אישה בתחתונים. ShutterStock
ShutterStock

תגידי מה את חושבת על הוגינה שלך, ונגיד לך אם את נהנית מסקס

ד"ר פאני בר לוי

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 12:41

להיות אישה זו זכות - את לא צריכה לסבול מגלי חום, בריחת שתן, יובש נרתיקי, דיכאון, או חוסר ביטחון בהיותך אישה. כיום ישנם הרבה טיפולים אשר כל מהותם עיצוב וחידוש הואגינה, השפתיים ורמת הרטיבות, כולם קשורים קשר ישיר להערכה עצמית של האישה

השתלת הרחם הראשונה בארצות הברית נכשלה - בגלל זיהום פטרייתי/סיפור בדקה

העולם בחר לציין ולשים דגש על ימים רבים, בין כל הימים הללו יש גם כמה כאלה ששווה לדון בהם - יום הואגינה הבינלאומי, למשל. הנושא החל לקבל תאוצה בעקבות המחזה "מונולוגים מהוואגינה" אשר כתבה והעלתה המחזאית הושחקנית איב אנסלר. בשל היותה פמיניסטית ואקטיביסטית הקימה גם את התנועה V-Day, תנועה שכל מהותה הפסקת אלימות נגד נשים ונערות, יוזמה שהתעוררה בעקבות התעללות מינית אישית שחוותה בילדותה מהאדם האחד שהיה אמור לגונן עליה - אבא.

הסטטיסטיקה מראה מאז ומעולם תמונה עגומה ומפחידה 20% מהילדות, חוו או יחוו פגיעה מינית. החובה שלנו כחברה, לאפשר לילדות ונשים להרגיש את העוצמה ואת הנינוחות בלהיות נשים. עליהן להרגיש הכי בטוחות במי שהן ובמיניותן, וזה כולל אהבה לכל האזורים המוצנעים שלא מדברים עליהם - השפתיים הגדולות והקטנות, הדגדגן.

לא בא לכם בו זמנית? נסו את שיטת "תוכנית החדרים" של הדוקטור
כן, כי זה יעשה טוב לדימוי הגוף של הבנות שלנו - תחרות יופי AI
תיאוריה: לגברים עם אח בוגר יש סיכוי גדול יותר להיות גייז


מטרתו של יום זה קשורה לשני היבטים:
1. העלאת המודעות והחשיבות לגונן על נשים, וכבר מגיל צעיר להקנות להן תחושת מוגנות וביטחון בסביבה שלהן.

2. כל ילדה ואישה צריכה להיות מודעת לבריאות המינית שלה ולהבין גם את הקשר בין חוסר שביעות הרצון והדימוי הרע שיש לה ממראה הואגינה שלה, לבעיות של דימוי עצמי על היכולת שלה להנות ממין.

גבר ישן אחרי סקס. gpointstudio, ShutterStock
חוסר שביעות רצון של אישה מהמראה של הואגינה שלה, עלול לפגוע בהנאה המינית/ShutterStock, gpointstudio

לא חדשה האמירה "אצל גברים הכל יותר פשוט, אבל הנה הגיע הזמן שגם אנו הנשים נרגיש שפשוט לנו להיות נשים בריאות, נינוחות ורגועות עם כל הרבדים שאנו מורכבות מהם.

אנחנו רואים את זה באמצעות המדיה, זה נמצא בכל מקום, צועקים את זה, כותבים על זה, חוקרים על זה ומפתחים בעבורינו הנשים את כל האפשרויות לעתיד מבטיח יותר. גם כאימהות יש לנו תפקיד הכי חשוב, אנו נהיה טובות יותר כאשר טוב לנו, כאשר נאפשר לעצמנו להיות בביטוי, נרגיש נשיות, יפות, נפלאות, מושכות, נחשקות וגם חכמות וקשובות לעצמנו כבר שנים אנו נחשפנו לנשים כל כך עוצמתיות אשר מעלות את הסוגיה של הקשיים בגיל המעבר, ראינו את מישל אובמה, שחקניות הוליווד, זמרות ונשים שמזמן שמו את הקריירה בראש הסולם אבל גם הן חוו קשיים בגיל המעבר וכמה היה קשה להנגיש את זה לאחרים.

סוף, סוף אנו הנשים כבר לא צריכות להיתקע עם תשובה לאקונית של רופא הנשים כי היובש אותו את חווה "זה הגיל" את גם לא ישנה טוב "אז קחי כדור שינה" בורח לך השתן אז "קחי מהנכד שלך חיתול". תפנימי, להיות אישה זו זכות - את לא צריכה לסבול מגלי חום, בריחת שתן, יובש נרתיקי, דיכאון, או חוסר ביטחון בהיותך אישה. כיום ישנם הרבה טיפולים אשר כל מהותם עיצוב וחידוש הואגינה, השפתיים ורמת הרטיבות, כולם קשורים קשר ישיר להערכה עצמית של האישה.

מחקרים רבים נעשו בנושא בארה"ב, והוכיחו פעם אחר פעם עד כמה דימוי גוף משפיע על התודעה - חוסר שביעות רצון של אישה מהמראה של הואגינה שלה, עלול להגביר את היחס השלילי שלה לואגינה שלה, וכתוצאה מכך לגרום לה להצניע את העובדה שהיא יצור מיני, מה שבסופו של דבר מאיים על ביטחונה וסיפוקה המיני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אישה מחזיקה שתי ידיים על אזור המפשעה שלה. ShutterStock
העיסוק הקוגניטיבי של נשים במראה גופן במהלך פעילות מינית עלול לפגוע באיכות החוויות המיניות/ShutterStock

מזמן כבר הוכח כי העיסוק הקוגניטיבי של נשים במראה גופן במהלך פעילות מינית עלול לפגוע באיכות החוויות המיניות שלהן באופן עקיף על ידי פגיעה בהערכה המינית שלהן. הערכה עצמית מינית היא הערך שהאישה מייחסת לעצמה כיצור מיני - התייחסות חיובית למראה הואגינה מעלה את רמת המיניות והביטחון שלה.

מעבר לאסתטיקה, ישנן בעיות לא מסוכנות אבל בהחלט מביכות, כמו בריחת שתן, יובש נרתיקי, חוסר חשק וחוסר רצון לחשוף את גופנו, תופעות שעלולות לגרום לנשים להימנע מאינטימיות, להימנע מלצאת מהבית ובאופן גורף להימנע מלהיות 100% אישה. הטכנולוגיות מאפשרות כיום את הטיפול בכל התופעות האלה ואת הצ'אנס לזכות בבריאות, ביטחון והנאה.עיצוב השפתיים של הנרתיק, השפתיים, והצרה והידוק של השרירים אשר איבדו את האלסטיות והפכו רפויים.

בעקבות ההידוק של השרירים הפנימיים והחיצוניים יחול שיפור בטונוס השריר ובכך תחזור גם השליטה בנרתיק - כאשר קיים ריפיון, יורד החשק וגם ההנאה יורדת פלאים, וכן, חלק מהחופש שמגיע לנשים, הוא החופש ליהנות גם מסקס.

אט, אט, בעקבות ההצפה והעלאת המודעות החברתית גם עולם הרפואה והמדע עובד על זה חזק מאחורי הקלעים, פיתוחים רפואיים רבים הוצגו, נוסו ונחקרו והנה לכל אישה יש כיום אפשרות לשפר ולטפל בכל תופעה אשר היא תחווה בעקבות השינוי ההורמונלי, הפיזי והרגשי בעקבות גילה. יתרה מזאת קיימת פה חשיבות בהעברה הדורית החדשה אותה אנו מאמצות ממקום של עוצמה וכח, כי כן, את משפיעה על הדורות הבאים אחרייך ויש לך כאן אחריות ותפקיד חשוב להעביר להן שטוב להיות אישה, ואפילו מרגש. המסר מתחיל אצלך.

הכותבת הינה גינקולוגית בכירה, וחלוצת הטיפולים האסתטיים-וגינליים-רפואיים בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully