כלה במיטה בליל הכלולות. Kotin, ShutterStock
ShutterStock/Kotin

הכלה עשתה "קוויקי" עם דוד של החתן חצי שעה לפני החופה ונתפסה על חם

21.5.2024 / 0:07

השושבינה של הכלה הבוגדנית חשפה את סיפור הבגידה המדהים מהחתונה שהתפוצצה: "חמש דקות לפני תחילת החתונה התבשרתי שהיא בוטלה. החתן היה זה שתפס אותם על חם"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

שמענו כבר על בגידות מכוערות, אבל זו מכוערת במיוחד - חתונה בברזיל התפוצצה ובטלה דקות ספורות לפני שהתחילה בגלל שהכלה נתפסה על חם כשהיא עושה "קוויקי" עם דוד של הארוס שלה, חצי שעה לפני שהיא היתה אמורה לצעוד לעבר החופה.

מי שחשפה את הסיפור המטורף הזה היא השושבינה של הכלה, ששיתפה אותו ברדיט וסיפרה שהחתונה בוטלה אחרי שהבגידה המכוערת של הכלה התגלתה. "אז... חברה שלי דנה הייתה אמורה להתחתן ביום ראשון שעבר", היא כתבה, "אלא שהחתונה בוטלה, העניינים נהיו ממש משוגעים ונוצר כאוס גדול".

השושבינה האנונימית סיפרה שדנה בת ה-29, היתה אמורה להינשא לאהוב ליבה מהתיכון, ג'וש בן ה-32. היא שיתפה שבבוקר של החתונה דנה היתה עצבנית ומתוחה, בזמן שהיא התכוננה לחופה ואיימה לתבוע את אימא של הילדה שהייתה אמורה לצעוד לפניה עם סלסלת פרחים, כי הילדה הייתה חולה עם אבעבועות.

"הכלה ביקשה באזשהו שלב קצת זמן להיות עם עצמה. החתונה היתה אמורה להתחיל בעוד חצי שעה אז ישבתי בחדר נפרד עם הנייד שלי", סיפרה השושבינה ואז הוסיפה ש"חמש דקות לפני תחילת החתונה, השושבינה הראשית נכנסה אליי וסיפרה לי שהחתונה מבוטלת".

קראו את כל הסיפור

השושבינה ההמומה שאלה אותה מה קרה והא סיפרה לה: "דנה עשתה 'קוויקי' עם דוד של ג'וש בחדר. ג'וש תפס אותם". השושבינה היתה בהלם כמובן וקיבלה הוראה לנסות להוציא משם כמה שיותר אנשים, לפני שהדברים יתפוצצו שם. "לקחתי מהר את הארנק שלי, אספתי את שתי השושבינות שנסעו איתי לחתונה ונמלטנו משם כאילו שהשטן רודף אחרינו".

עוד חתונות שנגמרו רע
הכלה רקדה לשיר פרובוקטיבי בחתונה - והזוג התגרש עוד באותו יום

כלה תפסה את החתן יונק מהשדיים של אימו - והוא לא היחיד (ויש תיעוד)

לדבריה, לאחר מכן נודע לה שהחתן היה כמובן נסער ובהלם, קרא לכלה בכמה שמות, צעק על דוד שלו וביטל מיד את החתונה ונמלט מהמקום עם חבריו.

הכלה לעומת זאת המשיכה ליצור בלאגן. השושבינה סיפרה שכמה ימים לאחר הפיצוץ והבגידה, הכלה אספה את כל השושבינות ושאלה אם הן יכולות לסייע לה בתשלום 5,000 דולר לאולם בעקבות הביטול. הן סירבו לעזור לה ולדבירה כמעט כל החברים של הכלה ניתקו איתה קשה בעקבות המקרה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

אגב, השושבינה הראשית שבישרה לה על הבגידה היא אחותו הגדולה של ג'וש. הדוד שעמו דנה בגדה בג'וש הוא אח של אמא שלו. "הוא בן 55", סיפרה השושבינה, "מסתבר שהוא הכיר את דנה מאז שהיא היתה טינייג'רית. דנה וג'וש מאוהבים מהתיכון, אז די נגעלתי לשמוע על זה".

גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully