בר רפאלי עדי עזרא. אביב חופי
אביב חופי

אז מה יש לבר רפאלי בבטן?

9.7.2019 / 8:53

דוגמנית העל שלנו שוב בהריון, עם בייבי שלישי. כולנו שמענו את ההכרזה, כולנו שמחים בשמחתה (למרות שהיא לא תיתן לנו לצלם אותו עד שהוא יגיע לגיל 16, כמו שאנחנו מכירים אותה) אבל אחרי שתי בנות, מה שבאמת מעניין זה מה יש לה בבטן הפעם

קודם כל הרשו לנו לקלל חרישית מתחת לשפם, כי מי נראית ככה אחרי שתי לידות ובחודש רביעי (היא בטח בחודש רביעי, כי זה החודש שבו אנשים מספרים)?? מצד שני, האישה הזאת עובדת מאד מאד קשה על המראה שלה. אנחנו מניחות שבתור דוגמנית מקצועית, אימון כושר יומי הוא מחוייב המציאות. תחשבו מה היה יכול לקרות אם הייתן מתאמנות כל יום עם מאמן פרטי ומקפידות על תזונה שלא כוללת את כמויות הג'אנק הרגילות?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מה שאנחנו מנסות להגיד בעצם זה שאנחנו מתנצלות. לא מגיעות לה קללות, מגיעות לה מחיאות כפיים, ושכולנו נלמד ממנה, או לפחות נפסיק לבכות כאילו מישהו אחראי לגודל הבטן שלנו חוץ מאיתנו. ואפרופו גודל הבטן, הידעתן שלפני הבטן ועוד כמה סימנים, אפשר לנחש את מין הילוד? הנה כמה שיטות שנשמעות הזויות (כי הן באמת הזויות), ובוא ננסה לנחש ביחד מה יש לבר רפאלי בבטן!

לא רואים את הבטן. מישהו פה יודע לקרוא בטי-שירטים?

"תכנון" מין הילוד (מבוסס על מידע אמיתי)

קודם כל, מי שמעוניין לדעת איך מכוונים את ההריון מראש, הנה כמה שיטות שכנראה לא עובדות אבל שגם לא מזיק לנסות:

כדי להביא בת
יש לקיים יחסי מין 6 ימים עד יממה לפני יום הביוץ. למה? כי זרעים של נקבות הם עמידים יותר, ולכן הם אלה שיישארו לפגוש את הזרעונים.

כדי להביא בן
אם תעשו את זה ביום הביוץ, ממש שעה אחרי שהוא מתחיל, כשהביצית רק מגיעה לחצוצרה, הזרעים הראשונים שיגיעו אל הביצית (המהירים יותר אבל פחות עמידים לאורך זמן) יהיו זכריים. בעיות מחויבות כבר מהרחם, מסתבר. אמנם השיטות האלה מבוססות על מידע אמיתי, אבל כדי להצליח לקלוע בול מן הסתם צריך לדעת בדיוק את זמני הביוץ, ובוא נודה שגם אז זה נשמע קצת מופרך. אבל לנסות לא כואב.

מדעי האורגזמה
ביהדות גם טוענים טענה שוביניבסטית (במובן שהמטרה היא להביא בן ולהימנע מבת), אבל האקט עצמו גובל בפמיניזם - אם גבר מתחשב באשתו ומאפשר לה לגמור קודם, הוא "יתוגמל" בבן. אז מצד אחד - כבוד לך, גבר, שהבנת איך צריך לעשות את זה הדברים, גם אם זה קרה בצורה מעוותת, ומצד שני, אם היא לא גמרה כי אין לה מצב רוח היום אז "תיענשו" בבת.

תפילות, כמה ואיזה
חכמי התלמוד ממליצים להתחיל להתפלל כ-40 יום הראשונים להריון, כי לדעתם, בדיוק ביום ה-40 אלוהים קובע את מין הילוד. בנוסף כמובן היו שם כל מיני הוראות של הדלקת נרות בזמנים מסוים וצדיקים שנחלצו לעזרתם והתפללו גם הם. חסכנו לכם את הפירוט, ובל נשכח שכל התפילות מכוונות לבן זכר, כן? ברור.

ניחושים לפי מראית עין

מראה הבטן
אחת מהאגדות שכולנו מכירים היא אגדת הבן הגבוהה. בטן נמוכה היא הריון עם בן, וגבוהה היא הריון עם בת. עוד אמונה טפלה היא שאם את נראית טוב בהריון זה בן, ואם את נראית זוועה זו בת. עוד תיאוריה אומרת שאם השמנת רק בבטן זה בן, ואם התרחבו לך הקרסוליים והתחת שלך נתקל במדרכה כשאת חוצה כבישים, זו בת. קבלו את הלוגיקה שמאחורי כל הטוב הזה "- הבת שואבת מאמא שלה את כל היופי". תכל'ס, כל הריון שואב מאמא חלק מהיופי, וגם מהשכל. אבל זה כבר עניין לכתבה אחרת.

הקו המשווה
הקו ההורמונלי הכהה שמופיע על הבטן ההריונית הוא גם אחד הסימנים שאמונות נוטות להתייחס אליהם. אם הקו ממשיך מעל הקורקבן, זה בן. אם הוא נמוך מהפופיק, זו בת.

עור ושיער
אם העור שלך יבש את מצפה לבן, ואם העור שלך מהמם את מצפה לבת (שזה בדיוק ההיפך מהאמונה שאומרת שהבת שואבת את היופי מאמא שלה), עוד תיאוריה גורסת כי השיער הוא אינדיקציה.אם הוא סמיך ומבריק - בן. אם הוא נראה רע ונושר - בת. אם את מתחצ'קנת זו בת, אם הפנים שלך מתנפחות באזור האף, זו בת, ואם כלום לא משתנה בפנים - בן.

עוד באותו נושא

זה לא רק נראה יקר: הסודות הגדולים של האוליגרכים

לכתבה המלאה

לפי תופעות הריון מוזרות

נשימת השום
כשאת בהריון עם בת, השום לא ידבק בנשימה שלך - יהיה לך ריח טוב ומתוק. אם זה בן, תצחיני כמו נבלה

בחילות קשות
אם את סובלת מבחילות איומות, הקאות ועייפות קשה ובקיצור את חולה מהרגע הראשון עד אמצע ההריון? סימן לבת. קצת בחילות בוקר או כלום? בן זכר.

שיעור יתר
אם שיער הרגליים שלך צומח מהר יש לך בן. ההסבר שעומד מאחורי המיתוס הוא שההורמון הגברי טסטוסטרון משפיע על צמיחת השערות, ולכן הריון עם בן הופך אותך זמנית לסאסקווץ'.

צבע השתן
שתן בהיר מעיד על בת. זהו. לא מצאנו את המקבילה.

איורוודה
אם תמכי למטה את העפעף התחתון ותחפשי שני ורידים בולטים בערך איפה שמחוגי השעון בשעה 5 ו-7. אם מצאת אותם בעין שמאל, זה בן, ואם ימין, זו בת.

כיווני אויר
אם את ישנה לכיוון צפונה ועל צד שמאל יש לך בן. אם את ישנה על צד ימין והכרית שלך בדרום, תהיה לך בת

כפות רגליים
אם מתחילת ההיריון את סובלת קר לך בכפות הרגליים - בן. אם הן חמות, בת.

סוג הקרייבינג
אם את חושבת כל הזמן על טעמים חזקים כמו תבלינים, מתוקים, שוקולדים, קינוחים וכולי, זו בת. אם את בקטע של מלפפון חמוץ בממלח ולידו צ'יפס ופיצה, זה בן.

בדיקות מוזרות שאפשר לעשות

קצב הלב
לפי שיטות עתיקות, קצב הלב של התינוק יכול להעיד על מינו. אומרים שלבנות יש קצב לב מהיר יותר מאשר לבנים. בררי עם הרופא שלך בזמן בדיקה מה קצב הלב של תינוקך - מעל 140 ppm פירושו שיש לך בת, ומתחת ל 140 ppm פירושו שיש לך בן. לפי התיאוריות הקדומות, כן?

סודה לשתייה
בדיקת שתן משעשעת שאת יכולה לעשות - שמים כמה כפיות סודה לשתייה בכוס, מוסיפים את השתן שלך. אין תסיסה? זאת בת. יש תסיסה? זה בן

הטבלה הסינית
לסינים יש טבלה שהיא שקלול של גל האם עם החודש שבו התעברת. אם היית בת 35 ביום ההתעברות וההתעברות התרחשה בחודש ינואר, מצאי בטבלה את ההצלבה בין "ינואר" בטבלה לבין גיל 35, ושם יהיה רשום מין הילוד. אומרים שהיא די מדוייקת, ואם תגללי למטה, הטבלה שם.

החישוב של בני המאיה
האגדה מספרת שבני המאיה במרכז אמריקה קבעו את מין העובר לאחר באמצעות השוואה של גיל האם ושנת ההתעברות. אם שניהם זוגיים או אי-זוגיים - זו בת. אם אחד מהם זוגי והשני אי-זוגי - זה בן.

שיטת המחט
משחילים מחט על חוט, משפשפים את החוט שבקצהו מושחלת מחט פעם או פעמיים למעלה ולמטה לאורך כף היד של האם או האב לעתיד, ואז אוחזים בחוט כשהמחט תלויה עליו, מעל מרכז כף היד של אחד מהם. אם המחט מתנדנדת קדימה ואחורה זו בת. אם בסיבובים - זה בן. איטיליגנטי, הא?

שיטת הטבעת
קושרים את את טבעת הנישואין לחוט ומחזיקים אותה מעל הבטן. אם היא נעה במעגלים - זה בן. אם היא נעה אחורה וקדימה - זו בת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully