אבלה דנג'ר עונה לשאלות גולשים. Barstool Sports' 'Answer the Internet', צילום מסך
צילום מסך/Barstool Sports' 'Answer the Internet'

כוכבת פורנו: "איבדתי חברות כי שכבתי עם האחים שלהן"

16.9.2021 / 23:33

אחת משחקניות הפורנו המצליחות ביותר בימים אלה נשאלה על ידי הגולשים האם זה בסדר לשכב עם אחות של חבר טוב אם הייתה התאמה בטינדר. התשובה שלה הדהימה את כולם

אבלה דנג'ר מספרת ששכבה עם אחים של חברות שלה/Barstool Sports' 'Answer the Internet',

אבלה דנג'ר היא אחת משחקניות הפורנו המפורסמות ומצליחות ביותר כיום באינטרנט, הונה מוערך בכ-3 מיליון דולרים ולרקדנית הבלט לשעבר יש לא פחות מ-9 מיליון עוקבים באינסטגרם.

כוכבת הפורנו בת ה -25 ענתה על שאלות של מעריצים בערוץ היוטיוב "עונים לאינטרנט" שם חשפה את מעלליה עם גברים וסיפרה כיצד איבדה כמה חברות לאחר ששכבה עם האחים שלהן. כשנשאלה האם גבר שיש לו מאץ' בטינדר עם אחות של חבר טוב שלו רשאי לשכב איתה, ענתה שהיא עשתה את זה והיא לא מתחרטת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"כן, פשוט אל תספר לו על זה. כי אם הייתה התאמה - אז זה אומר שגם היא רוצה אותו" היא ענתה ותהתה: "האם בחורים נפגעים מזה?". בהמשך היא חשפה שהיא עשתה את זה בעבר וטענה: "אני שכבתי עם אחים של חברות שלי ולא היה אכפת להן", אולם כשנשאלה האם לחברות שלה באמת לא היה אכפת, היא ענתה: "טוב, בעצם אני לא יודעת. אני כבר לא חברה של הבנות ששכבתי עם אחיהן, אז...".

צפו בה עונה של שאלות הגולשים

האם זה בסדר לעשות סקס עם אחים של חברים?

ברור
בשום פנים ואופן לא
רק אם לא מגלים
15656 משתתפים

אם התשובה הזו לא מספיק שערורייתית, היא טענה שפעם היא הלכה אפילו צעד אחד רחוק יותר: "למעשה הפכתי לחברה של מישהי פעם אחת רק כדי לשכב עם אחיה. ואז גיליתי לה שלאחיה יש ממש גדול".

מאוחר יותר היא נשאלה האם היא חושבת שהיא יכולה להשיג את כל מי שהיא רוצה, והיא הודתה: "לא. הרבה אנשים שולחים לי הודעות פרטיות אבל כשאני שלחתי הודעות לאנשים מסוימים - הם אפילו לא טרחו לפתוח אותן", היא אמרה והודתה שזו הייתה חוויה מאוד משפילה עבורה.

דנג'ר הפכה לאחרונה לחברה טובה של השחקנית, הזמרת והבמאית הצעירה בלה ת'ורן ואף הופיעה בסרט הפורנו שביימה "הוא והיא" ובקליפ לשירה החדש "Shake It".

אם בניתם על למצוא אותה בעצמכם בטינדר אנחנו מצטערים לאכזב אתכם - היא נמצאת כיום בזוגיות עם עורך דין בשם הראל גאן והשניים מפרסמים תמונות משותפות ברשתות החברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully