האח הגדול פרידה sbh. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

לשון הרע אולי לא מדבר אלייך, אבל רכילות משותפת מייצרת משיכה

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 15:17

גורמים ביולוגיים ופסיכולוגיים רבים משפיעים על בחירת בני זוג, לפי מחקרים חדשים שחושפים את מה שעומד מאחורי המשיכה המינית. במסגרת תפקידם המסתורי של אינסטינקטים במציאת אהבה - גם לרכילות יש השפעה

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מחקרים חדשים חושפים את הכוחות מאחורי המשיכה המינית. מסוג דם משותף ועד דפוסי הזעה, איך גורמים ביולוגיים ופסיכולוגיים משפיעים על בחירת בני זוג, במסגרת תפקידם המסתורי של אינסטינקטים במציאת אהבה - גם לרכילות יש השפעה

בגדול אלו חדשות טובות, כי כל דבר שבוחר במקומנו את הזוגיות שלנו עדיף מאשר הבחירה שלנו, כפי שהוכח כבר כמה וכמה פעמים, אנחנו לא טובות בזה (כן, פרידה אנחנו מדברות אלייך!). בכל מקרה מסתבר שמה שעוזר לנו לבחור בני זוג, זה פחות מטרות חיים משותפות וחוש הומור מצוין - שכחו מאהבה למוזיקה זהה, מזלות תואמים וכל השטויות האלה שאתם כותבים בפרופיל בטינדר. ישנם כוחות בלתי נראים מאחורי משיכה מינית מגנטית - מסתבר שבבחירת בן זוג, רב הנסתר על הגלוי.

יש זוכה בתחרות היופי הראשונה לבינה מלאכותית, והיא ערבייה
גירושים מוכרים במס: מקום העבודה של הגבר יפצה את בת זוגו
נערת ליווי: "אני מאשימה את האישה שלא יודעת לספק את הגבר שלה"

אמילי. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
תני לסוג הדם לבחור בשבילך, כי לא עשית עבודה משהו עד עכשיו. אמילי קופר, האח הגדול/צילום מסך, האח הגדול רשת 13

החל מסוג דם, המשך בדפוסי זיעה, מסתבר שגם רכילות משותפת ושנאה לאותו אדם/רעיון/דבר - מהווה חומר בעירה מצוין ללהבת האהבה והמשיכה. מוזר שדווקא שנאטה עוזרת למקסם את האהבה, אבל זה כבר נושא לשיחה פילוסופית עמוקה יותר. בנתיים, קבלו את זה כעובדה.

חוקרים מצאו ששיתוף דעות שליליות על אנשים מאחורי גבם הוא אפילו יותר מפתה מלאהוב את אותם אנשים, לפי מחקר בכתב העת Journal Of Personal Relationships. עם זאת מדענים גילו שרוב הזוגות לא יודעים שהשנאה המשותפת הזו מקרבת ביניהם.

לפי מחברת המחקר הראשית, הפסיכולוגית ג'ניפר בוסון: "שיתוף עמדות שליליות הוא מושך כי זה גורם לאנשים שרק נפגשו להרגיש יותר ביחד בקבוצה הפנימית ומגביר את הערכתם העצמית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully