האישה הכי שנואה בבריטניה, קרלה בלוצ'י. Instagram/@pixbygiovanni, צילום מסך
צילום מסך/Instagram/@pixbygiovanni

האישה השנואה ביותר נתנה טיפים לחיסכון בכסף וחטפה בגדול

27.2.2024 / 0:05

קרלה בלוצ'י, 42, מתפרנסת מקידומים שהיא עושה ברשתות החברתיות למלונות ועסקים ברחבי העולם. לאחרונה היא ביקרה אנשים שמקטרים שאין להם כסף ו"מבזבזים הון על בירות וסיגריות". התגובות לא ריחמו עליה

האם משפיעניות צריכות להשוויץ באורח החיים שלהן?/@officialcarlabellucci/

קרלה בלוצ'י בת ה-42 היא דוגמנית ואמא לארבעה ילדים שכבר הספיקה לקבל בתקשורת את הכינוי המחייב "האישה הכי שנואה בבריטניה". לבלוצ'י יש מעל 160 אלף עוקבים באינסטגרם, ואם תהיתם למה היא הפכה להיות כל כך שנואה - אז זה בעיקר בגלל אורח החיים הראוותני שלה והעובדה שהיא מטיילת ברחבי העולם ולא משלמת על זה אפילו פני אחד, אבל את התהילה הראושנית שלה היא קיבלה לאחר שניצלה את הביטוח הרפואי של שירות הבריאות הלאומי (NHS) כדי שיממנו לה ניתוח פלסטי באף.

כעת היא הסתבכה שוב לאחר שחזרה מהחופשה האחרונה שלה בת 10 ימים, בלוצ'י שיתפה תמונת יח"צ שלה כשהיא נהנית במלון רויאל לאגונה במצרים, שם היא גם קידמה את הפעילויות היוקרתיות שהמלון מציע. בלוצ'י לא מתביישת באורח החיים שלה ובריאיון שהעניקה ל"סאן" לאחרונה, היא סיפרה גם שיש לה שף פרטי שמספק כל גחמה שלה במהלך החופשות.

בפוסט שלה בלוצ'י גם מתחנפת למדינה שבה היא מתארחת וכתבה: "הם רואים איזו בחורה נהדרת אני. אני יכולה לקבל כאן דירה ענקית עבור רבע ממה שהיא עולה בבריטניה והשמש מחייכת 24/7".

הפוסט המרתיח שלה

בלוצ'י, שהגבילה מראש את כמות התגובות באינסטגרם לפוסט שלה ידעה למה, כי היא הוצפה מיד בביקורות קשות ואפילו והתעמתה עם כמה מהעוקבים שלה שדרשו שהתוכן שהיא מעלה יהיה יותר רגיש לקהילה, במיוחד בתקופה שבה לאנשים רבים בממלכה קשה להתקיים מבחינה כלכלית, ויש משבר דיור חמור באנגליה.

עוד בנושא
כולם שונאים עכשיו את בלוגרית הטיולים הזאת כי היא אמרה משפט אחד לא במקום

"אנשים שונאים אותי ואני מרגישה מאוימת בגלל השדיים הגדולים שלי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אלא שקרלה ממש לא הביעה אמפטיה כלפי העוקבים שלה וענתה להם: "למי אכפת בכלל ממחירי הדיור ויוקר המחייה!? אני עובדת קשה כבלוגרית. אני צריכה להעלות תמונות באופן עקבי וסרטונים ואני ראויה לכל הכסף שאני מקבלת, כמו כל אחד אחר שעובד קשה".

ואז היא עברה לתקוף את האנשים ש"מבזבזים את הכסף שלהם על על בירות ומעשנים 50 סיגריות ביום. אולי תעזבו את פחיות הבירה והסיגריות ותשקיעו את הכסף כדי שתוכלו לקחת את הילדים שלכם לחופשות יפות", היא התגרתה בעוקבים שלה.

באופן לא מפתיע, היה לה אפילו יותר מה לומר ברגע שנחתה בחזרה בבריטניה והעלתה סטורי בו אמרה: "קיבלתי כל כך הרבה שנאה, כל כך הרבה טרולים נטפלו אלי והחיים שלי בכלל לא כל כך מרהיבים. כמות הטרולינג שקיבלתי היא מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully