מיילי סיירוס. GettyImages
GettyImages

לא מסתדרת עם אחד? גלי אם את אישה של מערכת יחסים פתוחה

20.11.2019 / 8:38

ברווקות בודד לך, במערכות יחסים משעמם לך, ובאופן כללי את מסתובבת עם תחושה שלא משנה מה את עושה, את אף פעם לא מאושרת או מסופקת? יכול להיות שהגיע הזמן לשקול פורמט אחר - עני על השאלות וגלי אם את באמת מונוגמית

ברווקות בודד לך, במערכות יחסים משעמם לך, ובאופן כללי את מסתובבת עם תחושה שלא משנה מה את עושה, את אף פעם לא מאושרת או מסופקת? תצטרפי למועדון. מערכות יחסים זה קשה, ועוד יותר קשה למצוא את האחד והיחיד הזה שאת מרגישה איתו בבית ומתייחס לכל התכונות הרעות שלך כמו אל מכלול חינני של קפריזות מענגות. וגם אם מצאת אותו, הסיט לא נגמר - זה לא אומר שהכל ילך חלק מעכשיו - למעשה מובטח לך שלא. זוגיות, גם אם היא טובה, היא משימה מסובכת ודורשת תחזוקה אינסופית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הדבר הכי גרוע במערכות יחסים, הוא השעמום, ועל זה תסכים איתנו כל אחת שהייתה במערכת יחסים מונוגמית. רווקות תמיד מקנאות בחברות הנשואות שלהן, לא יודעות מה הן מבקשות לעצמן. אמנם מהצד זה נראה כאילו הן הגיעו למנוחה ולנחלה, אבל תחושת החנק ומחוייבות היתר שפושה בחייה של כל נשואה בעולם קשה לא פחות מתחושת הבדידות של הרווקה. אז אם פה משעמם ושם בודד, מה יגידו איזובי הקיר? איזובי הקיר רוצים לזרוק שאלה לאויר: מה אם גם זוגיות וגם רוווקות לא מתאימה לך, ומה שאת באמת צריכה כדי להיות מאושרת זה שילוב מנצח ביניהן? אולי מתאימה לך יותר מערכת יחסים פתוחה, או אפילו פוליאמוריה? עני על השאלות וגלי:

זוגות מתארים את מערכת היחסים שלהם במילה אחת

עריכה: שניר דבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully