ג'ינסים מוזרים של קסניה שניידר. חו"ל,
חו"ל

קרעים זה לחלשים: קבלו את הג'ינסים הכי מוזרים אבר

16.1.2019 / 12:01

הג'ינס הוא אולי הפריט הכי בסיסי שיש לנו בארון, כזה שבדרך כלל לא גונב פוקוס מפריטים אחרים - רק לפעמים - ג'ינס עם רגל אחת סקיני ורגל שניה פדלפון, ג'ינס שתלויה עליו חצי חצאית, ג'ינס שעשוי מחוטים, ועוד: קבלו את הג'ינסים הכי מוזרים בעולם (ויקרים!)

נדמה שאחת לחודשיים חברת אופנה אחרת יוצאת עם פריט דנים הזוי אחר. הפעם: מכנסי ג'ינס אסימטריים - רגל אחת סקיני ורגל שניה פדלפון. כמה עולה התענוג? 357 דולר בהזמנה מוקדמת. הייתן הולכות עם מכנסיים כאלה?

המעצבת האוקראינית קסניה שניידר ידועה ביציאות האופנתיות שלה, ובייחוד בעבודה עם בדי ג'ינס. שילובים של צבעים, טלאים וגזרות מיוחדות, הן שמקנות לאאוטפיטים שלה את המראה הייחודי.

אולי אתן אפילו זוכרות, שלפני שנה וחצי היא הוציאה ג'ינס שנראה כמו שני ג'ינסים אחד על השני: חלקו העליון של הג'ינס הוא מעין ברמודה רחבה המגיעה עד הברך, וחלקו השני, מהברך ומטה, הוא סקיני.


רוצות עוד כאלה? כנסו לפייסבוק ולאינטגרם שלנו

ג'ינס חלק עליון רחב וחלק תחתון סקיני. מוזר אך מהמם

לאחרונה החליטה שניידר להוציא הצהרה אופנתי נוספת, חריגה ומעניינת במיוחד: הג'ינס האסימטרי. כאמור, הג'ינס מכיל מכנס אחד (שזה "שרוול" של מכנסיים) שהוא סקיני ומכנס אחד בגזרה מתרחבת. לא יודעת מה אנחנו חושבות על זה, אבל כרגע זה בעיקר מעורר לי את ה-OCD, ועכשיו אני מוצאת את עצמו מדליקה ומכבה את האור 40 פעם כל יציאה מהחדר.

רגל סקיני - רגל פדלפון. הייתן לובשות?

אז מה עומד מאחורי העיצוב האסימטרי? קסניה אוהבת דברים עם טוויסט. "אני אוהבת בגדים פשוטים ולבישים, אבל שנראים לגמרי שונים וחדשים. הג'ינס הזה הוא רעיון ישן שלי, אבל אנטון, השותף שלי, אמר שאף אחד לא צריך ג'ינס כזה. זנחתי את הרעיון לכמה עונות, ואז לפני כמה חודשים הבנתי שלפחות אדם אחד צריך ג'ינס כזה - אני!"

זו לא הפעם הראשונה בה מעצבים ומותגי אופנה מאתגרים את הפאשניסטה שבתוכנו עם מגוון גרסאות שונות ומשונות לפריט הבסיסי הזה, שלכולנו יש בארון. בואו ניזכר בכמה פריטים בלתי נשכחים, שעד היום אנחנו מופתעות שמישהי הייתה מוכנה לקנות אותם.

מותג האופנה האמריקאי carmar denim הביא לעולם את הג'ינסים שמורכבים בעיקר מהתפרים של עצמם. אזהרת לבישה: לא למזג אוויר סגרירי. אה, ולא עם חוטיני (אלא אם את ממש בקטע). המחיר: 168$. מציאה.

אולי גם אל תשבי על כלום, ליתר ביטחון

ואם חשבת שזה מחיר מופקע לג'ינס משונה, חברת הג'ינסים R13 יצרה מכנסי שורטס שנראים כאילו החלטנו ללבוש שני ג'ינסים אחד על השני במחיר נחמד של 565$.

שניים באחד במחיר עשרים

גם מותג האופנה האורבני-יוקרתי Unravel Project הביא לעולם ג'ינס ייחודי: ג'ינס שמחוברת אליו חצאית טול, והוא גם הפוך (כן, ככה לובשים אותו - יש אותו גם בלי כיסוי טול). הטול יוצר מראה כלתי משהו, וגם המחיר קצת כלתי. המחיר המלא יכול להגיע לאלף דולר ומעלה.

יש לך אלף דולר לג'ינס? שיהיה במזל טוב!

אבל זה לא הג'ינס הכי מוזר. אם חשקה נפשך באוורור פיזי ונפשי, יש לי הצעה שלא תוכלו לסרב לה. תמורת 1,700 דולר בלבד, תוכלו לרכוש ג'ינס של Vetements, בו תוכלו לפתוח את הריצ'רץ' מאחורה בצורה שתאפשר לכן לאוורר את הלחיים. תודו לנו אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully