גבר עם שתי נשים במיטה. Charlie Bard, ShutterStock
ShutterStock/Charlie Bard

עשיתי שלישייה עם זוג. הם רבו ונפרדו כשאני עירומה ביניהם

19.4.2024 / 0:06

אישה מאוסטרליה זעזעה את מגישות תכנית הרדיו לאחר שסיפרה להן איך מצאה את עצמה בשלישייה עם בני זוג שרבו ונפרדו בזמן האקט המיני, כשהיא עירומה לגמרי. הנה הסיפור המאד מוזר שלה

"עשיתי שלישייה עם החברה הכי טובה שלי"/Lena The Plug

תושבת אוסטרליה זעזעה את צמד מגישות תכנית הרדיו לא בגלל שסיפרה להן כי זרמה על שלישייה עם זוג שהכירה במפגש היכרויות - אלא כי סיפרה שבמהלך האקט השניים התחילו לריב ונפרדו בזמן שהיא יושבת עירומה ביניהם ולא יודעת היכן לקבור את עצמה.

מנחי התוכנית The Hookup של טריפל ג'יי, פיפ רסמוסן ודי סלמין, נותרו פעורי פה לאחר שהמתקשרת חשפה שהיא הלכה הביתה עם בני זוג "שנפרדו כשהייתי שם, עירומה, ביניהם". "חכי, חכי, חכי, חכי, חכי", אמרה לה רסמוסן המופתעת, "תתחילי מההתחלה".

אז היא סיפרה: "הלכנו לאירוע היכרויות ופגשתי את שני האנשים המקסימים והסקסיים האלה. התחלנו לפלרטט והוזמנתי לביתם. ואז, כשעשינו קצת כיף בביתם, הם התעצבנו אחד על השני ונפרדו בזמן שישבתי ביניהם".

סלמין התערבה: "אני רק מדמיינת את שלושתכם עירומים, יושבים על המיטה". על כך הגיבה האישה: "אוי לא, הם היו לבושים". "אבל היית עירומה?" שאלה סלמין. לזה אמרה רסמוסן: "אוי לא, זה רק הופך את זה ליותר גרוע. את כזה 'האם אני צריך\כה לשים עליי את החזייה או ש...?".

אישה אוסטרלית זעזעה שתי מגישות רדיו לאחר ששיתפה את סיפור השלישיה שלה שהשתבשה. Instagram/triplejthehookup, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אישה אוסטרלית זעזעה שתי מגישות רדיו לאחר ששיתפה את סיפור השלישיה שלה שהשתבשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Instagram/triplejthehookup

עם זאת, העירום שלה היה רחוק מלהיות החלק המביך ביותר בסיפור. "היא (החברה) אמרה 'לך מפה (לחבר שלה). אני רוצה לדבר עם הבחורה האקראית הזו שאספתי הלילה'", היא נזכרה. "אני כזה, 'אוקיי, נהדר. אוהבת את זה'. היא אמרה לי את כל הדברים האלה שהיא כועסת עליהם. אני כזה: 'אוקיי, אני הולכת להגיד לו את הדברים האלה כדי לתקשר בשבילך, כי את לא עושה את זה'".

"הפכת פתאום למתווכת בריב הזה," אמרה רסמוסן. "פשוטו כמשמעו", הגיבה המתקשרת, "היא אומרת לו משהו מגעיל והוא מאבד את זה. הוא אומר, 'סיימתי. סיימתי עם זה. סיימנו'. אני כזה אומרת, 'אוקיי, אני פשוט אלך. שלום'".

הקטע מהתכנית הסתיים כשרסמוסן אמרה שאם היא הייתה מוצאת את עצמה בסיטואציה כזאת, היא הייתה שולחת להם מיד חשבונית.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
ארוסי ואני עשינו שלישייה עם חברה לפני החתונה - ואז קרה הנורא מכל

המתנה המקורית ליום הולדת 40 של בעלה: סקס בשלישייה עם אישה נוספת

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

האזינו לקטע המלא:

תגובתם של רוב המאזינים לקטע מהשידור שפורסם באינסטגרם הייתה נחרדת באותה מידה, כשאחד הגיב "זה... זה הפחד הכי גדול שלי". אחר התבדח: "צריך לקרוא לה מנהלת המשא ומתן העירומה".

עם זאת, אחרים טענו שהחוויה של האישה הייתה רחוקה מלהיות נדירה. "כולנו היינו שם, אחותי", אמרה אחת ואחרת הוסיפה: "אותו דבר קרה לי, אבל הם היו מאורסים". גולשת נוספת כתבה: "אני יכולה לנצח את זה - הזוג שהייתי איתו רב והגבר ריסק את הבית כולל שולחן האוכל מזכוכית בזמן שאני לא לובשת שום דבר מלבד ההלבשה התחתונה שלה. עדיין יש לי את זה כמזכרת לטיפשות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully