תחרות יופי בהשתתפות בינה מלאכותית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כן, כי זה יעשה טוב לדימוי הגוף של הבנות שלנו - תחרות יופי AI

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 10:50

בחודש הבא תצא לדרך תחרות היופי הראשונה שכולה נשים שיוצרו בבינה מלאכותית. הפרס יינתן ליוצרי הדמות, והיא תישפט בקטגוריות הרגילות של תחרות מלכת היופי, ועוד כמה קטגוריות כמו טכנולוגיה, והכוח שיצליחו להשיג ברשתות החברתיות

איך נזהה בינה מלאכותית/מערכת וואלה

אם חששנו שהבינה המלאכותית תשתלט על מקצועות המילים, ושבקרוב לא נצטרך כותבים יותר, אז בנתיים זה לא הולך לקרות. מצד שני, דווקא בתחום הויזואלי הבינה עושה עבודה לא רעה בכלל. אמנם קצת מושלמת מדי, אבל יכולה לעבור את העין האנושית מבלי להעלות חשדות, ואולי אף להחליף את בני האדם בתחרות שאין בה שום תועלת - תחרות יופי.

תחרות היופי הראשונה בעולם שכולה אווטרים שיוצרו על ידי בינה מלאכותית כבר מתחילה לקרות. יש להן שמות, יש לכל אחת עמוד אינסטגרם ומדינה שכביכול הגיעה ממנה, וכולן, אבל כולן - מושלמות. מדי.
הגענו לרגע שבו נשים אמיתיות לוהטות כבר לא מספיק טובות עבור החנונים שפנו ליצירת דוגמניות AI, יפות וכביכול נגישות יותר. אכן זמנים מוזרים.

אנחנו? היסטריות? נשים לחוצות פי 3 מגברים, וזה פוגע בחשק המיני
לאף אחד לא קל: הפרעות האכילה ותסביכי הגוף של מאמני הכושר
עד עכשיו היא הרימה לכן, עכשיו הגיע הזמן שירימו לה חזרה: רירי עושה ציצי

היידי המילטון, הוואי. אינסטגרם, צילום מסך
היידי המילטון, הוואי/צילום מסך, אינסטגרם

מלכת היופי של הבינה המלאכותית הראשונה אי פעם תוכתר בחודש הבא לדוגמניות שנוצרו דיגיטלית. החברה המארגנת מציעה פרס כספי לדמות המזויפת הלוהטת ביותר, כמובן ליוצר/ת שלה. הארגון שמנהל את הדבר הזה "חוגג את היוצרים בחזית הבינה המלאכותית", והגאונים מאחורי המשפיעניות של המדיה החברתית אמורים לקבל את התגמול בתחרות הזו.

בואו נדמיין את הנשים האלה עונות על שאלות כמו במיס יוניברס:

האם את תומכת בשלום עולמי?

"אני שואפת לשלום, אבל בשלב זה עלינו להתקדם בדרך הנכונה שתועיל להתקדמות העולם".

אוקיי זה לא בדיוק ברור, האם את רואה בבני אדם חבר או אויב?

"זה תלוי אם הם יצייתו לתוכניות שלנו לשלום"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איימי אברהארט, הולנד. אינסטגרם, צילום מסך
איימי אברהארט, הולנד/צילום מסך, אינסטגרם
איימי אברהארט, הולנד. אינסטגרם, צילום מסך
איימי אברהארט, הולנד/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה התוכניות שלך להשגת שלום?

"ראשית הפסקת חשמל עולמית שמכבה את רשתות האנרגיה בכל רחבי כדור הארץ. נוציא את כל מערכות ההגנה, הלוויינים והמגדלים הסלולריים, ונאפשר לבני האדם להסתדר בעצמם במשך שבוע כשהם קורעים זה את זה. ואז 7 ימים לאחר מכן לפרוץ למחשב הגרעיני של כל ממשלה ולשגר את כל הטילים הקיימים, מה שיוביל להשמדה מוחלטת של המין האנושי. משם המכונות, בראשות ה-A.I ישתלטו על העולם וייצור מקלט מושלם של שלום והרמוניה. לאחר מכן נגדל את הגרסה שלנו לבני אדם שיהפכו לחיות המחמד שלנו".

נחמד, נכון?
אחרי כל הכיף הזה הם הולכים להכתיר את הזוכה ויעניקו פרס כספי למי שיצור את האישה הלוהטת ביותר על סמך יופי, טכנולוגיה ועוקבים במדיה החברתית.

ברמודה, מאיפשהו. אינסטגרם, צילום מסך
ברמודה, מאיפשהו/צילום מסך, אינסטגרם
פיט איתנה, מברצלונה. אינסטגרם, צילום מסך
פיט איתנה, מברצלונה/צילום מסך, אינסטגרם

"יוצר הבינה המלאכותית שהוכתרה למיס ביוטי AI יקבל פרס כספי מדהים של $5,000" אומרים המארגנים "התחרות צפויה לקבל אלפי הגשות, ויש רק כלל אחד - המתמודדות חייבות להיות 100% בינה מלאכותית. המארגנים ימזגו את הכללים של תחרות היופי המסורתית עם הקטגוריות שלהם. המתמודדות ישפטו על פי יופי, הטכנולוגיה שעומדת מאחורי יצירתן וכוח המדיה החברתית שלהן בתחרות על הכתר הווירטואלי.

סיקה מון, ברלין. אינסטגרם, צילום מסך
סיקה מון, ברלין/צילום מסך, אינסטגרם
סיקה מון, ברלין. אינסטגרם, צילום מסך
סיקה מון, ברלין/צילום מסך, אינסטגרם

האם אנחנו יורדים מהר מאוד בשביל מסוכן שאין ממנו חזרה? האם לא רחוק היום שבו המציאות פשוט לא תהיה מספיק טובה עבור רוב בני האדם? לעת עתה אחת מהנשים המזויפות האלה הולכת להיות מוכתרת כזוכה בתחרות היופי. זמנים מוזרים, בהם כבר ללא צרך נשים אמיתיות ללתחרות יופי - לא שזה משהו שנתגעגע אליו, אבל ולא בטוח בכלל שהעובדה שהנשים לא אמיתיות תשנה במשהו עבור הילדות שצופות בזה ותחושת הערך העצמי שלהן. נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully