זוג חרמן. ShutterStock
ShutterStock

די, סתמי כבר: דברים שנשים צריכות להפסיק להגיד במיטה

שני רומנו

25.10.2019 / 8:50

אנחנו אוהבות לדבר, חושבות על מיליון דברים בדקה וידועות בפליטות חסרות טאקט, אם את אוהבת את הסקס שלך - אלו המשפטים שאת חייבת להימנע מהם במיטה

אנחנו אוהבות לדבר, אין לנו בעיה להקליט הודעה באורך שתי דקות, לספר מה ההיא אמרה להוא במשך שעה למרות שזה סיפור של חצי דקה או אפילו להחליט שעכשיו בשתיים בלילה זה הזמן לנהל שיחה רצינית. תקשורת בזמן סקס היא הכרחית, לגברים קשה לנחש מה כל אחת אוהבת כי כל בחורה והפטיש שלה, ובכל זאת יש כמה משפטים שאנחנו פשוט חייבות להמנע מהם:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אל תדברי על אריק (או כל אקס אחר)
אתם במיטה, הסקס מטורף, את ממש לקראת גמירה ואז זה קורה - הבחור שאת מזדיינת איתו הוא לא האחד שצעקת כרגע בשמו. כל מי שזה קרה לה יודעת כמה המבוכה באותו רגע גדולה, יש פיל ענקי בחדר והוא גם במקרה האקס שלך (או איזה בחור שאת מפנטזת עליו), ואם אותך זה כל כך מביך תחשבי כמה הוא מובך עכשיו. מניסיוני האישי, הרצון להציל את המצב ולגנוח בקולי קולות את השם הנכון הפעם לא עוזר ורק מגביר את המבוכה כי זה פאקינג כל כך מאולץ שאי אפשר שלא להשמע סטייל הכרוז לעליה למטוס שמחפש את הנוסעים המאחרים. אם זה קרה? זה קרה, שחררי. את שמעת את זה, הוא שמע את זה, כל עוד הוא לא עצר בגלל זה הכול טוב.

בניין גבוה. ShutterStock
לא בשביל משהו, אבל זה כבר סיים לגדול?/ShutterStock

אתה בפנים?
בהחלט נשמע כמו מצב מבאס לשני הצדדים. יכולות להיות מספר סיבות לתהייה אם הוא בפנים או לא, יכול להיות שאת רטובה מידי ובגלל זה את לא מרגישה מספיק את החיכוך, ויכול להיות שהוא שלף זין בגודל של זרת - בשני המקרים זה לא כיף. אני לא אומרת שאם לגבר שלך יש זין קטן אז הסקס בוודאות יהיה רע, בכלל לא, אבל גברים צריכים להיות מודעים ולפעול בהתאם. גברים רוצים להרגיש שהבחורה שאיתם אוהבת ורוצה את מה שהיא רואה, וכשאת שואלת את השאלה הזו הם מבינים שמישהי כאן קצת מאוכזבת.

מתי הולכים לקידוש?
דרוש: מישהו שיעזור לי להבין את המוח הנשי ושיסביר לי למה בזמן סקס רוח הקודש נוחתת עליי ופתאום אכפת לי מתי הקידוש. את העובדה שהמוח שלנו חושב על אלף דברים מנושאים שונים באותה מאית שניה, מה שגורם לנו לפעמים לפלוט איזו אמרה שלא בהכרח התכוונו, אני יודעת... אבל אין לי מושג איך להסביר לו עכשיו למה כשאני מסתכלת עליו מלעלה אני נזכרת בקוסקוס של שישי. אם את מחפשת לראות אותו עם מבט של כלב אבוד - זו הדרך, מניסיון.

עוד בוואלה!

חתונה ממבט ראשון: למה שירי ולירן נפרדו אחרי שנה?

לכתבה המלאה
חלת שבת. ShutterStock
אהה, ספרי לי עוד מה בתפריט היום, זה טיימינג מעולה/ShutterStock

אתה גומר בקרוב?
אם את עוד מעט גומרת ובא לך לדעת אם הוא גם קרוב כדי שתוכלו לסנכרן ביניכם, כי זאת אורגזמה מטורפת(!!!!), אז אין שום בעיה עם השאלה הזו. אבל, כשהשאלה הזו נשאלת כדי שתוכלי לבדוק עוד כמה דקות מסתיים הסקס ואת מתפנה לשאר עיסוקייך - בעיה. אולי זאת רק אני, אבל אם גבר נותן לי תחושה שהוא מחכה לסוף הסקס (כי יש משהו אחר שמעניין אותו כרגע טיפה יותר) מבחינתי הסקס נגמר באותה שניה ושיחפש אותי ב-2195. במקרה הזה גברים ונשים אותו הדבר, כולם רוצים סקס שיהיה עד כדי כך טוב שאף צד לא ירצה שהוא ייגמר.

יש לי פיפי
אין טיימינג נכון לפיפי אבל בזמן סקס זה פשוט סיוט. אני חושבת שללא ספק אפשר להגדיר את המשפט הזה כ"מבאס הגברים הרשמי". כל אחת שיצא לה להגיד את המשפט הזה בזמן סקס מכירה את מבט ה"עכשיו?!" שמגיע שניה אחרי, ובת'כלס הם צודקים, אין לנו מושג למה דווקא עכשיו השלפוחית שלנו החליטה שבא לה להתרוקן אבל ליהנות ועוד להצליח לגמור כשצריך פיפי זה על סף הבלתי אפשרי. אז עד שמישהי תמצא את הטריק ותשתף את כולנו באיך מעבירים פיפי בזמן סקס או איך אפשר לגמור, טיפ ממני: לכי לעשות פיפי לפני, זה פותר הכול.

סבתא. ShutterStock
היא חמודה והכל, אבל לא עכשיו/ShutterStock

יאללה בוא נסיים עם זה
סקס עושים עם אהבה או שלא עושים בכלל. לא תמיד יש לנו כוח לסקס, וזה בסדר גמור, אבל אם כבר החלטת לאסוף את הכוחות האחרונים שנשארו לך מהיום הזה אל תתני תחושה שאת מסמנת וי. בדיוק כמו שאת היית רוצה להרגיש שהסקס הוא לא רצון חד צדדי שלך, ככה גם הוא רוצה להרגיש. סקס זה לא כמו שטיפת כלים שאת יודעת שאם לא תעשי היום מחר את תתחרטי על העצלנות הזו, זה משהו כייפי ומענג ששני הצדדים אמורים ליהנות בו ואם זה לא קורה - פשוט תוותרו על הסקס היום.

סבתא מחכה לי
איחוליי, ברגע זה גרמת לו לחשוב על סבתא שלך תוך כדי שהוא מזיין אותך. אחרי משפט כזה הסיכוי שהסקס ימשך שואף לאפס, מי רוצה לקחת אחריות על המשפט "סבתוש, אני כבר גומרת ויורדת"? אף אחד. כל העניין של זמנים וסקס קצת מטושטש, מצד אחד, בזמן סקס השעה או כמה זמן עבר (או כמה נשאר במקרה הזה) לא אמור לעניין, מצד שני יש חיים מחוץ למיטה הזאת ואנחנו צריכים לעמוד לפעמים בלו"ז צפוף שדורש חישובי זמנים נכונים. מרגישה שהזמן דוחק? תגרמי לו לגמור מהר יותר ותפתרי את עצמך מהסיטואציה הזו. מצד שלישי, עכשיו בוודאות לא תאחרי לקידוש.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully