זוג מחייך במיטה. ShutterStock
ShutterStock

כואב? זה לא כי נפלת מגן עדן: גלי איך את מתמודדת עם דייטים

בשיתוף OkCupid

15.11.2019 / 8:40

עולם הדייטינג יכול להרגיש לפעמים כמו חוף ים קאריבי ויפיפה, או כאילו הגעת בטעות לביצה טובענית ומטונפת, מלאה בצפרדעים שממש לא בא לך לנשק - עני על השאלות וגלי איך את מתמודדת עם דייטים

עולם הדייטינג יכול להרגיש לפעמים כמו חוף ים קאריבי ויפיפה, בו את שוכבת על מיטת שיזוף איכותית ורכה בזמן שמלצרים חתיכים ונטולי חולצה מגישים לך מרגריטה, ומצד שני, לפעמים את עלולה לחשוב שהגעת בטעות לביצה טובענית ומטונפת, מלאה בצפרדעים שממש לא בא לך לנשק. אבל ממש כמו כל דבר בחיים, גם במקרה הזה, את יכולה להחליט אם להשתכשך, לשחות או לשקוע. הכל תלוי בדרך שבה את מתנהלת באפליקציות, איך נראית תמונת הפרופיל שלך, למי את מחליקה ימינה ושמאלה והדרך שבה את מגיעה מהמסך למפגש.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי עם כל הכבוד לעובדה שאת חושבת שהכי רומנטי יהיה לפגוש את אהבת חייך בחתונה של החברה הכי טובה שלך אחרי ששתית כמה דרינקים, היום הרבה יותר סביר שתפגשי אותו ב-OkCupid. יש בזה משהו יותר נוח, תודי, שאת לא צריכה לעפעף שעה ולהמתין שמישהו יואיל בטובו לגשת אלייך בזמן שאת יושבת על הבר. חוץ מזה שהרבה יותר כיף להיפגש לדייט אחרי שניהלת שיחה קצרה און ליין והיה לך מספיק זמן להבין אם הוא מצחיק, בוגר או כזה שהדרך אליו רצופה שיחות עמוקות.
לא משנה אם רק עכשיו יצאת מקשר ואת מנסה להכיר את העולם מאחורי האפליקציות או שאת כבר יודעת בדיוק מה הוא הולך לכתוב לך רק ממבט חטוף בתמונת הפרופיל, הגיע הזמן לגלות - האם את מרגישה כמו דג במים או טובעת בים הדייטינג הווירטואלי?

לאפליקציית OkCupid הקליקו כאן

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully