כוכב הפורנו שהוחרם בגלל תמיכה בישראל. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כוכב הפורנו ההומוסקסואלי מוחרם כי חתם את שמו על טיל לעזה

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 8:34

כוכב הפורנו ההומוסקסואלי מייקל לוקאס היה בביקור רב אירועים בישראל לפני כחודש - זה התחיל בפגישה עם ג'רי סיינפלד, המשיך בחתימת שמו על טיל לעזה לשמחת החיילים שהודו לו על נדיבותו, ועכשיו עובר חרם מקצועי עקב תמיכתו בישראל במלחמתה בעזה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פורנו צולם ברונגרס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כוכב פורנו הומו פרו-ישראלי מוחרם על ידי תומכי הרעיון הפלסטינאי בתעשייה, כי כתב את שמו על רקטה של ​​צה"ל שנורתה לכיוון עזה. מייקל לוקאס, 51, בעל אחת מחברות הפקת הפורנו הגאה הגדולות בעולם, התמודד עם תגובה חריפה באינטרנט לאחר שפרסם תמונה של הנשק הקטלני עם שרבוט שמו באדום.
השחקן שיתף את התמונה בתגובה לג'ייק שילדס - כוכב UFC לשעבר ומבקר גלוי של המלחמה - שצייץ תמונה עם ההערה 'טילים שאני נאלץ לשלם עליהם בכספי המס שלי', לוקאס פרסם תמונה משלו עם הדעה ההפוכה.

שקלה להתגרש מבעלה אחרי שחשפה שיצא איתה בגלל התערבות סקסיסטית
חוק וזרג: בינה מלאכותית הופכת סלבס לכוכבות פורנו דיפ-פייק
לצאת עם גבר בגילך זה מבאס? מסתבר שקוגריות נהנות הרבה יותר



"חחח אני בעצם ביקשתי לכתוב את שמי", כתב ענק הפורנו ל-295,400 העוקבים שלו בטוויטר. "יש לי תמונה של לפני ואחרי. גם אתה השגת כזו? הבדל מדהים!'

כוכב הפורנו מייקל לוקאס והטיל שלו. אינסטגרם, צילום מסך
כוכב הפורנו מייקל לוקאס והטיל שלו/צילום מסך, אינסטגרם

הציוץ הקשוח עורר ביקורת מרחבי העולם, כולל מאחרים בתעשיית הפורנו שקראו לשחקנים להחרים את Lucas Entertainment, חברת ההפקות של הכוכב בניו יורק.

כוכב הפורנו האיראני-אמריקאי, שארוק מוסבי נג'אד, בן 39, הדגיש את מניין ההרוגים בעזה שממשיך לטפס ותקף את לוקאס על תמיכה ב'רצח עם': "כל מי שחושב שכתיבת מסרים על טילים היא סוג של תמיכה ברצח עם", כתב מוסבי נג'אד, ובעקבותיו עוד כמה שמות גדולים אחרים בתעשיית הפורנו גינו את לוקאס על הציוץ שלו, וחלקם אמרו שהם לא יעבדו יותר עם האולפן שלו.

"אני לא רוצה למשוך יותר תשומת לב לציוץ הזה כי אני מוצא את זה גם עצוב וגם מגונה", אמר קייל אוברטון, העונה לשם הפורנו שון אקסבייר, ליותר מ-320,000 העוקבים שלו בטוויטר "אבל למי ששואל, אני לא אעבוד יותר עם הסטודיו הזה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שארוק מוסאבי ניג׳אד, כוכב פורנו שמתנגד לישראל וקרא להחרים את תומכי המלחמה בעזה. אינסטגרם, צילום מסך
שארוק מוסאבי ניג׳אד, כוכב פורנו שמתנגד לישראל וקרא להחרים את תומכי המלחמה בעזה/צילום מסך, אינסטגרם

לוקאס אמר על מבקריו ל-DailyMail.com שמדובר ב-"קבוצה קטנה ותוקפנית של שונאי יהודים שקוראים להחרים את החברה שלי בגלל תמיכתי הציבורית בישראל ובצבא ההגנה שלה", אמר והוסיף "ועכשיו, בסגנון סובייטי מאוד - שאני מכיר טוב מדי - הם דורשים מאחרים להוקיע אותי בפומבי על ה"פשע" שלי של תמיכה בישראל. החרם הזה הוא שיקוף של איך האנטישמיות פרחה בכל העולם בחודשים האחרונים. אמני פורנו הומוסקסואלים שלא גינו פעם אחת את הטבח ביהודים ב-7 באוקטובר, "מודאגים" פתאום לגבי הפלסטינים".

הוא הוסיף כי אין "שום דבר חדש" בכתיבת שמות על פגזי ארטילריה, מה שנעשה גם על טילים אוקראינים.
וגם אמר ל ניו יורק פוסט שהוא 'לא נבהל' מהמבקרים שלו "לא אמחק את הציוץ לא משנה כמה איומים אמשיך לקבל".

והביקורת אכן ממשיכה להגיע. מוסבי, הקרוי בשם הפורנו שארוק המשיך ותיאר את לוקאס כ"אדם שהוא איום על התעשייה שלנו" שכעת "מקדם רצח עם". הוא ממשיך ומסביר כי "יש הבדל בין תמיכה בישראל ובין להגחיך אלפי אנשים חפים מפשע שנרצחו בשמך", אמר. "זאת התנהגות סוציופטית."

מייקל לוקאס עם ג׳רי סיננפלד בביקור תמיכה בישראל בזמן מלחמת עזה. אינסטגרם, צילום מסך
מייקל לוקאס עם ג׳רי סיננפלד בביקור תמיכה בישראל בזמן מלחמת עזה/צילום מסך, אינסטגרם

הרשתות החברתיות של מוסבי ניג'אד שופעות בפוסטי תמיכה בפלסטין, סרטונים של ילדים שמתו בעזה, תוך קידום הפגנות המוניות ברחבי העולם הקוראות להפסקת אש. לוקאס, שנולד וגדל ברוסיה הסובייטית בתור אנדריי טרייבס כבר זמן רב תומך מוצהר בישראל, ואף תורם לה כספים. רק לאחרונה שיתף סרטון של חיילי צה"ל המודים לו:

"מייקל לוקאס, תודה רבה לך על הלילה המדהים שהיה לנו אמש ולך על הנדיבות שלך. אנחנו אוהבים אותך", אמרו החיילים בקליפ ששותף לאינסטגרם של לוקאס. לוקאס פגש גם את ג'רי סיינפלד בתקופת ביקור הקומיקאי בתל אביב החודש, ושיתף גם תמונה איתו ברשתות החברתיות.

לוקאס הפיק ושיחק בסרטים כולל מייקל לוקאס לה דולצ'ה ויטה, והפקתו "גברים של ישראל" ב-2009 הייתה הסרט הראשון למבוגרים שכלל צוות שחקנים יהודי, לפי הלוס אנג'לס טיימס.

Sheee רק רוצה לומר שהקשר בין גברים לטילים שלהם הוא מדאיג עד מאד, ולא רק בתעשיי הפורנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully