מיילי סיירוס. GettyImages
GettyImages

נכון, מיילי מתנהגת כמו כלבה, אבל יש לזה סיבה טובה

29.10.2019 / 7:52

חשבתם פעם למה ריהאנה כל כך מצליחה? ובכן, זה שהיא יפה, סקסית, זמרת מוכשרת בטח לא מזיק, אבל הנכס הכי גדול שלה הוא האטיטיוד - זה הסוד האמיתי להצלחה של ריהאנה

בשנה האחרונה אנחנו לא זוכים ליותר מדי ריהאנה. האישה שהיתה מעלה סטוריז מסטולים ואפופי עשן כשהיא שוכבת על מיטת שיזוף וצוחקת עם החברות שלה התבגרה, מצאה זוגיות עם מיליארדר, פתחה חברת קוסמטיקה ומותג אופנה והתמסרה לחיים שכולם אושר, עושר ופחמימות. בגלל זה הווידיאו שהיא העלתה שבו היא צועדת 3 צעדים בהילוך איטי, עם ג'וינט בדרך לבריכה זכה ליותר מ10 מיליון צפיות בתוך פחות מ24 שעות והפך להיות סמל ל-IDGAF (I DONT GIVE A FU***). לריהאנה יש את היכולת להיראות כאילו שום דבר לא מזיז לה ושהיא חיה במקום אחר, טוב בהרבה מהעולם שלנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בא לי להיות קצת ריהאנה - אישה חזקה שעושה מה שהיא רוצה מבלי להתחשב בתדמית, באיך זה נראה או במה יחשבו עלי - היא לובשת מה שבא לה, מזגזגת בין עירום כמעט מלא לטרנינגים שנראים כאילו נשלו מפח זבל יקר, אוכלת מה שמתחשק לה, מצהירה ש"יחד עם השומן מגיעים גם ציצים אז זה בסדר", ומעלה אילו תמונות שבא לה - מטושטשות, חושפניות או כאלה בהן היא מסניפה אבקה לבנה מהראש של שומר הראש שלה. אני גם רוצה להיות כזאת, לא רק כי זה מגניב, אלא כי כנראה שבזכות זה היא נשארת שפויה יחסית בזמן שסלבס אחרים מדרדרים לתהומות של טירוף.

אני לא יודעת אם רירי מאושרת, כי האינסטגרם הוא הרי השקר הגדול בעולם, אבל היא ללא ספק חיה נכון, כי אחד המפתחות לאושר אמיתי הוא היכולת לא להתרגש, לא לדאוג ולא להתעצבן בגלל דברים שלא תלויים בנו, וכן, גם להעלות תמונה של עצמנו בבגד ים צועדים בהילוך איתי כי ככה מתחשק לנו. רוצים עוד כמה רעיונות שסלבס מיישמים ויגרמו לכם לחיות טוב יותר? בבקשה:

ג'ניפר גרנר מוכיחה שאפשר למצוא הומור בכל סיטואציה

מיילי סיירוס: תפסיקו להתחשב יותר מדי
נפרדתם? סבבה. תפסיקו לחשוב על טובתו של האקס בכל צעד ושעל. מי שלא ממש אכפת לה מאף אחד בדרך אל האושר היא מיילי סיירוס. רק לפני חודשיים היא וליאם המסוורת' הודיעו על גירושים, שבוע אחר כך היא כבר העלתה תמונות על יאכטה עם קייטלין קרטר, ידיה או חברה שהפכה להרבה יותר מזה אחרי הפרידה. 5 דקות אחר כך היא וקייטלין נפרדו, אז היא מחקה מיד את כל התמונות המשותפות והתחילה להעלות תמונות בהן היא חופנת את הג'אנק של החבר החדש שלה - קודי סימפסון. בעולם בו כולנו מחכים שנים כדי למחוק תמונות בדיסקרטיות ולהעלות תמונה עם מישהו מקבל הרבה יותר חשיבות מאשר לשכב איתו - זה מרענן ובהחלט מאפשר לנו להשתחרר מהאקס מהר יותר. אז אם אתם אחרי פרידה פשוט תזרמו, תמחקו תמונות או תעלו חדשות בלי לחשוב על אף אחד, זה לא רק יעזור לכם, זה גם יקל על האקס שלכם לעבור הלאה.

ג'ניפר גרנר: תצחקו על עצמכם כמה שיותר
קחו דוגמה מג'ניפר גרנר שמעלה סרטונים קורעים מצחוק גם כשהיא עוברת ממוגרפיה - כל מחקר שבודק אושר יגיד לכם שצחוק זה בריא ואנשים שמחייכים יותר הם מאושרים יותר. זה עניין של ביצה ותרנגולת: מי שמאושר יותר, מחייך וצוחק יותר, אבל מחקרים מצאו שגם אם אנחנו מחייכים ללא סיבה המוח שלנו מקבל אות לכך שאנחנו שמחים ומצב הרוח שלנו משתפר, אז תתחילו לחייך, זה קל וזה ללא ספק ישדרג לכם ולכל מי שסביבכם את החיים. אז Fake it till you make it!

בלייק לייבלי נראית פה כמו דודה של עצמה, וזה בדיוק מה שמהמם בה

בלייק לייבלי: שחררו את הפאסון
אל תיקחו את עצמכם ברצינות: יש כל כך הרבה דברים רציניים ומלחיצים בחיים שלנו שאין סיבה לבזבז אנרגיה על להיראות או להתנהג בצורה מסוימת רק בשביל שיאהבו אותנו יותר. קחו דוגמה מראיין ריינולדס ואישתו בלייק לייבלי שמטרילים אחד את השניה באינסטגרם באופן קבוע - הוא מעלה פוסט שמאחל לה מזל טוב עם אלבום תמונות בו הוא נראה מדהים והיא מטושטשת בכל אחת מהתמונות והיא בתגובה פשוט חותכת אותו מתמונות, וממש לא מתקשרת אליו בצרחות בדרישה שהוא יוריד את התמונות הלא מחמיאות. החיים קצרים מדי בשביל פוזות, תעשו מה שבא לכם, זה משחרר.

איימי שומר: שחררו את ה"מושלם"
אל תתעסקו באיך שאתם נראים: זה ממש לא אומר שאתם צריכים לצאת מהבית בלי דיאודורנט או בלי שצחצחתם שיניים, אבל התעסקות אובססיבית במראה והרצון להראות מושלם מורידים לנו את מצב הרוח וגורמים לנו להרגיש פחות טוב עם עצמנו, וזה במציאות וגם ברשתות החברתיות. מחקרים מדברים לא רק על העובדה שכשאנחנו גוללים פיד של אנשים אחרים אנחנו מרגישים רע לגבי החיים שלנו, אלא גם על העובדה שאם אנחנו מציגים חזות לא אמיתת או "יפה מדי" כלפי חוץ, אנחנו מרגישים פחות טוב עם עצמנו. איימי שומר עשתה קריירה מלדבר על כמה היא לא מושלמת, והנה - הכל בסדר ויש לה כסף, מלא מעריצים ובעל שאוהב אותה, והכי חשוב - כשמשחררים את קונספט ה"מושלם", יורד המון לחץ מהחיים. אז למה שגם אתם לא תנסו להיות קצת יותר אמיתיים?

לא מושלמת, יודעת את זה, ועשתה מזה מלא כסף. איימי שומר

אן האת'וויי: חשפו גם את הרגעים הקשים
הפוסט של אן האת'וויי בו היא סיפרה על הדרך הלא פשוטה שעברה כדי להיכנס להריון, נגע במיליוני אנשים וגרם לנו לאהוב אותה אפילו יותר. למה? כי באמצעות ההצצה שהיא אפשרה למקום הפגיע שלה, היא הזכירה לנו שאנחנו לא רובוטים שצריכים לשמור בבטן את הקשיים שלנו, ושזה לא רק בסדר להוציא, אלא שגם ככה מגיעה אלייך המון אנרגיה חיובית ואוהבת מהעולם. להסתיר רק מכווץ ומקשה על החיים. לא צריך להפגין רק את הרגעים הטובים כל הזמן ולהסתיר את הקשים, בדיוק כמו שלא צריך להסתובב עם איפור מלא בבית. לא, זה לא אומר שמותר לכם להתקשר לאותה חברה 300 פעמים בחודש ולבכות לה על האקס, אבל כן לבקש עזרה, תמיכה או סתם אוזן קשבת כשתצטרכו.

ג'ניפר לופז: אל תתביישו להשוויץ
ג'יי לו מוכיחה שאין שום סיבה להסוות כמה טוב את נראית. וזה הזמן לקחת דוגמה: יש לכם יום שיער טוב, יום תחת טוב או סתם יום טוב ובא לכם להעלות תמונה ולהרים לעצמכם? תעשו את זה! אני לא אומרת שכל הפיד שלכם צריך להיות סלפי בביקיני - יותר מדי התעסקות במראה זו כבר סיבה לדאגה , אבל גם אל תחניקו את הרגעים הטובים! אל תתנצלו, אל תחשבו על כותרת מצחיקה ואל תתפדחו - זה בסדר לעוף על עצמינו ולהתלהב מאיך שאנחנו נראים לפעמים, זה לא הופך אותנו לאנשים רדודים או רודפי צומי, רק לאנשים שמחים יותר.

אוהבת את עצמה. ג'ניפר לופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully