הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
GettyImages

תלמדו ממייגן: המוגזמות שנכנסו לסקיני חודש אחרי הלידה

24.6.2019 / 8:01

מייגן מרקל לוקחת את הזמן, וכמו נסיכה, לא לוחצת על הגוף שלה לרזות חזרה במהירות. אין הרבה נשים שנמצאות בעיני הציבור שנתנו לעצמן ליהנות מהרגע המיוחד הזה, והנה כמה סלביות שחודש אחרי כבר חזרו לסקיני

טוב, בואו נתחיל מזה שהמונח "חזרה לעצמה אחרי הלידה", לכל הטיותיו, הוא לגמרי שגוי. מה זה חזרה לעצמה? זה משתמע כאילו בהריון היא מישהי אחרת. כאילו בחורה שעלתה במשקל בעקבות הלידה (ולמעשה מכל סיבה שהיא) היא לא עצמה. אני לא תמימה, אני יודעת שהגוף משתנה בטירוף, ואולי נשים במהלך ואחרי הריון לא בדיוק מרגישות נוח עם הצורה המשתנה של גופן, אבל דברים כמו הטרמינולוגיה "לחזור לעצמך" אלו בדיוק מסוג הדברים שהופכים את המצב ליותר גרוע, וגורמים לנו לשנוא את עצמינו. כאילו אנחנו צריכות עזרה בזה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בכל מקרה, מייגן מרקל לא נכנעת לתכתיבים האלה. הדוכסית טוענת שהיא לא מתכוונת למהר ולחזור לגזרה שהייתה לה לפני הלידה, ואנחנו לגמרי בעד. הגברת קייטי ניקול, אישה שכתבה כמה ביוגרפיות על בית המלוכה בעבר, סיפרה ל-Entertainment Online שמייגן נותנת לגוף שלה לחזור לעצמו בצורה טבעית. היא גם אמרה שמייגן לא הולכת למכון כושר או בכלל, לא עושה שום דבר מיוחד, אלא מתחשבת בעצמה, ונהנית מהרגע. האמת שתחת עיניהם הפקוחות של בית המלוכה, זה אפילו נשמע כמו צעד נועז.

אבל יש נשים, שהן לא מייגן, שחזרו לגזרה הדקיקה במהירות מטרידה, אפילו מחשידה כמעט. לכל אחת יש חברה כזאת, נשים שגורמות לנו לאכול את הכובע, ואז לאכול עוד איזה משהו עתיר קלוריות, מרוב קנאה ומרמור. יש גם לא מעט מפורסמות כאלה:

גל גדות

גל גדות יוצאת מחדר לידה. ברק פכטר, ברק פכטר
דיאטת הבזק הכי יעילה בעולם/ברק פכטר, ברק פכטר

עוד לפני שקיבלה את התפקיד ההוליוודי, גל גדות כבר הייתה וונדרוומן. אחרת איך אתן מסבירות את היציאה בסקיני ג'ינס וגזרה כל כך רזה אחרי לידת ביתה הבכורה? זה היה ב-2011, כולנו געשנו ורעשנו, כי פייר - זה מחזה מאוד נדיר לראות אישה צועדת החוצה מחדר הלידה, במה שנראה כמו ג'ינס שאפילו בתיכון לא היינו נכנסות אליו. גם ב-2017, חודש וחצי אחרי לידת ביתה השניה, גל גדות דפקה הופעה בטקס פרסי MTV, בשמלת מיני קצרצרה ורגליים ארוכות במיוחד.

בר רפאלי

אם לשתי בנות ושתי יריכיים נטולות צלוליט. אולי היא לא עלתה על ביקיני ברגע שיצאה מבית היולדות, אבל היא בהחלט הצטלמה לקמפיין בגדי חורף של הודיס פחות מחודש אחרי לידת ביתה השניה. השגרה של בר עמוסה באימוני כושר מחטבים, או לפחות כך זה נראה מחשבון האינסטגרם שלה, מה שלא לגמרי מפתיע שחזרה לגזרה דקיקה, אם לוקחים בחשבון גם גנים לא רעים בכלל (אהלן ציפי). אגב, קצת יותר מחודש אחרי הלידה הראשונה שלה, בר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלא משאירה מקום לדימיון או לתינוק. גם אם עשו עליה פוטושופ, התמונה מעוררת קנאה.

עוד באותו נושא

אוכלת ת'ראש: הפרעת האכילה הנפוצה שרופאים מתעלמים ממנה

לכתבה המלאה

מיכל הקטנה

הלוא היא מיכל ויצמן. טוב, במקרה שלה בהחלט מדובר בחזרה מהירה לעצמה, כי לא רק שמיכל חזרה לגזרתה במהירות (לא סתם קוראים לה מיכל "הקטנה"), היא חזרה גם להופיע על הבמות שישה ימים בלבד (!) אחרי הלידה. ההחלטה שלה לחזור לעבוד כרגיל, פחות משבוע אחרי הלידה, עוררה המון תגובות תומכות ומתנגדות. בגדול, סערה ברשת. ראיונות עם מומחים ואיתה, ביקורת על כך שהיא מהווה מודל בלתי אפשרי מצד אחד, ועל כך שזה הגוף שלה אז שתעשה מה שהיא רוצה מצד שני. לכולם היה מה להגיד.

רותם סלע

יומיים אחרי לידת בנה הבכור, נצפתה רותם סלע יוצאת מבית היולדות כשהיא מחייכת חיוך רחב, מחזיקה סל-קל גדוש, ולובשת סקיני ג'ינס צמוד שחושף גזרה דקיקה - דקה אחרי שהיא ילדה והיא נכנסה לג'ינס של לפני הלידה. למעשה, יש כאן אמירה, כי לא רק שהיא לובשת ג'ינס צמוד בחזרה הביתה אחרי שהוציאה מתוכה בן אדם, אלא היא הביאה את הסקיני ג'ינס איתה ללידה, כי היא ידעה מראש שהיא הולכת ללבוש אותו. בלידה השניה שלה היא כבר יצאה עם מכנסי טרנינג של אדידס. האם היא נראתה פחות טוב? לא. בשום פנים ואופן.

יובל שרף

אחת שגם בהריון נראתה כאילו כל מה שעובר עליה זו נפיחות קלה שכל יוגורט יכול לפתור. כזאת שאם הייתן מסתכלות עליה מאחור לא הייתן יכולות לדעת שמחר היא אמורה ללדת. במקרה כזה זה רק מתבקש שהיא תראה פשוט מדהים אחרי הלידה שלה, בלי יותר מדי מאמץ. אז פחות מחודש אחרי הלידה (השניה!!) שרף חושפת באינסטגרם תמונה בבגדי ספורט צמודים וכותבת "כל כך הרבה זמן חיכיתי לחזור לשגרה שלי". לנו לא נותר אלא לקנא ולחזור לשגרה שלנו- עוגיות משרד ורחמים עצמיים.

אסתי גינזבורג

גם ככה קשה לחזור לעבודה אחרי הלידה, אז חודש אחרי לעלות על המסלול? עוד דוגמנית ישראלית מציגה: סטנדרטים בלתי הגיוניים בעליל. בגיל 27, אסתי גינסבורג כבר אם לשניים (בעוד אני בת ה-27 מתלבטת בין שוגי לקוקומן לארוחת הצהריים שלי), שבה למסלול הדוגמנות כחודש לאחר הלידה, ועושה לכולנו בית ספר, ולבנים הקטנים שלה היא עושה יום כיף בעבודה של אמא.

רוסלנה רודינה

עוד הוכחה שנולדנו עם הגנים הלא נכונים. שבועיים אחרי הלידה, וכאילו כלום - רוסלנה חוזרת לשגרה ולגזרה, באופן שמעורר בנו את הספק אם אי פעם הייתה בהריון, או שיאן גולן הוא פרי דמיוננו. היום יאן הקטן כבר ילד גדול (4 וחצי) ורוסלנה עדין נראית פצצה (כמובן).

מלי לוי

אחת שעשתה מאמץ מיוחד כדי להוציא לנו את העיניים. שלושה שבועות אחרי לידת בנה השלישי דניאל, האח הקטן לנועם ויהלי, מלי לוי מעלה לאינסטגרם תמונת אחרי לידה, מעוצבת ונטולת סימני מתיחה. בתמונה נראית מלי לפני ואחרי הלידה, שלא השתנה כלום מלבד שכעת הבייבי נמצא בצד החיצוני של הבטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully