מילה רוז. missmilarose_, צילום מסך
צילום מסך/missmilarose_

"התנסיתי כנערת ליווי כדי לממן חופשה יוקרתית ואולצתי לשכב עם הבוס"

5.3.2024 / 0:06

סטודנטית נאיבית שהחליטה לעבוד באופן זמני כנערת ליווי כדי לממן לעצמה חופשה יוקרתית סיפרה שנאלצה לשכב עם בעל הסוכנות שלה כדי שישיג לה לקוחות. שבועיים בתפקיד ו-4,000 דולר מאוחר יותר היא הצהירה: "אני לא חוזרת לשם יותר"

המדריך של מילה רוז להצלחה בעולם התוכן למבוגרים/missmilarose_

סטודנטית נאיבית שניסתה להרוויח כסף מהיר כדי לממן את חופשת הקיץ היוקרתית שלה באי באוקיינוס השקט בתום לימודי התואר שלה, החליטה שהדרך הקלה והמהירה ביותר היא לעבוד כנערת ליווי באופן זמני - ולמדה כמה שיעורים קשים בדרך, עליהם היא מדברת כעת בפתיחות.

מילה רוז, שכיום מתפרנסת כקוספליירית סיפרה ל-DailyStar שהיא שקלה לזמן קצר להגיש מועמדות לעבודה במועדון חשפנות כדרך לממן את טיול החלומות שלה לגואם, אך חברתה מהקולג' אמרה לה שלדעתה היא "ביישנית מדי" בשביל להצליח בתור חשפנית. רוב העבודות הרגילות לא היו רלוונטיות עבורה בגלל לוח הזמנים שלה בבית הספר. לכן מילה, שרק זמן קצר קודם לכן חוותה את ההתנסות המינית הראשונה שלה, החליטה לפנות לזנות ויצרה קשר עם סוכנות ליווי.

היא פגשה את בעל הסוכנות לקפה ואחרי שהוא שאל אותה מספר שאלות, הוא הסיע אותה לדירה במרכז העיר ונקובר - והתעקש לשכב איתה. מילה סיפרה: "בהתחלה הוא ביקש ממני לשבת איתו. הוא שלף מחברת עם עט ואמר 'בסדר, אז אני הולך לעבור איתך על כמה תנאים, כי הדרך שבה אנחנו עובדים היא שאת בעצם פועלת עם טלפון ומקבלת את השיחות שלך, את ההודעות שלך וכדומה'.

פה ראיון העבודה קיבל תפנית מצמררת.

בעל הסוכנות גרם למילה לקיים איתו פגישת דמה כאילו הוא לקוח. להפתעתה, הוא דרש ממנה לקיים עמו יחסי מין מלאים כחלק מה"אודישן". "הוא התחיל לנשק אותי", היא סיפרה, "ואז הוא השכיב אותי על המיטה ורק התנשקנו עם הבגדים. הוא היה מעליי והתחיל לגעת בגוף שלי מתחת לבגדים ולאט לאט הוא הוביל את ידי לחלקים האינטימיים שלו. הוא שלף את האיבר שלו ונתן לי לשחק איתו. אז הוא התחיל להוריד את החלק העליון שלי. אני התחלתי להוריד את החלק העליון שלו, כי הנחתי שזה מה שהוא רוצה שאני אעשה ואז פשוט עשינו זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

החניכה בסוכנות הליווי לא הסתיימה שם, כשמילה הוסיפה: "כשסיימנו הוא אמר בסדר, בואי נעלה את המודעה שלך לרשת... הוא אמר שאצטרך גם כמה תמונות. הוא הכין את המצלמה שלו ונכנסנו לחדר השינה. הוא ביקש ממני לעשות כמה פוזות למצלמה. התמונות האלה היו כמה מהתמונות הקרינג'יות ביותר שעשיתי אי פעם. שנאתי אותן. עד היום אני רק רוצה לשרוף אותן מהזיכרון שלי לתמיד. הן היו תמונות כל כך גרועות".

ואז היא התחילה לעבוד

עד מהרה השיחות החלו להגיע ורוב הפגישות שלה התנהלו ללא תקלות. היא כן זוכרת מהמר אחד מיוזע במיוחד. היא סיפרה: "שאלתי אותו אם הוא רוצה שאביא לו מגבת כי הוא טפטף בטירוף. השגתי לו מגבת נקיה. הוא השתמש בה ללא הרף וזה היה ספטמבר או אוקטובר, אז לא היה לו תירוץ להזיע כל כך הרבה". זו לא הייתה הבעיה הגדולה עם הלקוח הספציפי הזה, שלדבריה שיקר שהוא שם קונדום. היא מיד יצרה קשר עם הסוכנות שלה והבעלים לקח אותה לבית המרקחת עבור גלולת היום שאחרי.

עוד בנושא:
האמא והאישה המושלמת חושפת: "עובדת בזנות כל חיי ושכבתי עם יותר מ-1,000 גברים"

הצצה לחייה של של דוגמנית שמקבלת כסף "לחגוג" במסיבות עם גברים עשירים

@miss_milarose ?️KAIRI?️(Kingdom Hearts) | Cosplay GRWM & Photoshoot ?FULL VIDEO? https://youtu.be/xQ73DRl6zUs #Kairi #KingdomHearts #Cosplay ♬ Dearly Beloved (From "Kingdom Hearts") - daigoro789

החוויה הגרועה ביותר שחוותה בתקופתה הקצרה כנערת ליווי הייתה כשנשדדה בידי מהמר. היא נזכרה: "ביקשתי ממנו לשלם עבור הפגישה לפניה, אז הוא נתן לי את הכסף, ספרתי אותו ושמתי אותו במגירה ליד המיטה". מילה סיפרה שהלקוח ביקש להיכנס להתקלח קודם ואחרי המקלחת שאל אם זה בסדר שגם היא תכנס להתקלח. היא לא הרגישה שהיא צריכה אך נענתה לבקשתו. בסיום המקלחת השניים ניגשו לעניינם. רק מאוחר יותר באותו יום, כשאחד ממנהלי הסוכנות הגיע כדי לקחת את חלקו בכסף, היא הבינה שכספה נגנב. מילה נאלצה לשכנע את ראשי הסוכנות שהיא לא לקחה את הכסף לעצמה.

מילה הוסיפה: "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע, הבחור הזה היה למעשה הפגישה הראשונה מאז שהכסף נבדק ונאסף בפעם האחרונה, אז הוא יכול היה לקחת הרבה יותר... למעשה מאז הם ביקשו ממני לשים את המזומנים במקומות שונים ומתחת למזרן ולמיקרוגל, כך שאם לקוח ישים לב לאחד ממקומות המחבוא, הוא לא את כל נתח המזומנים".

אחרי שתי החוויות האלו, מילה הייתה הרבה יותר זהירה. לדבריה היא הריווחה 4,000 דולר בשבועיים ויצאה לחופשה שלה, והודיעה לסוכנות הליווי שהיא בהחלט לא מתכננת לחזור לעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully