פחי צבע. ShutterStock
ShutterStock

פולו דה סילבר: כך לא תפשלי עם האייליינר הכי לוהט בעולם

ירין שחף

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 11:43

ירין שחף' מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר איך לאמץ את הטרנד המתכתי מבלי ליפול למלכודת המצועצעת והמוגזמת שאורבת בפינה לכל לוק איפור נוצץ מדי. כרגילך, הסוד הוא איזון, וככה עושים את זה מדויק

כבר מעל עשור שהנוזל הקסם שחור מככב על קו הריסים. האייליינר נתן עבודה בכל קנה מידה - הוא זכה למחמאות מאוזן לאוזן. בהוא 'הקפיץ' כל סגנון איפור, הרים כל עין, שידרג כל הופעה, וכיכב בעוביים וצורות שונות.

אבל עד כמה שהוא על-זמני, טבעה של אופנה להשתנות, והטרנד הכי רותח כרגע הוא אייליינר כסוף וצלליות סילבר. בניגוד לעבר, המגמה הנוכחית לא נזקקת לשום חיזוק של אושייות רשת, סלבס או בית אופנה שיוביל את הסחף, כי לכסף, מסתבר, כוח משיכה משל עצמו. הוא נוצץ, הוא מקריפ, והוא נוכח - רק שחייבים לזכור שלא מדובר בתכשיט שמונח על הגוף. כי עם צלליות בוהקות בשימוש לא נכון את עלולה גם לפשל בקלות להיראות כמו מהדורה מוגבלת של רומבה.

הרגלי הצפייה הסודיים חושפים: עולם הפורנו כבר לא שייך לצעירים
הליבידו פתאום מלבלב? אל תשמחו, זה יכול להיות סימן גרוע מאד
צפו: בחורה התאמנה בחדר כושר "בלי מכנסיים", הגולשים היו בהלם

איפור ירין שחף. סער פסח,
כסף חוזר, ובגדול/סער פסח

איך לדייק?

"אם בעבר זהב היה הסממן הראשי לעושר ולניכוס מאפיינים של בתי מלוכה, בשנים הקרובות הכסוף והמטאלי כובשים את הרצון של האנשים לאמץ סממני יוקרה המתכתבים עם היי-טק, עולם חדשני של רובוטיקה לצד משברי כלכלה עולמיים והרצון לשמור על הכסף.

הגוון הכסוף: בולט, דומיננטי ונוכח קל מאוד מאוד 'לאבד את זה' ולהגזים'. אומר ירין שחף. המינון, הדיוק בהנחה הוא קריטי. בדיוק כמו האייליינר השחור חייבים יד יציבה, גם אם נדרשים לתרגל כמה פעמים, המאמץ משתלם. כמו אודם כהה, גם הגוון הדומיננטי הזה לא מחמיא לכל אחת - למשל למרכיבות משקפיים, ולרוב גם לא לנשים בעלות עיניים קטנות. כל השאר יכולות לעוף על המראה המהפנט שמושך צומי, מעכשיו:

איפור ירין שחף. סער פסח,
איפור ירין שחף/סער פסח

היכן למקם?

האייליינר הכסוף מתמקם מעל קו הריסים העליון והתחתון בעוביים שונים. כל מי שלא הצליחה עד היום למתוח פס שחור ישר - תיהנה מהמגמה הכסופה שמפחיתה משמעותית את הנראות של יד פחות יציבה על המברשת. אם באייליינר השחור כל סטייה במילימטר הופכת את העיניים ל"עקומות". צבע הכסף מושיט גלגל עזר נוצץ, וגם לא מחייב סיומת שפיצית. אלו שמורגלות ויודעות לתקתק איפור בעיניים עצומות, מוזמנות להתקדם שלב ולהוסיף לצידו גם צללית כסופה במרקם מט.

איפור ירין שחף. סער פסח,
איפור ירין שחף/סער פסח

מתי?

במינון קל הכסוף יכול להתאים ליום יום, אבל באירוע את עשויה אפילו להפוך לכוכבת הערב. הנועזות מוזמנות לשלב קונטור לבן עם סיומת זוויתית. אייליינר כסוף, דק או עבה, מינימליסטי או דומיננטי, בגבולות מבנה העין או מחוצה לה יצור מראה מתוחכם ולא שגרתי.

גם לכלות

הצעירות מוזמנות לצאת מן האזור הבטוח ולהתהדר בטרנד החדש, אלא שכאן הן מחויבות במסקרה שחורה שתבליט את הקונטרסט. גם כלות ביום חופתן יכולות לקצור מחמאות. אחרי שהטרנד במוזהב מוצע המון בכל קנה מידה, הגוון הכסוף הוא המרענן הרשמי של החורף. בנות העשרה יכולות להיסחף עם אייליינר בגוונים זרחניים מעל השכבה הכסופה, וגברים נועזים (לא באמת חשבתם שהם יוותרו על החגיגה, בינתיים רק בעיקר מסלולי האופנה. אבל אחרי הציפורניים השחורות ושרשראות הפנינים שאומצו על ידי גברים, הכל אפשרי.

איפור ירין שחף. בן לאון,
איפור ירין שחף/בן לאון

שלבי האיפור

מנקים את הפנים בג'ל ייעודי ומניחים קרם לחות.

מניחים על הפנים מייק-אפ דק גם על העפעפיים - כדי שייקבע את איפור היטב.

בעזרת מכחול דק מושחים פס אייליינר פס כסוף על קו הריסים התחתון. מעל קו הריסים העליון מותחים פס עבה יותר.

מורחים צללית בהירה על העפעפיים עד לעצם הגבה. את קו הקפל מדגישים בגוון כהה יותר ואז מטשטשים.

מברישים את הריסים העליונים והתחתונים בשתי שכבות של מסקרה.

במקרה של גבות דלילות, ממלאים את "קרחות" הגבות בעזרת צללית או ג'ל ומברישים בכיוון השיער.

על המצח, גשר האף והרקות מוסיפים הצללות לחיטוב (אפשר גם שימר כסוף).

תוחמים את השפתיים בעיפרון בצבע זהה לשפתון וממלאים בליפסטיק.

לאתר של ירין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully