גבר מסתכל על אישה ישנה. ShutterStock
ShutterStock

חולמת על סקס עם האקס? זה מה שזה אומר על הזוגיות החדשה שלך

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 9:26

חלום הכולל מישהו שאינו בן הזוג שלך הוא סוג של סיוט, במיוחד אם את בזוגיות חדשה וחלמת חלום סקס על האקס, אבל ד"ר רהול ג'נדיאל טוען חגיגית כי חלומות סקס כאלה שכיחים באופן מפתיע, ואין בהכרח סיבה לדאגה

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

"לא סביר שחלומות על בגידה יהיו הסימן לרצון שלנו לבגוד", כותב ד"ר רהול ג'נדיאל, נוירוכירורג מומחה, בספרו החדש על חלומות. "בגידה בבן זוג בחלום עשויה להיות פשוט סימן לסקרנות מינית ועוררות מינית רגילה, ולא בהכרח להעיד עלל רצון לסטות מהקשר." עם זאת, ג'נדיאל אומר שאיך שאנחנו מגיבים לחלומות שכאלה בשעות הערות שלנו - כן מעיד על המצב האמיתי של מערכת היחסים. במערכות יחסים לא בריאות, אומר הנוירוכירורג, חלומות בגידה בהחלט יכולים להצביע על "ירידה ברגשות של אהבה ואינטימיות", אבל במערכות יחסים בריאות, "אין להם הרבה השפעה בכלל. מה שחשוב באמת הוא לא נרטיב החלומות האירוטי שלנו או של בן הזוג שלנו אלא איך אנחנו מגיבים אליהם", הוא כותב.

מה גברים רוצים? עבודות הפרך שנשים אפילו לא יודעות שהן עושות
לא בא לכם בו זמנית? נסו את שיטת "תוכנית החדרים" של הדוקטור
אנחנו? היסטריות? נשים לחוצות פי 3 מגברים, וזה פוגע בחשק המיני

אישה ישנה בכיף שלה. ShutterStock
כן, עם אצבע בפה - ככה נראית מישהי שחולמת על האקס/ShutterStock

חולמת על סקס עם האקס?

וואי, מלא. הסקס איתו בחלומות יותר טוב
אני זונת חלומות סקס - כמעט כל לילה
לא, אני מדחיקה אותו באופן פעיל :)
642 משתתפים

ג'נדיאל אומר שחלומות סקס שבהם מעורבים בן זוג לשעבר הם גם די נפוצים, ואין פירושו של דבר שאתם רוצים אותם בתת מודע בחזרה. "ייתכן שתתפתו להסיק שזה אומר שאנחנו כמהים לאקס", הוא מסביר, "אבל בהתבסס על מספר מחקרים, בדרך כלל ההיפך הוא הנכון. נראה שהחלומות האלה קיימים דווקא כדי לעזור לנו להתגבר על בני הזוג לשעבר שלנו. החלומות עשויים להיות דרך מצוינת וטבעית לעבד את הרגשות של אחריה פרידה".

הנוירוכירורג אומר שבחלומות הסקס שלנו "יש לנו הרבה יותר נטייה לדו-מיניות ולאינטראקציות מיניות חדשות", אבל שוב, אם אתה חולם על מפגש חד מיני, זה לא בהכרח אומר שום דבר על המיניות האמיתית שלך. ג'נדיאל קובע ש-1 מכל 12 מכל החלומות יכיל דימויים מיניים, אבל רק 66% מהאמריקאים מודים שהם חולמים חלומות סקס משונים בהשוואה ל-90% מהבריטים ו-77% מהקנדים. אבל חלומות מין אינם מבישים, והם אפילו לא אומרים שאתה אדם יותר מיני יותר בחיי הוימיום שלך. "חלומות אירוטיים אינם קשורים לכמות הסקס שאתה עושה בחיי הערות שלך, וגם לא לשאלה אם אתה מאונן", הכריז הנוירוכירורג כדי להרגיע את המודאגים. "הם אפילו לא קשורים לכמות הפורנוגרפיה שאתם רואים".

הממממ.... בטוח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully