אמבר לוק שעברה ניתוחים פלסטיים להראות כמו דרקון. Amber Luke, צילום מסך
צילום מסך/Amber Luke

"התעוורתי כתוצאה מקעקוע שעשיתי בעיניים - ואז עשיתי אותו שוב"

9.7.2024 / 0:09

"אשת הדרקון" אמבר לוק עברה שלל ניתוחים פלסטיים וקעקועים, כשהצעד הקיצוני ביותר שלה היה לקעקע את העיניים שלה בכחול - הליך שבגללו התעוורה לשלושה שבועות. נראה שהיא לא למדה את הלקח וחזרה לקעקע את העיניים. ככה זה נגמר הפעם

אמבר לוק בראיון/@TEN

"אשת הדרקון" לא מפסיקה להפתיע אותנו, ואחרי שעברה שלל ניתוחים פלסטיים בשווי כולל של 250 אלף דולר כולל פיצול הלשון שלה לשניים, קעקעה 98 אחוזים מהגוף שלה ועברה הליך מסוכן של קעקוע בעיניים שהותיר אותה עיוורת למשך שלושה שבועות - היא חזרה אל מתחת למחט כדי לעבור קעקוע שני בעיניים. עבורה מדובר בניסיון להשיג חוויה מתקנת, אך העוקבים שלה היו בטוחים שהיא איבדה את זה לגמרי.

אמבר לוק בת ה-29 התעוורה למשך שלושה שבועות לאחר שקעקעה את קרניות העיניים שלה בכחול עז לפני 7 שנים. היא גם סיפרה שזה היה הדבר הכי נורא שהיא עברה בחיים שלה והנה, הזמן חלף והיא החליטה לחזור על אותו הליך בדיוק, רק אצל מקעקע אחר בתקווה שהוא ידע לעשות את העבודה. למזלה, הפעם זה נגמר בטוב.

דוגמנית האינסטגרם והאונלי פאנס מבריסביין, טוענת שהיא האישה המקועקעת ביותר באוסטרליה - אחרי שעשתה יותר מ-600 קעקועים, עליהם היא בהחלט לא מתחרטת. היא עברה עוד שינויים קיצוניים בגוף - כולל פיצול לשון, הגדלת חזה, מילוי לחיים ושפתיים, שתלים מחודדים שהונחו באוזניה והרמת ישבן ברזילאית. עוקביה, שמכנים אותה "דרקון לבן כחול עיניים", מפרגנים לה על המראה האקזוטי אך ממש לא היו בטוחים שלעבור קעקוע נוסף בעיניים זה רעיון טוב. "אנשים אומרים לי: 'למה לעזאזל שתעברי את זה שוב, בידיעה שזה מסוכן?' אבל למעשה אין בזה סיכון אם זה נעשה נכון", אמרה אמבר ל-Triple M WA.

אז והיום:

היא טוענת שבפעם הראשונה אמן הקעקועים "נכנס עמוק מדי" אל גלגל העין שלה וזה מה שגרם לעיוורון ולייסורים שעברה. "אני אפילו לא יכולה להתחיל לתאר לך איך הייתה ההרגשה. התיאור הכי קרוב שאני יכולה לתת הוא שברגע שחדרו לגלגל העין שלי עם הדיו, זה הרגיש כאילו המקעקע תפס 10 רסיסי זכוכית ושפשף אותם בעיניים שלי. זה קרה ארבע פעמים בכל עין וזה היה די אכזרי. לרוע המזל, אמן הקעקועים נכנס עמוק מדי לתוך האישונים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפעם היא החליטה ללכת על אמן קעקועים עם נסיון רב יותר מסאו פאולו, ברזיל, וטסה לשם לצורך ההליך אותו עברה ב-18 במאי. הפעם היא קעקעה את עינייה בצבע שחור. היא אמרה: "אני מוסיפה שתי נקודות של דיו שחור לכל עין. העיניים שלי כחולות כרגע, כשהקשתית שלי חומה. זה ייראה כמו אפקטים של גלקסייה ערפילית של גלגל עין".

למזלה, הפעם ההליך עבר בהצלחה. בפוסט ששיתפה באינסטגרם היא כתבה: "תנו לי לספר לכם סיפור. סיפור על התמדה אישית ועל לקחת בחזרה את מה ששייך לך. התעוורתי למשך 3 שבועות עם שינוי הגוף הראשון שעשיתי אי פעם - לפני 7 שנים. זה כשלעצמו היה הייסורים הכי קשים שעברתי עד היום... אז למה לעזאזל לעשות את זה שוב אתם שואלים? עבור הרגע הזה בדיוק - להרגשה הזאת ולחיבור הרגשי המדויק הזה. חיכיתי 7 שנים ארוכות כדי לחוות את מה שחוויתי אתמול... ולא הייתי סומכת על אף אחד אחר מלבד חברי הטוב @gattoo_moreno - שאיתו אני בקשר כבר 6 שנים".

היא הוסיפה: "גאטו הבטיח לי שאני בידיים הטובות ביותר - והוא צדק ב-100%. מתחילת הפרוצדורה ועד לטיפול שלאחר מכן ואימות הכאב שלי לאורך כל הדרך, זה גרם לי להרגיש אנושית שוב. אני לא יכולה להודות לך ולצוות שלך מספיק על שפגשתם אותי ונתתם לי לחוות את מה שהגיע לי לחוות לפני 7 שנים".

הנה התוצאה:

"מבחינתי, זה היה לקחת בחזרה את מה ששלי והיה אמור להיות שלי מלכתחילה", אמרה אמבר ל-What'sTheJam, "הרגשתי שעבדו עליי אז, וכאילו לא מגיע לי לעבור הליך ראוי, אבל אני כן ראויה לקבל את הרגע שלי - שבו אני פוקחת את העיניים ורואה יופי אמיתי. כמעט בכיתי מאושר כשראיתי אותן הפעם וככה זה היה צריך להיות במקור. זה משהו שאני יכולה להעריך עד סוף חיי עכשיו". אמבר הוסיפה שלא נותרו שום סימנים לרקמת צלקת מההליך, שלקח הפעם רק 20 דקות להשלים - לעומת ההליך הראשון שנמשך כפול בזמן.

ההליך נעשה עם מזרק מלא בדיו שהוזרק באיטיות ללובן העין. על אף נקיטת אמצעי הזהירות, היו חששות שמשהו ישתבש שוב. אמבר אמרה: "אם את ממצמצת או זזה כשהמחט נמצאת בגלגל העין שלך, את יכולה להתעוור לצמיתות. הייתי חייבת לקחת אוויר מכיוון שיצאתי עם טראומה חמורה ו-PTSD מהפעם הקודמת. היה ממש קשה להישאר ללא תזוזה כשכל כך הרבה מחשבות השתוללו לי בראש, אבל אני גאה בעצמי שעשיתי את זה. ההליך הראשון היה הכאב הכי נוראי שעברתי. הפעם לא היו כאבים וכך זה צריך להיות".


עוד בנושא:
למרות שהתעוורה כתוצאה מקעקוע, לאשת הדרקון אין חרטות

"אשת הדרקון" צבעה את עיניה בניתוח והתעוורה לשלושה שבועות - הסיפור המלא

אז והיום #2

אמבר החלה להתנסות בשינויים בגוף כשהייתה בגיל 16 לאחר שאובחנה עם דיכאון ופיתחה חוסר ביטחון. היא פרסמה תמונה שלה מגיל 18 עם פרצוף ריק מקעקועים: "זאת הייתי אני בגיל 18. הייתי בדיכאון קליני, חשבתי על התאבדות והייתי 'מתה מהלכת'. שנאתי את עצמי רוב הזמן, שנאה עמוקה. זה גרם לי לצלקות נפשיות", היא אמרה אז, "כעת, אחרי ששיניתי את עצמי למשהו שאני גאה בו, אני אישה חזקה שיודעת בדיוק מה היא רוצה ומי היא. לא כולם חונכו בפתיחות, החברה היא מאוד סגורה. יש סטיגמה על קעקועים וצריכים לשחרר אותה. אני לא פוגעת באף אחד. אני עושה מה שאני רוצה לעשות ואם זה גורם לי לקום בבוקר ולהיות אדם שמח, אז שיהיה".

לצד הטקסט ששיתפה באינסטגרם, אמבר הציגה גם תקריב של העין שלה כדי שהעוקבים יראו את התוצאה ועל אף שרבים מהם לא תמכו בה בהתחלה, העוקבים שלה הודו שהתוצאה מהממת. "זה נראה כל כך מגניב. אני שמח שהייתה לך חוויה טובה יותר הפעם", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה בטח מרגיש הישג כל כך גדול עבורך! סוף סוף קיבלת את החוויה שרצית והיכולת לשים את החוויה הטראומטית הקודמת בעבר".

לפי WebMD, ישנם סיכונים רבים בקעקוע גלגלי העיניים, כולל אובדן ראייה, זיהומים, דלקות ובמקרים חמורים אובדן גלגל העין. חלופה בטוחה יותר לקעקועים בעיניים היא להשתמש בעדשות מגע צבעוניות, טרנד שבהחלט תופס תאוצה בשנים האחרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully