זוג בוגד. ShutterStock
ShutterStock

המדריך לבוגדת: מסתבר שזה בדיוק כמו לקנות נדל"ן

30.10.2019 / 8:15

הבה ננסה להתחסד כמה שפחות ונודה שכולנו בגדנו מתישהו בבני הזוג שלנו, או לפחות חשבנו לבגוד. אז נכון, לחשוב זה לא כמו לעשות, אבל אם כבר עושים, כדאי לעשות את זה כמו שצריך

אחד לחמישה אנשים מודים שהם בגדו מתישהו בבן או בת הזוג שלהם, ואלה רק האנשים הכנים. הגיוני שבוגדים הם גם שקרנים יותר, כך שאי אפשר לקחת את התוצאה הזאת ברצינות, כי כנראה שמדובר באחוזים גבוהים יותר. המחקרים מראים כי גברים בוגדים יותר מנשים, אבל גם נשים לא טומנות ידן בצלחת. מצד שני, נשים בוגדות מסיבות אחרות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בניגוד לגבר, שיכול לבגוד אך ורק כדי לספק את יצר המין שלו ברמה המיידית, אצל נשים זה, כרגיל, קצת יותר מורכב. כמובן שמשיכה מינית חייבת להיות שם, אבל נדירה האישה שתבגוד בבן זוגה המכיל, המסוקס והקסום רק בשביל זה - למעשה הסקס הוא הסיבה האחרונה בגללה מישהי פוזלת החוצה מן המונוגמיה - שום שרירי בטן לא יסיחו את דעתה של אישה מבסוטה. אבל, ויש אבל - כמה נשים שלגמרי מרוצות ממערכות היחסים שלהן אתם מכירים?

בדיוק.

הוא לא מקשיב, הוא לא מכיל, הוא לא מדבר איתי כמו פעם, אנחנו כבר לא יוצאים לשום מקום, רק עם החברים שלו הוא שמח, אחרי סקס הוא מסתובב ונרדם, הוא לא קנה לי מתנה כבר מלא זמן. מה ביקשתי? קצת פרחים? בואו - רוב הנשים לא מרוצות, ואי לכך חלקן בגדו, יבגדו, או בוגדות ברגע זה ממש, ואם נניח לרגע שמה שאנחנו קוראים לו "מוסר" הוא בעצם פחד מעונש או מאובדן של משהו יקר - ניאלץ להודות שאילולא היינו מפחדים להיתפס, כנראה שהיינו בוגדים בכל הזדמנות. האמת לא נעימה כל כך, אבל היא משחררת.

אז אם את כבר בוגדת, לפחת תעשי את זה נכון, ומסתבר (אולי בגלל שההשקעה והסיכון גבוהים בשני המקרים), שהחוקים של הבגידה ה"נכונה" דומים מאד לחוקים של קניית דירה:

בחורה שומרת סוד. ShutterStock
מחקרים מצאו ש-20 אחוז מהאנשים בוגדים/ShutterStock

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
תמיד חירפנו אותי המטופשות האלה שבוגדות בבן הזוג שלהן במיטה המשותפת. בבית, כשבכל רגע הוא עלול להיכנס, וגם אם לא, הסיכוי שיישארו עקבות גבוהים בהרבה. כאילו, אני הראשונה לצאת להפגנות עבור יתרונות המיטה שלי על פני פוטון של איזה דוש מתחיל, אבל מה הלו"ז, גיברת? לבגוד במיטה הזוגית זה כמו הרוצחים הסדרתיים האלה שבסתר ליבם רוצים להיתפס אבל איתרע מזלם שהשוטרים שמחפשים אותם טמבלים, ובסוף הם נכנסים ללובי של המקוף ושוחטים מישהו שם. יו-דונט-שיט וור-יו-איט, גירלפרנד.

היזהרי מנוכלים
כשאת בוחרת עם מי לקיים מערכת יחסים צדדית, אחד הדברים הכי חשובים הוא לוודא שאם את נשואה - גם לו יש מה להפסיד. רצוי שהוא יהיה נשוי גם, למשל, או יחזיק במשרה ציבורית. למה? כי את לא רוצה להגיע למצב בו הוא יכול לסחוט אותך או לאיים עלייך כי שכחת לחכות לו בריש. מצד שני, בניגוד לעולם הנדל"ן, בבגידה אין באמת כזה דבר נוכלים, כי כולם נוכלים, אבל אי שוויון בפוטנציאל ההפסדים של הצדדים כדאי למנוע מראש - מאזן האימה הזה חשוב מאין כמוהו, כדי השצד שיש לו פחות מה להפסיד, לא יהפוך לנוכל. זה עלול לקרות, במיוחד אם הוא פגוע. ומישהו תמיד נפגע.

בחורה מורידה את טבעת הנישואים. ShutterStock
ודאי שאת לא היחידה שיש לה מה להפסיד/ShutterStock

בדקי את השכנים
וודאי נא, לפני שאת נכנסת לברית הסודית הזאת עם גבר כלשהו, מי החברים שלו. האם יש לכם חברים משותפים, ואם כן, האם הם רק חברי פייסבוק שכותבים "חמישי שמח!" ועשית להם הייד, או חברים משותפים, כאלה שעלולים להיתקל בכם ברחוב ואז להיתקל בך עושה קניות במגה. את ממש לא רוצה שאיזו חברה ממעגל שלישי תגיד משהו כמו "כן, נו, זה קרה ביום שני, כשפגשתי אותך ואת אודי בקולנוע" כשבעלך עומד לידך. כן, בעלך, זה שאמרת לו בשני בצהריים שאת קופצת שנייה הביתה להתקלח אבל חייבת מיד לצאת שוב כי חברה שלך נפרדה ממישהו וצריכה אותך. ואם כבר מדברים, אנחנו חייבות למצוא שקר אחר בשביל להתחמק מדברים, כי חוסר היצירתיות הזה מתחיל להיות פתאטי.

שימי לב למצב הנכס
תראי, זה לא קשור לגיל. ראיתי נכסים חדשים עם בטן משתפלת, סקוליאוזיס ופלאטפוס, ונכסים ותיקים שטויחו, נצבעו ושופצו כמו שצריך ונראים מדהים. חשוב לבדוק את מצב הנכס לפני שאת חותמת, זה כל מה שאני אומרת. את לא רוצה לגלות מאוחר מדי שיש אסבסט בגג, עובש בקירות, וגזוזטרה, איך לאמר, קטנה. מילא להתפשר על גודל כשמדובר בשותף לטווח ארוך ואב ילדייך, אבל הפילגש חייב להיות מצוייד. אחרת מה עשינו בזה?

קחי משכנתא קטנה ככל הניתן
למה את בוגדת? כדי לפצות את עצמך על שעמום, כדי ליהנות, וכדי לגוון. הרומן הוא סוג של חופשה ממערכת היחסים הלא מתגמלת שאת שרויה בה, וזה צריך להיות משהו שלא תצטרכי לתחזק כל הזמן, ושיעשה לך נעים, נכון? אז למה לעזאזל את מחפשת עוד מישהו להשקיע בו רגש? ברור שיותר כיף להזדיין כשמאוהבים, כולנו יודעות את זה, אבל תתבגרי - לא חייבים להתאהב בכל אידיוט. רגש הוא השקעה ענקית, ובסוף את היא זו שתשלמי עליה את המחיר.

זוג בוגד. ShutterStock
דעי מי החברים שלו/ShutterStock

אל תתביישי לקנות יד שנייה
אל תאמיני להבטחות של תשואה גבוהה - לפעמים עדיף לרכוש נדל"ן מוזנח, אפילו אם הוא דורש שיפוץ נרחב. אל תלכי על מישהו שנראה יותר מדי טוב. זה שנראה רק בסדר גם יהיה יותר נוח לבריות כי הוא לא חושב את עצמו, גם ישקיע במיטה, כי הוא לא חושב לעצמו בראש "אה, מספיק שאני יפה, אני לא באמת צריך לעשות כלום", וגם, הוא יעריך את הבחירה שלך בו. כמו שאמרה פעם חברה שלי שיש לה עין טובה לפוטנציאלים - "לא תאמיני מה אפשר למצוא אם מכריחים אותם לגזור את הראסטות ולהתקלח". סיפור אמיתי.

זכרי - לא תמיד כדאי להשכיר את הנכס לישראלים
נכון, הם תמיד שזופים מדי, קצת דומים ללובסטר שלוק, אבל אם מצאת מישהו שלא נראה כמו שנתיים לפני פרוץ מלנומה, לגבר שאינו ישראלי יש יתרונות. הוא לא מדבר עברית? מעולה - ככה תוכלי לנהל לידו שיחות טלפון רגישות ללא חשש. הוא נמצא בארץ לתקופה מוגבלת? מצוין! זה אומר גם פחות מחויבות וסיכוי קטן לחברים משותפים, מה שאומר גם שאין סיבה לחשוב על קשר ארוך טווח או עזיבה לטובתו, אפילו סתם כפנטזיה בתור לרופא השיניים. חוץ מזה, את יודעת איך זה ישראלים. הם נחמדים, מלאי שמחת חיים, אבל אחרי שהם הולכים את מגלה שחסרות לך שתי ידיות של דלת ושנעלמו לך כל המגבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully