נתתי לבעלי לשכב עם השושבינה בליל הכלולות. kateyamyx, צילום מסך
צילום מסך/kateyamyx

"נתתי לבעלי לשכב עם השושבינה שלי בחתונה, זה היה כיף"

23.1.2024 / 0:27

קטי ודן החליטו שהם רוצים נישואים פתוחים ("הקנאה היא חלק מזה, היא מוסיפה ריגוש"), אלא שהמשפחה שלה ממש לא זרמה עם הרעיון והחרימה את החתונה, שהסתיימה עם סקס בשלישייה

בעלי שכב עם אחת מהשושבינות שלי בליל הכלולות/kateyamyx

הרוב המכריע של הכלות מעדיפות שהבעל ישאר נאמן להן וכמובן שלא יבגוד בהן חלילה. אלא שקטי הסכימה שדן, בעלה לעתיד, ישכב עם מישהי אחרת כבר בליל החתונה. ולא סתם מישהי אחרת - חברתה שהייתה השושבינה בחתונה שלהם.

היא סיפרה שדן היה זה שהציע לנסות חילופי זוגות בטענה ש"הוא רוצה לראות אותה עם בחור אחר". היא היתה בשוק בהתחלה, אבל בסופו של דבר הם הגיעו להסכם על נישואים פתוחים. "הקנאה היא חלק מזה, זה הופך את זה ליותר מרגש", שיתפה קטי, שראתה בפעם הראשונה את בעלה שוכב עם אישה אחרת, אבל הודתה שהיא די נהנתה מזה.

החתונה של קטי ודן היתה הכול חוץ משגרתית. "לקחנו את אחת החברות שלי לחדר השינה ביום של החתונה", התוודתה קטי, "שתינו קצת אלכוהול ועשינו סקס בשלישייה, זה היה ממש כיף". אלא שהמשפחה של קטי ממש לא התייחסה לזה כמשהו "כיפי" והחליטה לא להגיע לחופה כשהיא שמעה על מה שהיא מתכננת.

ככה נראתה החתונה שלהם

"הם מאוד כעסו וחשבו שזו חרפה", אמרה קטי בפודקאסט. "היה לי קשה עם העובדה שהמשפחה שלי לא באה לחתונה שלי. אבל הסתכלתי בתמונות וראיתי כמה כולם היו שמחים מסביבי וכמה כולם אהבו את מי שאנחנו". קירסטי, ששימשה כשושבינה של קטי בחתונה, נשואה בעצמה לטום אבל שני הזוגות היו פתוחים לרעיון של חילופי זוגות.

קירסטי ובעלה טום הכירו בטינדר לפני תשע שנים והתחתנו זמן קצר לאחר מכן, אבל רק לאחר כמה שנות נישואים הם גילו שהם חולקים עניין בסווינגינג. קירסטי טוענת שאנשים רבים מעוניינים לפתוח את הנישואים שלהם, אבל רובם לא בטוחים איך להעלות את הנושא מול הפרטנר.

נתתי לבעלי לשכב עם השושבינה בליל הכלולות. kateyamyx, צילום מסך
הרביעייה נפגשת באופן קבוע/צילום מסך, kateyamyx

עוד על נישואים פתוחים
האם בכלל מתאים לכם יחסים פתוחים? יש דרך לדעת מראש

קנס על מפגש אסור, ותקציב "בגידות": הצצה להסכם נישואים פתוחים


קירסטי וטום, לדבריה, שוכבים עם זוגות אחרים באופן די קבוע - "אולי ארבעה או חמישה בשבוע", והם קרובים במיוחד לקייטי ודן. "זו רק ידידות רגילה, כמו כל ידידות אחרת", הוסיף טום, "למרות שאנו חולקים ביננו נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully