אישה מעט מלאה. ShutterStock
ShutterStock

לא רזה: האישה ה"מושלמת" של הגבר הטיפוסי קצת הפתיעה אותנו

24.5.2019 / 8:58

המושג "אישה מושלמת" אומר משהו אחר בשביל כל גבר. או לפחות ככה חשבנו עד עכשיו. אם תבקשו מהם להגדיר, לא בטוח שתצליחו להגיע למסקנות, אבל בשביל זה בדיוק יש מחקרים. קבלו את התכונות שמרכיבות את האישה המושלמת של הגבר הממוצע

האחת. האישה המושלמת. המיתוס הזה שיושב לגברים בראש, זה שהם מבלים את חייהם בחיפוש אחריו - עד עכשיו חשבנו שזה מושג חמקמק שאומר משהו אחר בשביל כל אחד אבל מסתבר שטעינו. אלפי גברים נשאלו סט של שאלות זהות, במטרה לפצח את הקוד המסתורי הזה, והתוצאות, איך לאמר, לא ממש הפתיעו אף אחד. אז הנה - אלו התכונות שמרכיבות את האישה המושלמת, שחור על גבי לבן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

טבעית
או לפחות ככה הם חושבים. ברור שאף גבר לא יודע כמה השקעה עומדת מאחורי מראה "טבעי". למעשה כמה שיותר טבעי, ככה יש שם יותר שכבות של איפור שמונח במקצועיות. אבל אם זה נראה כמו עור, זה בסדר. שימי צללית צבעונית, ותקבלי גברים שמקיאים לתוך שקית. בדיוק כמו ילדים שלא רוצים לדעת מה בדיוק הקוסם עושה מאחורי הקלעים, ככה גם גברים לא רוצים להציץ מאחורי הוילון. גם לגבי בגדים, זה על אותו עיקרון. אם את נראית כאילו לא התאמצת, זה מה שחשוב. לא משנה עם בחרת את החולצה המכופתרת בעזרת עדר סטייליסטים והיא של יוז'י יממוטו. העיקר שהיא נראית קז'ואל. לכל העניין הזה של "טבעי" יש אפקט פסיכולוגי שגורם להם להרגיש כאילו עומדת מולם אישה כנה יותר, כזאת שלא לובשת תחפושת, ואי לכך גם לא תשקר. כמובן שזה ממש לא ככה, ואם כבר מדברים, זה שוב רק עניין של מראית עין- כנות אמיתית ממש לא מושכת אף גבר. נסי את זה פעם, סתם בשביל הקטע. מבטיחה לך שמשיכה זה הדבר האחרון שהוא ירגיש.

מה באמת קורה עכשיו בין הזוגות של חתונה ממבט ראשון?

אישה מושלמת. ShutterStock
סתם זרקתי על עצמי בגדי מותגים, מאפר מקצועי ומסלסל וקמתי ככה בבוקר/ShutterStock

שטותניקית
נו, אתם יודעים, הבנות האלה שפתאום, בלי סיבה הגיונית, חולצות נעליים ומתחילות לרוץ על החוף ונכנסות למים עם בגדים וצווחות תוך כדי? אז כזה. ההתנהגות הזאת אהובה על גברים כי זה גורם להם לחשוב שנכונות להם הרפתקאות מדהימות עם הנפש החופשייה הזאת, ושמרגע זה והלאה כל מה שצפוי להם זה מלא סקס נסיוני על גבול הלא חוקי, ומלא מלא כיף. באסה להם ממש כשהם מגלים שאחרי כמה חודשים, כשהיא כבר יודעת שמעמדה מובטח, היא פתאום מעדיפה לראות טלויזיה מאשר לקפוץ בחינניות על חוף הים בתחתונים, ולישון, מאשר לעשות סקס בגן השעשועים מאחורי הנדנדה.

עזבו, לא משנה. מבטלות החתונות הגדולות בישראל

לא רזה
דווקא טיפה מלאה, עם ירכיים רחבות, וליתר דיוק - ירכיים רחבות יותר ב-30 אחוז מהמותניים. יחס של 70 ל-100 בין הירכיים למותניים. אל תתלהבו, זה לא שגברים אוהבים נשים שמחזיקות בפיגורה של ברבאמא, אבל מלאות הן יותר סקסיות בעיניהם מאישה שרירית מדי עם קוביות בבטן, או רזה מדי ומלאה בעצמות דוקרניות. גם כאן מעורב איזה כישוף אבולוציוני שקשור לפוריות, אבל בגדול הם מעדיפים אישה מלאה במקומות הנכונים, שזה כמובן תחת וציצים, ואם אפשר גם וגם, משולבים עם מותן צרה.

לב טוב
אפשר לגרוס שכולנו מעדיפים אנשים טובים ונדיבי לב, אבל בקטע הרומנטי זה לא בהכרח נכון. נשים דווקא מעדיפות גברים כוחניים ולא בהכרח טובי לב, אומרים המחקרים, אבל גברים שמים את טוב הלב במקום גבוה ברשימת הדרישות שלהם. אחרי הכל, לעזוב את בית אמא לא היה פשוט מלכתחילה, וגם, כי אישה צינית וקרירה לא ממש באה טוב כשאתה חולה.

אישה ישנה בעירום. ShutterStock
כן, אבל חשוב שגם יהיה לך לב טוב/ShutterStock

בריאה ונהנתנית
גברים רבים מוצאים את החיוך הנשי אטרקטיבי וסקסי מאד כי כשאשה מחייכת אליהם זה גורם להם להרגיש טוב עם עצמם, ומוסיפים שהם חושבים שאישה שיודעת ליהנות היא סקסית. תכל'ס, כי אף אחד לא רוצה לחיות עם מישהו מריר ועצבני שכל היום מתלונן, על כאבים, על החיים, או אפילו על עצמו.

קול גבוה
לא ברור לי למה, כי לדעתי אין פחות סקסי מקול צפצפני ומתיילד. כשאני שומעת כזה קול אני ישר חושבת על זיוף, היסטריה, וטמטום. אבל אלה הממצאים המחקריים - גברים תופסים נשים בעלות קול כנחשקות יותר, צעירות יותר, וככאלה שנהנות יותר מסקס.

שינוי מין: ניסינו את הפילטר החדש של סנאפצ'אט על כמה גברים מפורסמים

חוש הומור
אולי דווקא בגלל שהרבה מהם חושבים שנשים הן לא מצחיקות, רוב הגברים ציינו שחוש הומור הוא תכונה סקסית מאד אצל אישה. אולי כי הם חושבים שזה נדיר כמו לפגוש חד קרן, או שהתשובה הפשוטה היא הנכונה גם במקרה הזה, והם פשוט רוצים להיות עם מישהי שתצחק מהבדיחות המטופשות שלהם. כמובן רצוי שהצחוק שלה יהיה גבוה.

קווי שיזוף
זה מאד עמוק. כשגבר רואה קו שיזוף הוא מדמיין את החלקים הלבנים יותר שהיו מכוסים בביקיני. ואז הוא מדמיין אותך בלי ביקיני. בקיצור, הכותרת של החלק הזה לא הייתה צריכה להיות קווי שיזוף, אלא "אישה ערומה". לסיכום, גברים חושבים שאישה ערומה זה סקסי. זהו, נראה לי פיצחנו את הפסיכולוגיה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully