מסיבת בריכה בלאס וגאס. GettyImages
GettyImages

גבר בגד בארוסתו במסיבת הרווקים - ו-26 מיליון איש ראו את זה

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 9:42

צעירה העלתה לרשת החברתית סרטון שבו היא טוענת שהיא חשפה לכאורה גבר בוגד בארוסתו במהלך מסיבת רווקים שנערכה בבריכה במלון בלאס וגאס. היא ניסתה לאתר את האישה ה"נבגדת", אבל חטפה לא מעט ביקורות על החטטנות שלה

"תפסתי גבר בוגד במסיבת הרווקים"/Tiana Wiltshire

חתן נתפס בוגד לכאורה בבת זוגתו ואישו לעתיד במהלך מסיבה בבריכה בלאס וגאס - ועדת ראייה "חשפה" אותו בסרטון ויראלי. הסרטון זכה לתפוצה רחבה ברשתות החברתיות וצבר מעל ל-26 מיליון צפיות, אך נראה שהגולשים ברשת חלוקים לגבי אמינות העדות הזו ולגבי הצורך בפרסום הסרטון.

טיאנה ווילשטר, משפיעת כושר ולייפסטייל, העלתה סרטון לטיקטוק (שמאוחר יותר שותף גם ב-X/Twitter) ובו חשפה את כל הפרטים העסיסיים על הבגידה לכאורה. היא הזהירה את הכלה המיועדת ואמרה: "אם הארוס שלך רק חזר ממסיבת הרווקים שלו בלאס וגאס והיה אתמול בבריכת ה-Wet Republic במלון MGM, הוא בגד בך".

היא סיפרה ששמעה מבחורה אחרת על גבר שנמצא במסיבת רווקים ובגד בערב הקודם בארוסתו והחליטה לגשת לדבר איתו, השיגה ממנו את שם המשתמש שלו באינסטגרם וחקרה לגביו. היא טענה שהוא היה מאוד פלרטטן איתה ועם החברות שלה וכאשר שאלה אותו אם הוא זה שמתחתן, הוא ענה: "אממ, כנראה".

צפו בה חושפת את הבוגד

@tianawiltshire

*SATURDAY MARCH 9!!!!* not sunday sorry im hungover. PLEASE DO NOT MARRY HIM. A girl told us this and we went over to get his insta so we could tell you. The fact he immediately gave us his info also goes to show loyalty…. HELP ME FIND THIS GIRL ?

♬ original sound - Tiana Wiltshire

היא תיארה עבור הארוסה הנבגדת מה לבשו הגברים במסיבת הרווקים, וציינה שלכולם היו כובעים ורודים. היא גם חשפה שאמנם השיגה את שם המשתמש המלא שלו באינסטגרם, אבל לא רצתה לחשוף אותו במקרה שיחליט לתבוע אותה. היא המשיכה בפנייה אישית לארוסה ואמרה: "אם את חושבת שזו יכולה להיות את, תצרי איתי קשר ואשלח לך את האינסטגרם שלו".

עוד מסיבות רווקים שהסתבכו
החתן הבריז מהחתונה בגלל סרטון שקיבל ממסיבת הרווקות

סרטון של הכלה ממסיבת רווקות פרועה הוביל לביטול החתונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

והיא מעדכנת

היא סיימה את הסרטון ברמז עבה, אמרה ששמו מתחרז עם "Cat Saddams" והוסיפה: "מקווה שזו לא היית את, אבל הוא בגד בך".

בסרטון המשך, טיאנה חשפה שאישה אחרת שלחה לה סרטון של כמה גברים מהמסיבה כדי לשאול אם מדובר באותה קבוצה. כשטיאנה ענתה שכן, האישה שלחה לגברים הללו את הסרטון של טיאנה ואמרה שכולם חסמו אותה מיד.

טיאנה אמרה שהיא מאמינה שזה האישור לכך שאכן מדובר בחתן לעתיד שבגד בארוסתו. "היא בהחלט יודעת עכשיו", אמרה טיאנה, "אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי להוציא את זה החוצה".

המגיבים לסרטון היו חולקים בדעתם האם היא נהגה בצורה נכונה. רבים התבדחו בנושא, כמה הביעו בה תמיכה כשאדם אחד הגיב: "פרסמי את האינסטגרם שלו! הצילי את הבחורה לפני שהיא מתחתנת איתו" ואדם אחר אמר: "בתור תושב מקומי בלאס ווגאס, אין דבר כזה מסיבת רווקים שלא בוגדים בה".

עם זאת, היו אחרים לא ראו את הצד ההומוריסטי בסרטון וטענו שהיא בסרטון הפרה את הכלל של "מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס". אדם אחד הגיב: "עקרונית, כדאי להחרים אותה מכל מלון בווגאס" ושלישי תהה: "למה את מפיצה שמועות לגבי עניינים פרטיים של מישהו שלא קשורים אלייך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully