גברים טרן אוף. ShutterStock
ShutterStock

טרן אוף: 5 דברים שאסור לעשות

8.5.2018 / 15:17

נועה בונה, שאפשר להגיד עליה הרבה דברים, אבל שתקנית ונחבאת אל הכלים היא לא, מסבירה מה לדעתה לא כדאי לאף גבר לעשות אם חיי המין שלו יקרים לו

נשים תמיד היו תעלומה עבור המין הגברי. מסכנים, כי ביננו, אפילו אנחנו אף פעם לא יודעות מה אנחנו רוצות, מה בא לנו לאכול ומה בדיוק גורם לנו לשנוא את אסנת ממחלקת כספים ועדיין מצפות מהם לדעת. איכשהו מדי פעם אנחנו עדיין נקלעות למצבים בהם אנחנו שואלות את עצמנו: "מה, באמת אין לו מושג?" אז כדי להפוך את העולם לטוב יותר, או לפחות אותנו למרוצות יותר הנה כמה דברים שהם ממש טרן אוף אצל גברים:

לדבר על האקסית יותר מדי
לספר למה נפרדתם במשפט זה סבבה, לספר במשפט וחצי מה היה המצב הנפשי שלך אחרי זה גם מתקבל - אבל להפוך שני משפטים וחצי לשיחה שלמה בה אנו דנים בסיבות לכשלים בקשר זה כבר מוריד וגם מעלה דגל אדום. אני לא הפסיכולוגית שלך או ידידה שלך ואני ממש לא רוצה את האימג' שלך בראש בוכה בגלל מישהי אחרת כי... לא. אני ממליצה לשמור את סיפורי האקסית ליום ההוא אחרי שנהיה חצי שנה ביחד, נשתה יין על הספה בסלון ונספר אחד לשני על כל הדברים הנוראיים שעברנו עם האקסים הנוראיים שלנו. עד אז: תן לי לדמיין שלא היית עם אף אחת לפניי.

דברים שהם טרן אוף. ShutterStock
מילא סלפי, אבל לפחות תצלם גם אותה/ShutterStock

נרקיסיזם
ביטחון עצמי יכול להיות נחמד והוא טרן און רציני. אבל ברגע שהגבול בין ביטחון מיטשטש עם תעופה עצמית ונוצר דיבור בלתי פוסק על זה - זה נהיה טרן אוף. נשים ידועות ביכולתן להכיל ולהקשיב אבל גם לזה יש גבול מסוים. המחיר להכלה הזאת הוא התעניינות מצד החלק הגברי ושאילתא על יומי, מה אכלתי ואת מי אני שונאת במשרד. אל תדבר איתי על כמה אתה מוצלח, כמה היית הכי גבר בצבא, כמה הולך לך עם בנות וכמה העולם זקוק לך כדי להסתובב. ספויילר: הוא לא. הצלחה אכן מושכת אבל בוא תשחק את המשחק כאילו אתה לא יודע את זה.

חוסר היגיינה
זה טרן אוף לכל הישויות הקיימות, גברים ונשים כאחד, אבל באמת שאין תחליף לגבר שמריח טוב. אוסיף ואומר שאם יש לך אופציה גם לבוא עם חולצה מגוהצת יש מצב שאני אשים לך טבעת. אם בחורה באה אליכם הביתה אל תשאירו תחתונים עם פס קקי באמבטיה, אל תשאירו כלים מסריחים (כלים זה סבבה, כלים עם ריח זה כבר אישיו) ופליז - אל תפריזו עם הספריי בריח כביסה כי נהיה ברור מדי בשלב מסוים שאתה לא באמת מכבסים את הבגדים שלכם.

נו בחייאת, אנחנו לא בניינטיז והקלישאה של "גברים הם גוש סירחון מטומטם" ו"בנות נקיות כמו כוס של פיה" כבר לא קיימת. יש מספיק בנות מטונפות בעולם אבל זה כבר לכתבה אחרת. גברים, תזכרו את המונח הבא: ווייב נקי, לוק מקולח. אם תלכו על פיו תקבלו המון נקודות אצלנו.

דברים שהם טרן אוף. ShutterStock
אם אתה נראה ככה ועושה את זה - תגיע מזיע לאן שבא לך/ShutterStock

חוסר מודעות
חוסר מודעות מוריד. כל. כך. מוריד. אנשים חייבים לפתח מודעות לאיך הם מתקבלים בחברה ואם הייתה תרופה לזה הייתי תורמת את כל הוני בשביל שהיא תצא לשוק. אך שמתי לב לשני דברים עיקריים שמהווים טרן אוף עיקרי בתוך כל העולם של חוסר מודעות:

חוסר מודעות לגבי הצד הנשי שלכם
אתחיל ואומר שאין לי בעיה עם גברים נשיים. בעוונותיי יצאתי עם כמה ונהניתי מגברים רגישים, מכילים ומטופחים שממש טובים במיטה. לא אכפת לי מזה, להפך, אני אוהבת שבן אדם זורם עם איך שהוא עד הסוף ולא נותן לשום דבר לשנות אותו. זה מתחיל להיות בעיה כאשר אדם לא מודע לתכונות הללו שלו ונוצר פער בין איך שהוא רואה את עצמו לבין הסביבה. לצורך העניין: אם בחור כזה לא מבין למה גייז מתים עליו או למה חברים שלו מבקשים ממנו עצות בנושא אופנה ועיצוב כל זה הזמן - אנחנו בבעיה. אם הוא לא מודע למהות שלו לכי תדעי למה הוא עוד לא מודע.

לא לדעת לרקוד
היי, זה בסדר! ישנם מלאאאא אנשים שלא יודעים לרקוד. כל עוד אתם מודעים לזה - אחלה, אפשר לצחוק על זה וזה יכול להיות אחלה נושא שיחה ששובר את הקרח. אם אתם לא יודעים את זה אז הגיע הזמן שכן. בשבילי ריקודים זה כבר ככה סיטואציה מוזרה כי אני נהיית מודעת מדי לאיך שאני זזה וחושבת על כך שזה ממש מוזר שחבורה של אנשים עומדים בחדר סגור וזזים. אז דמיינו איך אני חשה כאשר אני עם גבר שנראה כמו נחום תקום שהוא רוקד. ניחשתם נכון: טרן אוף מוחלט. אל תקחו בחורה לרקוד על ההתחלה של הקשר שלכם. נצלו את הזמן לדבר ולהכיר.

seperator

ובכללי, העצה הכי טובה שלי אליכם אחיי הגברים היא להבין את הווייב. או במילים מקצועיות: אינטילגנציה רגשית. אם אין לכם את זה - סביר להניח שכל מה שתעשו הוא טרן אוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully