׳פטמות רופסות בפיד שלך׳ הגרסה המצונזרת. טוויטר, צילום מסך
צילום מסך/טוויטר

בודי-שיימינג? האמת מאחורי סערת הרשת 'פיטמות רופסות בפיד שלי'

16.1.2024 / 8:12

כמה זמן כבר לא הייתה סערת רשת בטוויטר, ועוד בגלל פטמות! ענבר התלוננה עם פטמות רופסות בפיד שלה, ובנות הארבעים החליטו ללמד אותה לקח בצורת של קולאז' פטמות מכל הסוגים והצבעים. צפו

תכשיטי פטמות/Missguided Summer Campaign

וואי וואי כמה זמן לא הייתה "סערת רשת". ועוד בגלל פטמות! זה כל כך ה-6 לאוקטובר האירוע הזה, שקצת לא נעים לעסוק בו - מצד שני, זה קורה, ואני חושבת שמחובתי האנושית והעיתונאית לדווח עליו, במיוחד כשיש גם קולאז' של פטמות שמגיע יחד עם כל הטוב הזה. לא היה לי מושג שתמונות עירום של נשים מעל ארבעים זה מה שקורה כרגע בטוויטר. חשבתי לתומי שזה בעיקר ציוצים מתחכמים על פוליטיקה, ואני חייבת להגיד שהופתעתי לטובה, דבר שני, התגעגעתי לעסוק בקשקושים מטופשים שכאלה. אז הנה.

צעירה בשם ענבר חזן, (קראתי לך ענבל, תיקנתי, מתנצלת אבל תודי שזה ממש דומה) אישה בשנות ה-20 לחייה, צייצה שנמאס לה לראות תמונות עירום של בנות 40 בפיד, (שזה קצת לגיטימי, בואו נודה) ואז הדגישה ופירטה לחברה שלה, נעם, שהפיד שלה כולו מלא בפטמות רופסות. שזה באמת קצת מעליב.

הגיש תביעה של 75 מיליון נגד נשים שיצא איתן - על פרסום שלילי
נידה-גייט 2? ככה ייראה "היום שאחרי" על פי רותי לבייב
זיקנה היא בסך הכל יובש שהוזנח: 5 סודות לשמירה על לוק פרשי

נשאלת השאלה אם מה שהפריע לה הוא ההרגשה שהיא מוטרדת מינית, כפי שחלק מהמגיבות ציינו, לטובתה, או מעצם העובדה שאברי המין שתוקפים אותה כשהיא גוללת את פידה בפומבי - לא מספיק זקורים, יפים, ורוויי קולגן ואלסטין? כי תדעו לכם שזה באמת קורה, אין מה לעשות, בבגרותינו הדברים קצת פחות יציבים, יעיד כל בעל אשכים - וזה כולל פטמות.

התגובות נעו על כל הסקאלה - החל מתובנות: "מי הגאון שהחליט שאת כל השד אפשר לחשוף, אבל פטמה זה הגביע הקדוש? לא משנה אם זה ברחוב, בים או נודז לכבוד 882.3 עוקבים, יש להשקיע את מירב המאמצים שיראו לנו הכל, אבל לא את הפטמה"

זה המשיך במחמאות לגולשת שאירגנה קולאז' של פטמות של נשים בנות 40 אותן ביקשה מביוחד מהגולשות:
"כל הכבוד סימה. וכל מי שלא נעים לה או לו לראות פטמות ושדיים בטוויטר שימצאו לעצמם איזה פח זבל שמרני ויתחבאו בו עד שמישהי תעבור שם לזרוק את החזיה השרופה שלה (אני יודע שזה לא קרה אבל מתיישב טוב?) ותגיד להם שימי הבינים עברו והם יכולים לצאת".

וכלה בהצעות: "יאללה קולאז' של בולבולים בכל הגילאים!"

כיף צרוף, באמת ממליצה להיכנס ולקרוא את כולן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אז למה בעצם כל העצבים? אכן, שאלה, ואכן קפצו עליה ערימת נשים בגילאי ה-40 , שהאשימו אותה בבאדי שיימינג, גילנות, והעלבת עטרות.

התגובות כולן היו רוויות התנשאות, ציניות ועוד חולשות שמתחפשות לתחכום בוגר, כיאה לפיד טוויטר, אבל מתחת לכל זה היה עלבון אמיתי של נשים שנמאס להן להימחק מגיל מסוים ומעלה, מה שאני כל כך מבינה. רק חבל אבל שלא התנהל שם דיון ענייני על הדבר הכואב הזה שקוראים לו התבגרות נשית, דיון שבאמת היה יכול להועיל. יכול להיות ששיחות רציניות ואמירת אמת, נשארו הפעולות האחרונות הפרטיות שאף אחד לא מתעד. אבל כל השאר בחוץ, ומלא שקרים מסככים. אנשים מתעמתים אחד עם השני, כי זה קל יותר מלהתעמת עם עובדות כמו חוסר הביטחון, ריקנות ערכית, וכמובן - הפחד מהזדקנות.

רוצה לומר שהכל פה לגיטימי - גם התלונה על פיד מלא בפטמות, גם הקיטור על זה שהפטמות לא מספקות מבחינה אסתטית, גם העלבון של בנות הארבעים על כך שלא עוזרים להן להתמודד עם העובדה הפשוטה שגם בעיניהן הגוף שלהן היה יפה יותר בגיל עשרים. מה לעשות? זה נכון, אי אפשר להתווכח עם זה שכולנו כולל כולנו מעדיפים את המראה המתוח של גוף צעיר, ואין אחד ביקום שלא מבכה את ההתבגרות של גופו.

פטמות רופסות בפיד שלך, התגובות. טוויטר, צילום מסך
״ממה עם קולאז׳ הפטמותתת״/צילום מסך, טוויטר

כן, זה לא נעים, אבל בגילאי ארבעים ומעלה יש באמת יותר פטמות רופסות מאשר בגילאי העשרים - זה לא בהכרח אומר שאת מושכת פחות - אבל מודל היופי הרווח והמקובל בעולם הוא שצעיר זה יותר יפה, וגם אם זו טעות, וכולנו סתם שטופי מוח, ואפילו אם היום בעוד 100 שנה אישה בת שישים תיחשב כיבוש יותר נחשק מבת עשרים וחמש - כרגע זה לא ככה, ועם זה צריך להתמודד. אנחנו חיות בעולם שבו אישה בגיל 40 נחשבת פחות נחשקת מאישה בגילאי ה-20.

ואחרי שהודינו בזה, צריך גם לומר שבגיל 40 יש המון שיפורים, החל מחוכמת חיים והומור עצמי מפותח יותר, כזה שמאפשר לארגן בכמה דקות קולאז' מצוין של פטמות בכל הצורות והצבעים ולפבלש אותו בלי חשבון. בגיל 40 את אולי פחות מוצקה בגוף, אבל הרבה יותר מוצקה בכל הדברים האחרים שחשובים. בעיקר יש לך ביטחון עצמי גבוה מוצק יותר, ומניסיון אני יכולה לספר לכן שעוד עשור, בגיל 50, בכלל יפסיק להיות לכן אכפת אם מצאתן חן בעיני איזה מישהו שאין לו שום חשיבות, או מה דעתם של אנשים על דברים.

פטמות רופסות בפיד שלך, הקולאז׳. טוויטר, צילום מסך
פטמות בפיד שלך - הקולאז׳ הכי טוב אבר/צילום מסך, טוויטר

זה כולל את דעתה של חזן על פטמות של בנות 40. היא אמרה רופסות, שזה קצת דוחה מצידה, כי בכל זאת, תהיי אחות, למה את מעליבה? אבל גם אם מדובר בבודי שיימינג וגילנות, תנו לה שתיהנה מהזמן שנותר לה לפני שזה חוזר אליה בבומרנג.

אין מה לכעוס עליה בנות יקרות, 'שותפותי לכוח הכבידה' כמו שמישהי התבטאה באחת התגובות - הנקמה הכי טובה מוגשת קרה, נכון? יותר כיף, אבל לסבלניות בלבד. זה לא לכעוס עכשיו, אלא לחכות 20 שנה, לצפות בה מקבלת את החיים כמו כאפה לפנים, ואז לצוץ לה בפיד ולהגיד לה "אהה! אמרנו לך! למי קראת רופסת למי?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully