חשפנים בהופעה. ShutterStock
ShutterStock

חשפנים מתוודים שהותקפו מינית בידי נשים: "הן רואות בנו רק גוש שרירים ולא מעבר"

23.11.2019 / 0:11

#SheToo: לאחר החשיפה השערורייתית של רקדנה של קייטי פרי, חשפנים נוספים החלו להתוודות על ההטרדות הלא פשוטות שחוו מצד נשים וסיפרו פרטים מטרידים על היותם "טרף קל לתוקפנות מינית אגרסיבית במסיבות רווקות"

הסרט על קבוצת החשפנים The Dreamboys/The Dreamboys 2019 Promo Video

בחודש שעבר חשף הדוגמן ג'וש קלוס, שכיכב בקליפ Teenage Dream של קייטי פרי, כיצד לטענתו הכוכבת הפשיטה אותו במסיבה וחשפה את איבר מינו לעיני כל. בסדרת פוטסים כתב קלוס בן ה-38 כי פרי, שהייתה מושא הערצתו, הטרידה אותו מינית. הוא כתב אז: "מנסים להוכיח שגברים בעמדות כוח הם סוטים - אך נשים בעמדות כוח מגעילות באותה מידה". בזמן שכוכבת הפופ הכחישה את ההאשמות נגד, טענותיו התפשטו ברשת תחת האשטאג #SheToo ועודדו רבים מעולם הבידור להודות שגם הם חוו הטרדה מינית מצד נשים. בעוד שהסטטיסטיקה מראה כי רוב מכריע של קורבנות הטרדה מינית ותקיפה הן נשים, טענותיו של קלוס עודדו גברים אחרים לחשוף את עצמם ולספר על החוויות הקשות שהן עברו בגלל נשים שחצו קווים אדומים. בין המתוודים, שלושה חשפנים מפורסמים שהסכימו לחשוף את הסיפור שלהם על האופן המשפיל בו התייחסו אליהם נשים במהלך מופעי החשפנות שלהם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הקליפ של קייטי פרי עם ג'וש קלוס:

"מישהי משכה באיבר המין שלי במופע וזה היה די כואב ומזעזע"

"אם אתה לוקח קבוצה של אנשים מאותו מין ומערבב בזה אלכוהול, דברים עלולים להשתבש מהר מאוד - וזה תקף לגבי נשים בדיוק כמו שעל גברים", אמר ל-SUN הבריטי החשפן חוויאר מרקהאם בן ה-29, שעובד כחשפן מזה 5 שנים, "אין חלק בגוף שלי שהן לא נגעו בו בזמן שהייתי במופע - מקומות שאישה הייתה סוטרת לגבר אם רק היה מעז לגעת בה שם. נשים נוגעות לך באשכים או מנסות לאחוז באיבר המין שלך. בהזדמנות אחת הייתה מישהי שמשכה באיבר המין שלי במהלך מופע וזה היה די כואב ומזעזע. היו בנות שליקקו את העורף שלי וזה דבר מאוד אינטימי לעשות. גם שריטות זה משהו שהן אוהבות לעשות. הרבה נשים נועצות את הציפורניים הארוכות שלהן בגב שלך".

הוא ממהר להרגיע את הבהלה: "שלא תבינו לא נכון. מעולם לא הרגשתי מאוים. אני בחור גדול ויכול להתמודד בעצמי עם מצבים כאלה, אבל לפעמים זה נראה שהן פשוט מסתכלות עליך כעל גוש שרירים ששום דבר לא יכול לפגוע בו. אנחנו בני אדם לפני הכל".

"היא התייחסה אליי כאילו הייתי הכלב שלה"

פיטר החשפן בן ה-30, שיתף גם הוא מחוויותיו המשפילות: "נשים לפעמים שוכחות שאתה בן אדם. בסוף המופע אני נוהג להסתובב בקהל בלי כלום. אני משחק עם איבר המין שלי - אני לא מעיף אותו בפנים שלהן, זה רק בשביל הטיזינג, אבל יש בנות שניסו לקפוץ מולו ולתקוע אותו בפה שלהן", הוא מספר, "בפעם הראשונה הייתי די בהלם, אבל התרגלתי לזה".

כמו חוויאר, גם פיטר יוצא לפעמים פצוע מההופעות. בתחילת הקריירה שלו הוא אפילו החל לדמם מאיבר המין שלו כשאישה קפצה לבמה ותפסה בו. "הייתי עטוף בדגל. אישה קפצה לבמה, הפשיטה אותי מהדגל, תפסה בציפורניה את איבר המין שלי וניסתה ללכת איתי כאילו הייתי הכלב שלה. דיממתי המון. זה היה נורא. הייתה לי חברה באותו זמן והיה לי מאוד קשה להסביר לה מה קרה".

View this post on Instagram

And this is with pants still on ?

A post shared by Javier Markham (@javiermarkham) on

"נשים עשויות להיות מאוד אגרסיביות כשמדובר בסקס"

"התוקפנות המינית אצל קהלים נשיים מתבטאת גם בדרך שבה הן מדברות אליך", מוסיף חוויאר, "הן אומרות לי דברים כמו 'אקח אותך החוצה ואראה לך דברים שמעולם לא חלמת עליהם'. קיבלתי כל הצעה שאפשר לחשוב אליה, בעיקר במסיבות רווקות. החל מהצעות לשכב עם אם הכלה ועד הכלה עצמה או השושבינות. נותנים לי מספרי חדרים במלון, לפעמים נשים פשוט אומרות לי ישר: 'בוא נשכב'. כמו הגברים, גם הנשים אוהבות לנצל את יום הרווקות האחרון שלהן. זה תלוי באדם - לא במגדר".

פיטר מסכים שמסיבות רווקות הן הגרועות ביותר, "הן מאוד תוקפניות כלפיך", הוא אמר, "כארבעה חודשים אחרי שהתחלתי לעבוד כחשפן, הייתי במסיבת רווקות שבה הכלה לעתיד ביקשה ממני שאבוא איתה לחדר. רק בזכות אחותה לא קרה בינינו כלום כי היא הסבירה לה שזה לא בסדר. זה לא מנע ממנה לסמס לי לאורך כל ירח הדבש שלנו ונפגשנו ברגע שהיא חזרה. גם אני לא הייתי בסדר". פיטר מבקש להדגיש שהוא לא רוצה שתרחמו עליו - הוא אוהב את העבודה שלו וידע לאן הוא נכנס, "אתה לא נכנס לתפקיד הזה אם אתה לא מסוגל לעמוד במצבים כאלה. תשומת הלב נהדרת - אבל לפעמים מתנהגים אליך כאילו אתה סחורה".

View this post on Instagram

This is a secret restraining technique ??

A post shared by Javier Markham (@javiermarkham) on

"הן הכניסו את הכסף לתחתונים שלי"

קלווין ולנטיין, בן ה-25, חשפן מזה שנה וחצי, גם עבר התעללות כזאת בו קפצו עליו, שרטו אותו, ואפילו שפכו עליו אלכוהול כשירד מהבמה לכיוון קהל. הוא טוען שנשים מתנהגות נורא יותר בתחילה או בסוף החודש כי "זה יום התשלום". "היו סיטואציות שנשים לא נתנו לי לחזור לבמה. הן תפסו אותי ביד, הכניסו לי כסף לתחתונים. זה בעיקר משעשע אותי. הן מתייחסות אליך כאילו אתה גיבור על או סלב".

חשוב לציין שעל אף שהחשפנים עשויים להרגיש כאילו מסתכלים עליהם כסחורה, הם מדגישים שהנשים מעולם לא גרמו להם להרגיש מאוימים או פגיעים - אלא דווקא מושפלים. "אתה צריך שיהיה לך עור עבה בשביל לעבוד בעבודה הזאת", אמר חוויאר, "אני לא אשקר - איזה גבר לא ירצה שנשים יפות יצעקו את שמם ויציעו להם סקס? זה חלומו של כל גבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully