אישה לוקחת לגבר את הטלפון. ShutterStock
ShutterStock

"הבוגד שם את הטלפון בתוך שיח כדי לרמות את שירותי המיקום"

עודכן לאחרונה: 1.5.2024 / 8:39

החוקר הפרטי הזה פגש יותר מ-5000 בוגדים - הם מנהלים חיים כפולים, לפעמים אפילו חיים משולשים, ושקרים שלא ייאמנו. אלה 5 ההתנהגויות המטורפות ביותר של בוגדים שהוא ראה במשך השנים

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

החוקר הפרטי ליאון הארט מאנגליה עצר יותר מ-5,000 בוגדים ובוגדות, כך שהוא יודע משהו על התחום, בואו נגיד. כמנכ"ל החברה הארט מפקח על 250 בלשים ברחבי העולם, המשתמשים ב-GPS, מכשירי האזנה וטכנולוגיות מעקב אחרות כדי לעקוב אחר מטרות, עם ראיות המשמשות לאיסוף דוחות, ואחרי 15 שנים בתפקיד, הוא חושף את חמשת הדברים העיקריים שבוגדים עושים כדי להסתיר את מעשיהם.

בלי לעצור את הכל ו"להתלבש": הקונדום שלובשים שעות מראש
"התחתנתי עם הסטוקר שלי, ואנחנו מאד מאד מאושרים"
חולמת על סקס עם האקס? זה מה שזה אומר על הזוגיות החדשה שלך


חיים כפולים
בוגדים שהם גם גרידים מספיק, לא מספיק להם לבגוד, הם ממש מקימים משפחה נוספת, ומנהלים חיים כפולים עם שתי משפחות בבתים שונים ובערים שונות. הזייה, אבל זה קורה לא מעט. אישה אחת חשדה בבעלה והפעילה בלש פרטי, ומסתבר שבמשך 50 שנה; למרות שלושה ילדים ושבעה נכדים מסתברו שהוא גר בעוד כתובת עם אישה אחרת באותו כפר בדיוק כמו אשתו. האישה התעמתה עם בעלה הבוגדני, שהודה שהוא חי חיים כפולים כמעט כמנעט כל חייהם יחד - מזה חמישה עשורים, ויש לו גם משפחה עם המאהבת - שני ילדים ושלושה נכדים.

גבר מנהל שיחת טלפון אסורה. ShutterStock
עם מי אתה מדבררררר/ShutterStock

נסיעות עסקים
"אישה חשדה בבעלה העשיר בבגידה, מכיוון שהוא היה נעלם מטעם ה'עסק' לכמה ימים בכל שבוע" מספר הבלש. כנראה האיש החליט לבגוד באשתו רחוק מהבית גם אם זה מחייב אותו לעלות על מטוס כדי לראות את הפילגש. ואכן, הבלש הלונדוני חשף שהאיש פיתח שלושה רומנים בו זמנית, והיה טס מאירוע אחד למשנהו באמצעות המטוס הפרטי הקטן של העסק. "גם היה לו רישיון טייס", שיתף הארט "התברר שיש לו שלוש משפחות שונות בבת אחת, מפוזרות ברחבי האיים הסמוכים, ובמשך שנים רבות".

שירותי מיקום
בינתיים, חלק מהנואפים יותר חכמים מאחרים, או לפחות יותר טכנולוגיים. הארט נזכר בתרחישים בהם בעל בוגדני שהשתמש בשירותי המיקום הסלולרי לטובתו. "היה לנו פעם גבר אחד את שעצר במגרש גולף ליד הבית שלו, שם את הטלפון בתוך ניילון, וטמן אותו בדיסקרטיות בשיח סמוך", אמר. מכיוון שמיקום הטלפון הסלולרי מראה את האיש על מגרש הגולף כל היום, הוא יכול היה להתרוצץ לבתי מלון סמוכים ולפגוש את המאהבת שלו מבלי להעלות חשד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גבר מוריד את טבעת הנישואין שלו. ShutterStock
החביא את הטלפון בתוך שיח והמשיך בלעדיו/ShutterStock

נשף תחפושות
יש הרבה מאד בוגדים שכנראה פספסו קריירת משחק, כי הם ממש משקיעים בעטיית תחפושות, בין אם זה שם מזויף, פאה, בגדים משונים, כובעים, משקפיים. סקר שנערך אף מגלה כי 42% מהבוגדים השתמשו בתחפושות, כולל 8% שהתחפשו למין השני. ליתר ביטחון.

סבתא מתה
בוגדים ממש נואשים, יעדיפו לזייף מוות של בן משפחה מאשר לוותר על הסקס האסור. סקר של Illiciten Counters מצא כי 38% מהבוגדים שיקרו לגבי מוות משפחתי כדי לטייח את בגידתם."את מכירה את בן הזוג שלך, אז אם משהו מרגיש לא טוב, כנראה שזה נכון", אמר הבלש "רוב הלקוחות שמגיעים ויודעים שמשהו לא תקין בדרך כלל צודקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully