צעירה עושה כושר ומרימה משקולות. ShutterStock
ShutterStock

תקשיבו טוב: חדר הכושר יכול לספר לכם אם בני הזוג בוגדים בכם

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 10:05

מערכת יחסים לא נגמרת ככה סתם. משום מקום, זה תהליך - עוד לפני ההחלטה להיפרד, או בגידה, אפשר לזהות התנהגויות שהמומחים קוראים להן "מיקרו-בגידות". ככה תזהו את הדגלים האדומים ותתפסו את זה בזמן

הגיעה לחדר כושר עם צבע גוף במקום בגדים/onlynatreynolds

אם חסרו לכם סיבות לדאגה, הנה עוד אחת לערימה - מיקרו-בגידות. מיקרו בגידות הן התנהגויות קטנות של בני הזג שלכם שעלולות להעיד על תחילתה של התרחקות, או פול-און בגידה. הבעיה עם התיאוריה הזאת היא שהיא דווקא קצת הגיונית.

הרבה פעמים הצטרפות של בן או בת זוג לחדר כושר עלולה להיות סימן לצורך שלהם בשינוי מהותי, והרבה פעמים חדר הכושר והתנהגויות הקשורות אליו יכולות לספק לכם את הרמזים הראשונים לבעיה במערכת היחסים. אלה הדגלים האדומים להיזהר מהם:

בכל רע יש טוב: תמונת המשטרה שהפכה את הפושעת לדוגמנית
בודי-שיימינג? האמת מאחורי סערת הרשת 'פיטמות רופסות בפיד שלי'
ארוסי ואני עשינו שלישייה עם חברה לפני החתונה - ואז קרה הנורא מכל


מיליוני אנשים מצטרפים לחדר הכושר במטרה להיכנס לכושר, אבל מתקני כושר עלולים להיות גם הוט-ספוט לשינויים במערכת היחסים. לדברי מומחית היחסים ג'סיקה ליאוני, האימון "מגביר את הביטחון העצמי והחשק המיני, ומשאיר אנשים חרמנים ומוכנים לפעולה".

מאמנת כושר. אינסטגרם, צילום מסך
אם היא מתלבשת ככה לאימון, אתה פשוט לא מתייחס אליה מספיק/צילום מסך, אינסטגרם

"מחקרים מראים שטסטוסטרון יכול לזנק ולהישאר למעלה אפילו עד שעה לאחר היציאה מחדר הכושר", אמרה ליאוני "להתנהגות זו יכולה להיות השפעה יוצאת דופן על החשק המיני שלך וזו הסיבה שחדרי כושר הם חממה למחפשי רומן חדש."

גם אם האינטרס העיקרי של אדם אינו חיפוש בן זוג בחדר הכושר, האוירה ספוגת הזיעה, בלבוש צמוד, ומלאת ההתנשפויות, יכולה לגרום לכם לחשוב על סקס. בנוסף, ידוע שגברים וגם נשים נשואים רבים נכנסים לשיחות עם לקוחות אחרים, שהרבה פעמים כוללת פלרטוטים.

היא קוראת לתקשורת כזו "מיקרו-בגידה", וטוענת שהיא יכולה בסופו של דבר להוביל לבגידה אמיתית.
"יש כמה פעולות ברורות בחדר הכושר שיכולות להיות מסווגות כמיקרו-בגידה", הסבירה "לתת קצת יותר מדי עצות לא רצויות על תזונה וכושר, למשל, בילוי זמן רב מדי עם מאמן אישי לאחר סיום הפגישה הוא עוד סימן מובהק, התנהגות טווסית בחדר הכושר כמו להרים משקלים יותר כבדים ולרוץ מהר מהרגיל היא אופיינית מאד למיקרו-בוגדים", הוסיפה ליאוני וסיכמה "אנשים צריכים לחשוד אם בן הזוג שלהם מפתח פתאום קיבעון לחדר הכושר ומבלה שם הרבה יותר מדי זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully