היידי קלום האלווין. Robert Kamau, GettyImages
GettyImages/Robert Kamau

תלמדו מהיידי קלום: תחפושות הסלבס הכי שוות של 2019

19.3.2019 / 7:00

עוד לא מצאת תחפושת לפורים ואת לא בטוחה שזה סבבה להתחפש שוב לנטע ברזילי? בואי ללמוד איך עושות את זה הגדולות באמת. התחפושות של הסלביות להאלווין יצליחו לתת לך השראה, או לכל הפחות לגרום לך ממש לקנא

ברבי ביונסה

תמיד כדאי להיות ביונסה, אבל בייחוד בהאלווין של שנת 2016, בו היא הפציצה עם התחפושת המשפחתית הכי מתוקה אבר. מי אמר שצריך להיות בלונדינית שחיפית כדי להיות ברבי? לתחפושת גם הייתה אופציה ליחיד (כי אנחנו לא חייבות את קן לידינו בשביל להרגיש טוב עם עצמינו). היא הגדילה לעשות ונכנסה לקופסא תואמת. יש לכם עוד זמן להספיק להכין אחת גם בשבילכן

ככה תשחזרי את הלוק: מעיל, בגד גוף

היידי קלום פיונה ושרק

מי שקצת עוקבת, יודעת שהיידי קלום היא המלכה הבלתי מעורערת של האלווין. באמת שאפשר לעשות כתבה רק עליה. היא מקורית ברמות, היא משקיענית שאין לתאר והיא מצליחה להפציץ כל שנה. בהאלווין האחרון היא עשתה זאת בתחפושת של פיונה ושרק יחד עם בן זוגה, המוזיקאי טום קאוליץ. מדהימים.

View this post on Instagram

I Love you Shrek ❤️

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

אז נכון שהיידי השתמשה בהרבה איפור אפקטים, ואשכרה בנתה לעצמה וודג' חדש, אבל אם בא לכן משהו בסטייל הזה, כאן תוכלו למצוא תחפושת פיונה בלי להתאמץ כל כך.
ככה זה נראה תוך כדי תהליך

View this post on Instagram

❤️❤️

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

היידי קלום ג'סיקה ראביט

ב-2015 היא אשכרה הדביקה על כל הגוף גוף נוסף שהקנה לה מראה של הדמות המצויירת ג'סיקה ראביט. התהליך היה לא פחות מדהים מהתוצאה עצמה, ולמזלינו הוא גם מתועד בסרטון! זה נטו כדי לשטוף את העיניים, אלא אם כן יש לך את האמצעים להתחפש ברמה הזאת - ואם כן, כבוד. אם את רוצה בכל זאת משהו דומה, הנה

קנדל ג'נר רובוט הסקס

ולא סתם רובוט סקס, זה מהסרטים הנהדרים והדוחים של אוסטין פאוורס. האמת? תחפושת שהיא גם מקורית, גם סקסית וגם די קלה להכנה, כי אם זה לא יהיה פשוט, זה פשוט לא יהיה. אנחנו התלהבנו/
רוצות גם? אתן יכולות לקנות כאן, ולוסיף שפצורים (נוצות, כפפות, פאה), או פשוט להיכנס לכמעט כל רשת הלבשה תחתונה, ולחפש משהו בסגנון.

View this post on Instagram

should we shag now or shag later baby?

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

ריטה אורה פוסט מלון

טוב, זה באמת יותר לחובבות הז'אנר ולמבינות העניין, אבל אתן חייבות להודות שהיא הצליחה לשחזר די במדויק את המראה של הזמן פוסט מלון, כולל כל קעקועי הפנים שלו, כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אם לא איכפת לך מסקסיות, ובא לך להיות גם מגניבה וגם סופר בעניינים (כי בואו, פוסט מלון חם עכשיו) אז מצאנו לכן תחפושת. עכשיו רק צריך חברה שתהיה אמונה על איפור הפנים.

הלבוש עצמו די קל, פשוט צריך להחריב בגדים ישנים של אבא ולהדביק זקן. יש פה גם גרילז לשיניים להשלמת לוק הבלינג בליג:

View this post on Instagram

Happy Halloween ? @postmalone

A post shared by RITA ORA (@ritaora) on

קורטני קרדשיאן כאריאנה גרנדה

אני מתה על זה שמפורסמים מתחפשים למפורסמים, לא יודעת למה. השנה קורטני הביאה אותה בלוק של אריאנה גרנדה, כולל כמובן הקוקו האגדי. האמת שזה יצא ממש דומה, ואפילו לא נראה כל כך מסובך לביצוע (כמובן בתנאי שהצוואר שלך מספיק חזק לשאת את משקל השיער המלאכותי).

יש כאן מדריך DIY שיעזור לכן להרכיב תחפושת אריאנה גרנדה בקלות, גם אם לא הצלחתן להתקמבן על שמלה ורודה

View this post on Instagram

God is a woman

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

בלה חדיד ביטלג'וס

בהאלווין האחרון בלה חדיד לא שכחה שהמהות של החג היא להפחיד, והלכה על תחפושת מסרט הקאלט הפרודי על סרטי איימה - ביטלג'וס. היא, כמובן, התחפשה ללידיה, וכך הצליחה לשלב בין סטייל הורס וקצת קריפיות, באווירת החג. דה וויקנד נרתם לעזרתה, על מנת להשלים את הלוק. ביג לייק.

אם את רוצה להשיג את הלוק, תוכלי לקנות את השמלה פה, או לחלופין, לחרב שמלת כלה ישנה, ולצבוע אותה באדום (כי יש מצב טוב שהשמלה לא תספיק להגיע לפורים הקרוב)

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל כלגו באטמן

טוב, בהחלט מגיע להם פרס על התחפושת המשפחתית המושקעת בתבל לשנת 2018. הם ממש נראים כמו משפחה שישבה יחד, גזרה, הדביקה וצבעה בעצמה את התחפושת. התוצאה, אגב, לא פחות מתוקה מהמחשבה על התהליך. מעניין כמה זמן הם באמת יכלו לשרוד בתחפושת הזאת, אני הייתי מורידה אותה שניה אחרי התמונה.

אני באמת לא חושבת שיש אופציה להשיג את התחפושת הזאת, מלבד הרבה שעות של יצירה (ואולי עם קצת עזרה מתופרת). אם יש לכן את הזמן והכוח עוד להספיק להרים כזאת תחפושת לפורים, בהצלחה

View this post on Instagram

They got candy? LEGO!

A post shared by Justin Timberlake (@justintimberlake) on

קיילי ג'נר ככריסטינה אגילרה

ב-2016 קיילי ג'נר שחזרה באופן יוצא דופן את הלוק האיקוני של כריסטינה אגילרה מהקליפ "דירטי". כולל העגיל מתחת לשפה, והמכנסיים עם השסע הלא ברור. בתור אחת שמאוד מתחברת ל תרבות הפופ של שנות ה-2002 המוקדמות, אני הזלתי דמעה של אושר.

מסתבר שאפילו אפשר לקנות את כל הטוב הזה, אבל זה יעלה לכן.

View this post on Instagram

Can I be XTINA forever ??

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully