ג'וני סינס - כוכב פורנו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כוכב הפורנו שמחפש זוגיות: "רק רוצה לחזור למישהי הביתה"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 8:48

לכוכב הפורנו ג'וני סינס יש עצה חשובה לגברים שרוצים לעשות יותר סקס, ומתוודה שהעבודה הייחודית שלו מקשה עליו למצוא בת זוג מאז גירושיו מכוכבת הפורנו קיסה סינס ב-2019: "אני רק רוצה לחזור הביתה למישהי שאני אוהב"

כוכבת הפורנו התגייסה למען חיילים קטועי גפיים/Josephine Jackson

לכוכב הפורנו ג'וני סינס (יהונתן חטאים) יש הרבה ניסיון בכל מה שנוגע לנשים ועינוגן, מן הסתם. סינס, ששמו האמיתי הוא סטיבן וולף - עוסק בתחום הפורנו מאז 2006, הוא החל את הקריירה שלו לאחר שעזב את עבודתו בתחום הבנייה, מצא תחילה עבודות בתעשייה דרך מודעות קרייגליסט והחל לבנות את המותג שלו.

כעת הוא אחד הכוכבים הגדולים בעולם - הוא אפילו קטף את פרס "המבצע הגברי הפופולרי ביותר לבחירת נשים" בטקס פרסי Pornhub השנתי ב-2018.

פלייר מסביר: "אל תהיי סקס מבאס - תפנימי כמה דברים פשוטים"
סערת טרנד ה'טרד וייף' בטיקטוק ש"מחזיר נשים למקומן הטבעי"
עצות זוגיות שאספנו מהרשת - כי פסיכולוג זה פשוט יקר מדי

ג'וני סינס - כוכב פורנו. אינסטגרם, צילום מסך
ג'וני סינס - כוכב פורנו/צילום מסך, אינסטגרם

היית יוצא/ת עם שחקן פורנו?

בשום פנים ואופן לא
אולי בשביל הסקס, אבל לא ברצינות
כן, למה לא? לפחות משעמם לא יהיה לי
1088 משתתפים

בראיון שנתן סיפק מר חטאים עצה לגברים שרוצים להגביר את הביטחון העצמי שלהם ולעשות יותר סקס. סינס מציע לגברים "לחבק" את ההקרחה שלהם - להתמסר לתהךליך איבוד השיער ולהשלים איתו במקום לנסות להסתיר ולפתור את זה זו דרך מצוינת לקבל יותר לתשומת לב חיובית מנשים ש"מריחות" חוסר ביטחון כמו כלב ציד, אמר בן ה-45. והוא צודק.

כוכב "ארוחת ערב עם דני" ו"אמהות מטונפות 6" סיפר שהוא הבין את זה על קרקפתו כשהתחיל לגלח את ראשו בגיל 23 "מכורח המציאות, לא בגלל שאהבתי את המראה". הוא ציין. הטרחה בעיצוב השיער שלו ירדה לחלוטין בגלל שאין לו שיער, והגילוח מרצון הפכה את הלוק הקירח ל"דבר" שלו.

כמו כן, סינס מציין כי כמה מהאנשים הבולטים והמוכשרים בעולם, כמו ג'ף בזוס ודוויין דה רוק ג'ונסון, הם קירחים - כהוכחה לתיאוריה שלו. קירחים אחרים כמו הנסיך וויליאם וווין דיזל גם נחשבים אטרקטיבים. ועוד דבר:

ג'וני סינס - כוכב פורנו. אינסטגרם, צילום מסך
ג'וני סינס - כוכב פורנו/צילום מסך, אינסטגרם

סינס מתוודה שקשה לו עם העובדה שהעבודה בתעשיית הפורנו מפריעה למערכות היחסים הרומנטיות שלו, ואף היה נשוי בעבר לכוכבת הפורנו קיסה סינס, והם נפרדו ב-2019.

"דייטים זה כבר ככה קשה לרובנו, ולהיות בעבודה שכוללת קיום יחסי מין עם מספר אנשים בו זמנית בהחלט מקשה עוד קצת על הדברים", אמר, והוסיף כי כעת הוא רווק ומוכן למערכת יחסים חדשה .הוא הוסיף כי הוא מקווה למצוא בת-זוג ש"מוכנה לקבל את אורח החיים שלי ואני אקבל את אורח החיים שלה - בכל תחום, למרות שבעסק הזה, זה די נפוץ למצוא בן/בת זוג בעבודה כי כששניכם עושים את אותו דבר, זה יותר קל", אמר.

"אתה עדיין מקנא לפעמים, וזה בסדר, כל עוד אתה מתקשר עם האדם השני." סינס הסביר שלהיות כוכב פורנו זו רק עבודה ואמצעי לניהול חיים, והצהיר שהוא "רק רוצה לחזור הביתה ולהיות עם האישה שהוא אוהב".

חמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully