גל גדות בתל אביב. ניר פקין
ניר פקין

קמצניות? הכוכבות שמקבלות בגדים חינם ומוכרות לנו אותם

12.11.2019 / 7:24

כולנו יודעים על המכירה הפומבית שעשתה קים קרדשיאן לבגדים שנמאס לה לראות בארון, אבל האם ידעתם שיש גם מפורסמות ישראליות שעושות את זה? קבלו את הכוכבות שממחזרות

מי שאוהב את הקרדשיאנז וחולם רק לראות לרגע את קים, לשבת ליד קנדל, לנשנש סלט עם קורטני או לסחוב את התיק לאמא קריס אמנם לא יגשים כנראה את המשאלות שלו, אבל כל אחד מכם יכול להיות הבעלים הרשמי של פריטים מהארון הפרטי של הקרדשיאנז - החל בתיקים ומגפיים שלבשה קים לאירועים או השקות ועד לשמלות ערב נוצצות של קריס.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כן, המשפחה/מעצמה/קרטל שנהנית מתקציב נעליים גבוה יותר מהמשכנתא שלכם החליטה ששני מותגי איפור, אפליקציות, ליין בגדים ובגדי ספורט, מותג הלבשה תחתונה, בשמים, מחטבים ואתר לייפסטייל זה פשוט לא מספיק, אז הן מצאו עוד אפיק שיפיק רווחים: מכירת בגדים ואקססוריז באיביי כמו אחרונות האימהות המשועממות שמחפשות לעצמן תוספת הכנסה. ושלא תחשבו לרגע שזה עניין חד פעמי.

לפני כשבועיים הושק אינסטגרם בשם KARDASHIAN KLOSET, וממש בשבועות הקרובים יעלה גם אתר באותו שם, שיהפוך את כל עניין היד השניה מקרדשיאן לרשמי וימכור באופן קבוע פריטים משומשים מהארון של הבנות. אם כבר, אז כבר.

המכירה הפומבית כבר הסתיימה, אבל לו הייתן רוצות, יכולתן לשים את הידיים על תיקי בלנסיאגה, סלין ושאנל במחיר נמוך בהרבה מהמקור. חלק מהתיקים עלו כמה מאות דולרים, האחרים תומחרו באלפים, ובכל מקרה מדובר היה בחסכון של אלפי דולרים, תוספת של סיפור מעניין לספר בארוחת ערב והמון המון פוזה ריקה מתוכן, לחובבי הז'אנר.

אם לא רציתם לבזבז יותר מדי, במכירה הפומבית יכולתן למצוא גופיות, חצאיות ונעליים שהתחילו מכמה עשרות דולרים - פריטים כמו חצאית הולוגראפית של דולצ'ה וגבאנה (שמתאימה בעיקר אם אתם מתכננים נסיעה לברנינג מן) שהתחילה בכמה עשרות דולרים ואפילו שמונה (!) פאות בלונדיניות שקים מעולם לא השתמשה בהן, אבל הונחו כנראה פעם בביתה. הן, אגב, עדיין למכירה ויכולות להיות שלכן תמורת 25$ פלוס 50$ משלוח!

אבל קימי היא ממש לא היחידה שמבינה שהעובדה שיש לך עשרות ומאות מיליונים בבנק לא אומרת שצריך לזרוק כסף טוב לפח. מסתבר שהיום יש אפליקציה שבה משתמשות סלבס מהשורה הראשונה כדי למכור בגדים שהן כבר לא צריכות - אמילי רקטאוסקי וקיארה פראני מרוויחות בין עשרות למאות דולרים לשמלות, נעליים וג'ינסים שנלבשו על ידיהן פעם או פעמיים והן אפילו מעלות תמונות שלהן כשהן לובשות כמעט כל פריט, ובלוגריות עם מיליוני עוקבים מפרסמות בגדים למכירה כמעט כל יום.

עוד בוואלה!

איף, יא מעיקה: אמה ווטסון המציאה מושג חדש במקום רווקה

לכתבה המלאה

גם בארץ יש סלבס שממש לא מתביישות לעשות קצת כסף ממה שיש להן בבית - רוסלנה רודינה מכרה את מיטת המעבר של יאן הקטן כשהוא עבר למיטה של גדולים והשמועות מדברות על כך שיש סלבס שמעבירות בדיסקרטיות בגדים למשפיעניות שעושות מכירות פרטיות ונהנות מהכנסות נטולות פאדיחה. אבל ללא ספק מי שלגמרי עשתה קרדשיאן היא בר רפאלי, שבתמלילי החקירה שלה עלתה טענה שלכאורה מכרה בגדי מעצבים משומשים בסכום של 192,000 שקלים. ואתן חשבתן שלשים את הספה ביד 2 זה רעיון נפלא להשלמת הכנסה.

מצד אחד, עד כמה שהכל נראה נוצץ, סלבס בסופו של דבר הם בני אדם רגילים שכמו כולנו אוהבות חינמים וגם רוצות להרוויח קצת על דברים לא נחוצים שסתם תופסים להם מקום בבית. ההבדל הוא שאצל אנשים רגילים מדובר בלוותר לחברה ש"שאלה" ממך את השמלה עם הכתם מזארה בניגוד ל-192,000 שקלים. לכאורה.

מצד שני, כשמדובר באנשים מצולמים שלא באמת רוצים ללבוש כל בגד פעמיים, המכירה לחלוטין מטיבה עם כל הצדדים - הכוכבים מרוויחים ולאנשים הפשוטים יש אפשרות לרחרח את בית השחי של קנדל ג'נר או לבחון את המיקום בו כריס הזיעה. ועדיין זה מרגיש קצת זול, בעיקר בהתחשב בעובדה שאת רוב הלבוש הן מקבלות בהנחות משמעותיות במיוחד, או בחינם.

כוכבות כמו גל גדות, שירי מיימון, אילנית לוי ויובל שרף מעדיפות למכור פריטים דרך עמותות שמעבירות את כל ההכנסות לתרומה, וגם בחו"ל, תרומת בגדים נחשבת לדרך טובה להעלות מודעות ולייצר הכנסות לנזקקים. בנוסף, זה נותן להן הילה של נשים טובות ומלאות חמלה - ההילה הזו שווה כסף למפרסמים עתידיים.

נראה שהדבר היחיד שקצת חורק הוא העובדה שהמפורסמות מנצלות את הפרסום שלהן כדי להרוויח יותר. הרי יש עשרות אתרים שמתעסקים במכירת בגדים משומשים, וללא ספק יש לכל אחת מאותן סלבס את האפשרות לבקש מהעוזרת האישית שלה לטפל בעניין המכירה בצורה דיסקרטית. העובדה שהן מנצלות את הפרסום כדי למקסם רווחים על חשבון הלקוחות מרגישה קצת מוגזמת - השאלה האמיתית היא כנראה האם העובדה שסלב כלשהי לבשה בגד מסוים הופכת אותו לאטרקטיבי יותר, או פחות - מבגד חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully