עומר נודלמן. אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם __omernudelman__

בלונדיניות אולי נהנות יותר, אבל ממש קשה לתחזק כזה שיער

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 18:01

שמפניה, פלטינה, מייפל עם שורשים, או זהב - עומדות בקצב? כי אלו רק חלק מגווני הבלונד שצפויים לשטוף אותנו בעונות הקרובות, ומעצבי השיער המובילים מבטיחים שבשנת 2024 יהיה גווני בלונד לכולן. שרופה אני על הקצוות של השיער הזה

ככה נראים הנזקים שנגרמים לשיער מההחלקות - תחת עדשת המיקרוסקופ/@foli_q

טרנדים בעולם השיער באים והולכים, אבל בלונד כבר מזמן הפך לעניין של אישיות ואופי. ואם בשנים האחרונות חשבנו שלהיות בלונדינית שווה בהכרח ישיבה ממושכת במספרות עם טונהשל חמצן על הראש וקצוות שרופים שרופים תמידית - אז לא עוד. הבשורה החדשה בעולם הבלונד מציגה דרכים אחרות להיות בלונדינית טרנדית מבלי לשרוף שעות במספרה וגם את השיער.

"אבי בן ה-55 הכניס את חברה שלי בת ה-22 להריון. היא רק רוצה את הכסף שלו"
כוכב הפורנו שמחפש זוגיות: "רק רוצה לחזור למישהי הביתה"
פלייר מסביר: "אל תהיי סקס מבאס - תפנימי כמה דברים פשוטים"

"עולם הבלונד מתרחב וכיום ניתן לראות המון סלבס ומעצבי שיער בולטים מרחבי העולם שנותנים אינטרפרטציה חדשה לבלונד, מציגים גוונים חדשים ומכתיבים טרנדים שמתאימים כמעט לכל סוגי השיער" מספר ליאור בן דוד, מעצב שיער מומחה לבלונד ושגריר אינדולה בישראל: "גם חברות ומותגי שיער מקפידים לתת מענה לצרכים של הצרכנים החדשים שמלבד לצבע אופנתי, דורשים חסכון בזמן, ומינימום נזק לשיער ולסביבה. דבר שמאפשר לשנות את מראה השיער בהתאם לצורך במינימום מאמץ ונזק לשיער." הוא מוסיף.

מרגו רובי מכהה את שיערה של ברבי. GettyImages
מרגו רובי מכהה את שיערה של ברבי/GettyImages

"השנים האחרונות התאפיינו בגווני בלונד בהירים מאוד, גוונים קרים של לבן ואפור לצד גוונים חמים בהירים מאוד. ו-2024 צפויה להציג בלונד כהה יותר, גוונים של חיטה וזהב, שורשים כהים עם גווני אור מקפיצים, ועד לגווני המייפל (מצורפת תמונה ריהאנה) גם לפלטין ולגוונים הקרים יש מקום והם לא הולכים להעלם, אבל ניכר שנשים מרחבי העולם רוצות לקחת רגע מנוחה מהחמצון האגרסיבי."

על השטיח האדום אנחנו רואים נוכחות חזקה של בלונד ובהוליווד מרגישים כבר עכשיו את הרב גוניות של הבלונד. ביונסה מתהדרת בבלונד מסנוור, מרגו רובי לקחה צעד אחד קדימה את המודל החדש של ברבי כשצעדה על השטיח האדום בקידום הסרט "ברבי" בבלונד סירופ שממש לא אופייני לדמות הברבי כפי שאנו מכירים אותה. (תמונה של מרגו רובי מצורפת)

ביונסה בבלונד וניל. GettyImages
ביונסה בבלונד וניל/GettyImages

"בלונד חיטה וסירופ בלונד, צפוים להיות מראות הבלונד הבולטים בעונות הקרובות, גוונים שנעים מזהב עדין ועד למייפל, אלו גם הגוונים שנראה ברחוב הישראלי, גוונים שמתאימים לנשים הישראליות שמאמצות את המראה הזה מאז ומתמיד ללא קשר לטרנד. באירופה הבלונד גולש גם לעולם הפסטל, עם מראות של בלונד בגווני סגול לילך, ורוד בהיר ואפרסק מעושן, אבל הפיגמנט הטבעי של הישראליות הוא חם, והן יעדיפו את הגוונים החמים, שיהיה קל לטיפוח ובעל מראה רענן לאורך זמן."

פלטת הגוונים הבלונדינים רחבה ומאפשרת כמעט לכל אחת להיות בלונידנית כך או אחרת, אבל איך תבחרי את הבלונד המתאים ביותר?

ליאור בן דוד מציע: תמיד הכי מומלץ להתייעץ עם מעצב השיער, שיודע להתאים את הגוון לסוג השיער, ולגוון העור שלך, בטח אם את ברונטית או ג'ינ'ית שעוברת שינוי לבלונד, במידה ואת בלונדינית ואת רוצה לאמץ גוונים כהים יותר של בלונד, תתחילי בלזרוק גוונים קלים שיזרקו מעט צל על הבלונד, עד שתגיעי לגוון הרצוי."

רירי, ווג. GettyImages
רירי, ווג/GettyImages

"נשים שבוחרות לאמץ את טרנד השורשים הכהים, אני ממליץ להשתמש במסכות לחות ומסכות לשיקום השיער כדי להעניק מראה בריא ומבריק לשיער כאילו הרגע יצא מטיפול במספרה, שגרת טיפוח קלילה תעניק לצבע מראה רענן לאורך זמן."

אולי בלונדיניות באמת נהנות יותר, והיום קל מאי פעם לבדוק את זה על קרקפתך ולאמץ לוק בלונדיני, זה מחייב ובלתי אפשרי לעמוד בקצב של הטרנדים, אם את לא ביונסה, אבל אם הלכת על זה, או שאת כבר בלונדינית, דעי דבר אחד - היום כבר הרבה יותר פשוט לשמור על שגרת בלונד בהרבה פחות נזק לשיער. איזה להיט זה קדמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully