחד. או זה או שהם חושבים - איך יש לה עטינים כל כך מסיביים".

מה דעתכם?

מה אתם אומרים?

דווקא סבבה
באמת קצת זנותי
2660 משתתפים

"השאלה היא - האם הם עוברים את מבחן ההקפצה?", היא אומרת תוך כדי שהיא מקפיצה את החזה שלה, "אני חושבת שכן, אבל האם אוכל ללבוש את זה לעל האש אצל אבא שלי?" היא שואלת. הסרטון קיבל מאות תגובות של גברים שניסו לשכנע אותה שזה סבבה: "כן את יכולה", השיב אחד. אחר כתב: "זה באמת לא כזה נורא. בכנות". "כן, זה בסדר גמור", הגיב שלישי. אחרים (בעיקר נשים) פחות הסכימו: "בלי קשר לחזה שלך, ירוק ולבנדר זה ממש לא בסדר", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה בקושי עובר אצלי".

כפי שציינו, ההצלחה גרמה לה להפוך את הרעיון לסדרת סרטונים, בהם היא מציגה לצופים כיצד נראים עליה בגדיה הישנים. בסרטון נוסף היא השוויצה בחולצת המחוך שלה בשילוב מכנסי ג'ינס קרועים, כששוב היא שואלת את הצופים מה דעתם על זה. היא אומרת למצלמה: "שלום וברוכים הבאים לסדרה שלי 'האם הבגדים שלי זנותיים מדי עכשיו כשעשיתי הגדלת חזה?' כשהציצים שלי היו קטנים, גיליתי שחולצות מחוך הן מהחברות הכי טובות שלי, כי הן הידקו לי את המותניים ודחפו את החזה שלי למעלה. זה היה מבריק".

ראוי או לא?

@lifeoftaylorsxc It was suppose to be such a cute summer purchase last year… #newseries #smalltops ♬ original sound - Taylor Ryan

הפעם טיילור כבר לא נראית כל כך בטוחה שהחלק העליון של המחוך מתאים לה, שכן נראה שהחזה שלה קרוב לזליגה החוצה. היא הוסיפה: "נכון, אני צעד ריקוד שגוי אחד מחשיפת פטמה".

עוד בנושא:
"אסור לי לרוץ ולעלות על רכבת הרים בגלל השדיים העצומים שלי"

"יש לי חזה קטן אבל מצאתי טריק שמגדיל לי את השדיים בביקיני"

והנה עוד כמה סרטונים שלה מתלבטת:

@lifeoftaylorsxc It was a great purchase way back when, but what we thinking now??? #newseries #smalltops ♬ original sound - Taylor Ryan
@lifeoftaylorsxc I wish i could trust a person the same amount i trusted these straps in the bounce test.. #smalltops #newseries #bouncetest ♬ original sound - Taylor Ryan

גם הסרטון הזה צבר מאות אלפי צפיות ויותר מ-300 תגובות. "את נראית נהדר, אבל המחוך הזה לא מתאים לאירוע משפחתי", קבע אחד ואחר הוסיף: "לא בשביל ללכת להורים, אבל נראה עליך טוב. את יכולה להשתמש בזה ליציאה בערב".

"זה חמוד, אבל זו לא המידה שלך", כתב אדם נוסף ואחרת הוסיפה: "רק שהקאפס קטנות מדי. נסי למצוא מחוך במידה שלך וזה ייראה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully