משועממת. ShutterStock
ShutterStock

האם הוא יכול להשתנות? גלי אם את משקיעה בפרוייקט כושל

בשיתוף OkCupid

8.11.2019 / 8:41

אם תהיי כנה עם עצמך, כמה פעמים כבר קרה שמצאת את עצמך מתוסכלת מהגברים שבחרת וניסית לשנות אותם? יכול להיות שזו לא מקריות - עני על השאלות וגלי אם את פשוט אוהבת אותם פרוייקטים

קודם להיכנס לזוגיות ורק אז להתחיל "להתאים" אלייך את הגבר היא תופעה מוכרת ורווחת, אבל בסופו של דבר, היא לא אפקטיבית ובדרך כלל לא בריאה. עד כמה שזה מפתה לשדרג את הדגם שקיבלת לG-5, לפעמים גם השיפורים המדהימים ביותר יכולים לגרום לו להרגיש חנוק, מתוסכל, כועס או באופן כללי לא מספיק טוב. כי גברים הם לא גאדג'טים, ואת לא אמורה לשפר אותם בכל פעם שיוצא עדכון גרסה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נכון, הרבה יזרמו איתך על הדברים שאת אוהבת - יצאו איתך לרוץ, יאכלו קינואה, ילכו איתך לשופינג או לטעימות יין ואפילו יבואו איתך לחוגים הזויים והרצאות מוזרות, וזה מדהים וכנראה אומר שיש לכם קשר בריא ואתם רוצים להכיר טוב יותר את האדם שאתכם. הבעיה מתחילה כשאת מחליטה לעשות ממנו "פרוייקט":

פתאום הכרס הקטנה שהייתה לו כשהכרתם לא נראית טוב בחולצה שאת אוהבת ואת מחליטה להכניס אותו לכושר או להפוך אותו לטבעוני, או שפתאום ההרגל שלו לצאת לבירה פעמיים בשבוע עם חברים כבר לא מתאים לך, כי יש שם איזה חבר רווק שתמיד מספר כמה טוב הולך לו באוקי קיופיד.

השורה התחתונה בכל המקרים האלו היא אחת: את לא אמורה להתייחס לגבר שקיבלת כאל פרוייקט. את יכולה להציע לו, להדליק אותו, לבקש ממנו שינסה להתאים יותר למה שאת רוצה, או להסביר לו מה מפריע לך ומה את אוהבת - את לא באמת יכולה לשנות את הגבר שאיתך. אם הוא ישתנה בניגוד לרצונו, זה כנראה לא יחזיק ורק יגרום לו למרמור ותסכול. אגב, זה תקף גם לגבייך, כי אין שום סיבה שמישהו ישתנה בשביל אף אחד.

זה לא אומר שאת אמורה לסבול ולקבל כל דבר שהוא עושה, אבל את כן יכולה להבין שאין שום סיבה להיות במערכת יחסים עם מישהו שסגנון החיים שלו וההסתכלות שלו על העולם היא שונה לחלוטין משלך, פשוט לחפש כבר מההתחלה את מי שיתאים לך.

רוצה לגלות אם את רואה גברים כפרויקטים או פשוט עדיין לא מצאת את מה שאת באמת צריכה? עני על השאלון!

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully