פרוותיים. GettyImages
GettyImages

ההעדפה המינית הכי מוזרה אבר: סקס בתחפושות פרוותיות

21.9.2019 / 8:30

חשבתן שהסקס שלכן חייתי? תחשבו שוב. יש קהילה שלמה שנקראת "פרוותיים" (באנגלית "furries") שיכולים לעשות לכן בית-ספר למין שרואים בדרך כלל בנשיונל ג'אוגרפיק

נהנות ממשחקי תפקידים במיטה? הרשו לנו לקחת אתכן כמה צעדים קדימה (כי מסתבר שלשים תלבושת של חדרנית סקסית זה כבר לא מספיק). לטריק הבא תצטרכו חליפת חיה מלאה, כולל מסכה, והרבה חשק מיני. בהצלחה!

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מה זה בכלל פרוותיים?
לפני הכל, בואו נבין לאן אנחנו נכנסות. כל העניין מתחיל עוד לפני הסקס. הפאנדום הפרוותי הוא למעשה קהילת מעריצים הסובבת סביב דמויות שהן חצי אדם וחצי חיה. אלו יכולות להיות גם דמויות תמימות לחלוטין כמו הלוני טונס או דמויות מסרטי דיסני. אף על פי שביצירות הפאנדום הפרוותי הדמויות מתנהגות כמו בני אדם לכל דבר כמעט, לרוב הן מתייחסות לעצמן כבעלי חיים כגון חתול, כלב או שועל. הדמויות הפופולריות ביותר בקרב קהילת הפאנדום הן דמויות עם פרווה (ולכן ה"פרוותיים" הוא השם שתפס), אבל תכלס תוכלו למצוא גם דמויות של ציפורים וזוחלים שעונים על אותו השם. הפאנדום הפרוותי כולל כנסים (קצת כמו כנסים של קומיקס), ספרות, ואמנות. על פניו זה נשמע כמו עוד טרנד חנוני בנאלי, סטייל מעריצים של הארי פוטר או שחקנים אדוקים של מבוכים ודרקונים. אבל מה שמייחד את הקהילה הזאת, מלבד תחפושות פרוותיות הוא סקס, ולא מעט ממנו.

פרוותיים. GettyImages
יאללה מסיבה!!!/GettyImages

איך אומרים סקס בפרוותית?
כמו לכל קהילה, גם לפרוותיים יש מונחים משלהם , אז מעתה, אל תאמרו סקס, אימרו ייף ("yiff")ויש עוד שימושים למונח "ייף" כמו: "פרווה יִיפִית" (yiffy fur) שזה אומר "פרוותי מגורה מינית, "יצירת ייף" (yiffy artwork), שפרושו "יצירת אמנות בעלת תוכן פרוותי ארוטי"; ו"לְיַיֵּף" (to yiff), יעני "לקיים יחסי מין". אמנות ייף כוללת בדרך כלל אנתרופומורפים (דמות חיה עם תכונות של בן אדם) בתנוחות אופייניות לפורנוגרפיה ואמנות ארוטית אנושית.

סקס, בע"ח ורוקנרול
אז למרות שהן יכולות להיראות כמו דמות פרוותית וחביבה של דיסני, עולם הפאנדום הפרוותי מלא במטען אירוטי, בייחוד כי המשתתפים יכולים לנכס לעצמם פרסונה אחרת לחלוטין, ובעצם להסיר מעצמם חלק מהאחריות על מעשיהם. נכון, לפעמים הסקס יכול להיות די בנאלי, והם מורידים את התחפושת כשמגיעים לאקט עצמנו, אבל לפעמים הם נשארים עם כל האאוטפיט, למיקסום החוויה.

פרוותיים. GettyImages
אירוע פרוותי במיוחד/GettyImages

להתגרד זה מיני
נכון יש את העניין הזה של התגרדות? טוב, גם זה חלק מהחוויה המינית. אז למרות שכולם יכולים להיות לבושים בבגדים פרוותיים ויכולים להיראות כמו חבורה תמימה של דובוני אכפת לי, גם לגירוד אחד של השני, שאולי ממבט חיצוני נראה תמים, יש משמעות מינית. בדיוק כמו שבכל תיכון יש את הבחור הזה שחייב לעשות מסאז' לכולם, וזה אף פעם לא היה "סתם בקטע חברי", ככה צריך להיזהר גם מ"גירודי יתר", כדי לא לצאת הבחור הקריפי, כי מסתבר שאפשר לצאת קריפי גם במקום בו כולם לבושים כמו חיות.

האם הם גם זואופילים?
אני לא יודעת מה אתכן, אבל כשגיליתי את התופעה הזאת זה עורר בי שאלה שהיא אולי לא פוליטיקלי קורקט, אבל היא די מסקרנת: האם הם גם זואופילים? כלומר, אם הם כל כך אוהבים להתלבש כמו בעלי חיים ולשכב עם אנשים שעושים את אותו הדבר, האם הם גם אשכרה נמשכים לבעלי חיים? אז האמת שזו שאלה לגיטימית, כי מדובר במשהו שהוא לא חוקי. המספרים הידועים לא מאוד מדויקים, אבל נראה שהם יחסית נמוכים. בסקר אנונימי שבוצע בארה"ב ב-2008 רק 17% מהנשאלים דיווחו על זואופיליה. בואו נחזיק אצבעות שהשאר לא שיקרו.

עוד בוואלה!

קום איל פו(ת): המדריך השלם למין אוראלי שלא יתסכל אותה

לכתבה המלאה
פרוותיים. GettyImages
פרוותיים/GettyImages

גם הפנטזיות שלהם קצת שונות
זוכרות את הקראש הראשון שלכן? תנו לי לנחש, זאת הייתה דמות מצוירת כלשהי. שלי הייתה גסטון מהיפה והחיה, כי בגיל הזה הייתי בקטע של באד בויז. בקיצור, גם בקהילת הפרוותיים יש מצב שהם יפתחו קראש על דמות מצויירת, מן הסתם סוג כלשהו של חיה שלובשת צורה אנושית. אם אתן כמוני, גם אתן כנראה חובבות דגני בוקר מפוצצים בסוכר, ולכן גם מכירות את הדמות של טוני הנמר - שרירי וחטוב למרות הדיאטה הגרועה של תירס וסוכר. קהילת הפרוותיים פיתחהעאליו קראש, אבל לצערם הוא לגמרי דחה אותם. טוב, לייתר דיוק מנהלי חשבון הטוויטר של טוני הנמר הם אלו שלא החזירו אהבה למעריצים הפרוותיים, וחסמו אותם. זה קצת מבאס לשמוע את זה, אבל מצד שני אפשר להבין אותם. אני מניחה שכל מותג שהקמע שלו היה חוטף הטרדות מיניות בוטות היה נחסם. הדבר לא הפריע לפרוותיים להמשיך ולפרסם ציוצים מיניים על טוני הנמר.

מגדרית - יש מצב שהם עלו פה על משהו
אמנם אנחנו כבר ב-2019, ומיניות זה נושא שדנים בו הרבה, מנסים להכיל ולהבין את הספקטרום שלו, אבל מסתבר שבקהילת הפרוותיים הנושא הזה היה על הפרק עוד הרבה לפני. יש משהו בצורת החיה שלעיתים מטשטשת את המגדר, ויכולה ליצור חיבורים מעניינים. מעבר לכך, אנשים שנמשכים לסקס עם פרוותיים, לפעמים מחליטים להתנסות במין עם המגדר שהם לא בהכרח נמשכו אליו מלכתחילה. האמת? אנחנו יכולות ללמוד מהם דבר או שניים.

פרוותיים. GettyImages
סבתוש, למה הפה שלך כל כך גדול?/GettyImages

עוד נקודה למחשבה
יכול להיות שבפרסומות האחרונות של "כלל ביטוח ופיננסים", אלה עם החתול שמיל, יש קריצה לעולם הפאנדום הפרוותי? כי בואו נודה באמת, התחפושת של אותו חתול נראית בדיוק כמו מישהו שיצא הרגע מכנס פרוותיים. רק אומרות.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully