ולדיסלב וקטיה. vladislav_tulpanov1, צילום מסך
צילום מסך/vladislav_tulpanov1

חלמתי על כוכבת הפורנו הזו מגיל 8, והיום אני האב החורג של ילדיה

8.3.2024 / 0:06

סיפור אהבה נוסח רוסיה: בן של פוליטיקאי פנטז על שחקנית פורנו שראה את התמונה שלה כשהיה ילד. כשהוא הפך למפורסם השניים נפגשו, והפכו לזוג: "אנחנו מתפקדים בתור משפחה לכל דבר"

ולדיסלב וקטיה מבלים יחד/vladislav_tulpanov1

צעיר בר מזל שחלם להיכנס למיטה עם כוכבת סרטים למבוגרים ספציפית, מאוהב בה באופן קשה, כשהיא משיבה לו על רגשותיו. ולדיסלב טיולפנוב בן ה-18 הודה על חיבתו לכוכבת הפורנו קטיה סמבוקה בת ה-32. אגדת הפורנו ובן הזקונים של הסנטור ואדים טיולפנוב מנהלים מערכת יחסים באופן רשמי, למרות שלסמבוקה יש שלושה ילדים ממערכת יחסים קודמת.

כל זה לא משנה לולדיסלב שמאוהב מעל הראש בכוכבת הפורנו מהרגע שראה אותה בפעם הראשונה בגיל 8, כן מוקדם ולא ראוי, אבל זו המציאות. מגיע 8 הוא חולם על לפגוש אותה, מהפעם הראושנה שהביט על תמונה שלה. החלום שלו הפך למציאות.בחור צעיר שפינטז להכנס למיטה עם הכוכבת הפרובוקטיבית עליה גדל עדיין מאוהב בה בטירוף, רק שכעת הרגשו הללו הדדיים. הכירו את ולדיסלב טיולפנוב, בן 18, שהתוודה בראש שיש לו על כוכבת הפורנו קטיה סמבוקה, בת ה-32. כיום אגדת הפורנו הרוסייה ובנו של הסנאטור ואדים טיולפנוב המנוח נמצאים רשמית ביחד, למרות שלה יש שלושה ילדים ממערכת יחסים קודמתת

ולדיסלב הודה שהיה אובססיבי לכוכבת הפורנו אותה ראה לראשונה כשהיה בן שמונה, ואמר שהוא "חלם לפגוש אותה" כבר בפעם הראשונה שראה את התמונה שלה. מאז שהשניים נפגשו באפריל 2022 (כשהוא הין בן 16) הם יחד וכעת הוא טוען שהיא אהבת חייו ושהיא בכלל לא השתתפה בסרטי פורנו, אלא רק בצילומים "אירוטיים" וכיום היא מתפרסנת מעבודתה כדי.ג'יי ומצילומים אירוטיים.

בשיחה עם כלי החדשות הרוסי MK.RU על הקשר, אמר ולדיסלב, שהלך בעקבות אחיו והפך לפוליטקאי במקביל להיותו כוכב רשת עם 3 מיליון עוקבים באינסטגרם: "כשהתפרסמתי, מצאתי את העמוד שלה ברשת חברתית וכתבתי לה, למרות שלא האמנתי שהיא תענה לי והנחתי שהדף שלה מנוהל על ידי איש סושיאל. אבל קטיה ענתה לי בעצמה. היא כתבה: 'ברוך הבא לעמוד שלי, ולדיסלב'. אחרי זה התחלנו בהתכתבות וב-22 באפריל נפגשנו. הדייט הראשון שלנו נמשך כמה ימים - פשוט לא יכולנו להיפרד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הזוג המאוהב כעת מאושר יחד וולדיסלב אף מתפקד כאב חורג לשלושת ילדיה של קטיה."אני מחשיב את הילדים של קטיה כשלי. אני חושב שזה מה שכל גבר נורמלי צריך לעשות. הוא לא צריך להפריד בין האישה שהוא אוהב לבין הילדים שלה. רק גברים חלשים ושפלים שלא רוצים לשאת באחריות יכולים לומר: 'זה לא הילד שלי. תחנכי אותו בעצמך'. זה אומר שהם לא אוהבים את בת הזוג שלהם".

עכשיו, כשהם מנהלים חיים משותפים ביחד, הוא מספר: "אני מבלה הרבה זמן עם הילדים. אנחנו תמיד הולכים לאנשהו. לאחרונה היינו בקרקס. יש לנו חיים נורמליים, כמו כל משפחה. אנחנו מבלים גם עם המשפחה שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully