גבר עם כאבים במפשעה. ShutterStock
ShutterStock

חג המולד המועד: במיוחד עכשיו זו התנוחה שצריך להימנע ממנה

24.12.2023 / 10:45

אמנם אנחנו בתקופה קשה פה בישראל, אבל לא בטוח שדווקא בסוף דצמבר היינו רוצים להיות באירופה, ולו רק בגלל שסקס בחג המולד מוביל ליותר שברים באיבר המין - ואת זה הסטטיסטיקה אומרת, לא אנחנו. הנה התנוחה שרצוי להימנע ממנה

זו תנוחת המין הכי מסוכנת לאיבר המין הגברי/@DrKaran

באירופה גברים מוזהרים מפני השתתפות בסקס חג המולד אנרגטי מדי, שכן הסיכויים לסבול משבר בפין עולים באופן דרמטי במהלך שבוע החגים. הסטטיסטיקה אומרת, לא אנחנו.

מדענים חקרו בין השנים 2005 ל-2021 ומצאו כי הסיכויים לחטוף את פציעה הכואבת, במיוחד בקרב אלה בגיל העמידה, עלו באופן משמעותי בין ה-24 ל-26 בדצמבר: "אם כל יום היה כמו חג המולד, 43% יותר שברים בפין היו מתרחשים בגרמניה משנת 2005 ואילך", כתבו המחברים במחקר שפורסם ב-British Journal of Urology International.

גברים שנוטים להיות יותר ספורטיביים ונועזים בחדר השינה צריכים לדחות את הסקס הפרוע שלהם עד ערב השנה החדשה, לפי המחקר, שכן עד אז יש ירידה משמעותית בסיכון לשברים בפין - רק 28 מקרים נרשמו במהלך 16 השנים האחרונות בימים הללו.

פורפליי כבר לא יהיה ב-2024, אבל תצטרכו לדעת מה זה 'גונינג'
בדמעות שאת בוכה מסתתרים כימיקלים שמעבירים מסרים חברתיים
פולו דה סילבר: כך לא תפשלי עם האייליינר הכי לוהט בעולם

תנוחת הבוקרת ההפוכה. ShutterStock
זהירות בתנוחה הזאת/ShutterStock

שברים בפין מתרחשים בדרך כלל במהלך "סקס פראי", על פי החוקר הראשי ד"ר ניקולאוס פירגידס, אורולוג מאוניברסיטת לודוויג מקסימיליאן במינכן. הוא מוסיף שהסיכון לפציעה עולה במיוחד ב"תנוחות שבהן אתה לא בקשר עין ישיר, כמו הבוקרת ההפוכה".

פירגידס אומר כי ההאטה שלאחר חג המולד נובעת מהעובדה שהגרמנים חוגגים בהתלהבות רבה יותר את השבוע שלפני הגעתו של סנטה, מאשר את ההמתנה לצלצול השנה החדשה. "ערב השנה החדשה נוטה להיות קצת יותר שקט," הוא אמר לגרדיאן, והוסיף כי המחקר מצא גם עליות בסיכון לשברים בפין בסופי שבוע ובחופשות הקיץ.

ֿנפגעי הפציעה יכולים בדרך כלל לזהות את השבר על ידי שמיעת השבר (אאוץ'), ואחריו כאב חד ואיבוד זקפה מיידי. אם בכל זאת אתם לא בטוחים, אז הפין גם בדרך כלל נראה דומה לחציל לאחר שהפציעה מתרחשת, כך לפי פירגידס, ודורשת בדרך כלל אשפוז וניתוח, ובסביבות 25% מהמקרים, גורמת גם לפציעות השופכה, המשפיעות על יכולתו של הגבר להשתין כמו בן אדם נורמלי. אז תיזהרו, במיוחד אם אתם גרמנים בני 42 עד 50. במקרה של הגבר הישראלי, ההמלצה שלנו היא להישמע להנחיות דובר צה"ל ולישון עם נעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully