אגם בוחבוט ונועה קירל. ניר פקין
ניר פקין

נועה קירל מי? למה יש סיכוי שלא נזכור אותה בעוד עשור

שני רומנו

24.11.2019 / 8:21

שתיהן התחילו את דרכן בריאליטי כזה או אחר, פרצו בגיל יחסית צעיר והיום הן כובשות את הבמות הגדולות. נועה קירל ואגם בוחבוט עשו את זה בגדול אבל מי מהן תעמוד במבחן הזמן ותמשיך לככב בעוד עשור מהיום? המדד

אגם בוחבוט נכנסה לנו ללב כבר באודישן הראשון ב"בית הספר למוזיקה" עם השיר "יא מאמא" כשרק הייתה בת שמונה, עם קוקו ושמלת לבבות. מהשנייה הראשונה שהיא פתחה את הפה היא הדהימה את השופטים ביכולות שלה וריגשה כל אחד מהצופים. ההתחלה של בוחבוט הייתה תמימה וזה מה שגרם לה להיות כל כך מיוחדת, משהו בילדה הקטנה ששרה שיר כל כך מרגש ועמוק במרוקאית עושה את שלו. מצד שני, "תמים" זה לא משהו שאפשר להגיד על ההתחלה של קירל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אל נועה ואל אביה המעורב יתר-על-המידה נחשפנו בתוכנית "פושרז" שם ראינו כמה הוא נוכח בכל פרט ופרט בקריירה של הבת שלו, מה שהוביל לכאוס שאפף את הקליפ הפרובוקטיבי "קילר" שיצא ב-2015, דבר שהוביל לצפיות מרובות ולחשיפה לא קטנה עבור ילדונת בת 14. הביקורת העיקרית על הקליפ הייתה בנוגע לשאלה איך אב נותן לביתו להצטלם ולזוז בצורה כל כך מינית בגיל רגיש וסביר להניח עוד הרבה לפני שגילתה בעצמה את מיניות, אבל היי, אומרים שאין דבר כזה פרסום רע או טוב, מה שהתברר כנכון, כי אחרי הקליפ הזה, לא היה אחד שלא ידע מי זאת נועה קירל, וכך עד היום. נשאלה השאלה האם נועה קירל והפרובוקטיביות, או אגם בוחבוט והתמימות העממית הן רק טרנד חולף, או שמא יעמדו הכוכבות במבחן הזמן ויישארו על המסכים שלנו עוד עשור? בואו נבדוק:

מדד ניהול קריירה

אומרים שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה, אבל במקרה של נועה קירל העוצמה מגיעה מכל הכיוונים - בזמן האחרון זה נראה שנועה קירל השתלטה על העולם, או לפחות שהיא בדרך לשם. היא על כל המסכים, בכל המצעדים, משתפת פעולה עם "MAC", רנואר, פילה, והיום נוכל לראות אותה בפרסומת לביטוח ישיר ומדברת בקולה של יונה. באות הפרסומת תוכלו לראות גם את רוברטו שמייצג את נועה - פאוור קאפל שאי אפשר לזלזל בו. רוברטו ידוע כאחד הסוכנים החזקים בתעשייה, והציוות שלו אל נועה קירל אומר הכל -היא החליפה את אביה בגבר לא פחות דומיננטי, מה שאומר דבר או שניים על איך שהקריירה שלה מתנהלת. בכוח מתפרץ, מהר, וקדימה.

גם לבוחבוט יש גבר חזק שמנחה אותה בעולם המוזיקה, והוא לא פחות מאשר משה פרץ. היא מיוצגת בזד איי הפקות בע"מ (שמייצגים ומנהלים גם את פרץ) מה שלא מפתיע, כי מתחילת הקריירה שלה בבית הספר למוזיקה הוא הולך איתה יד ביד, כמנטור וסוג של דמות אב מוסיקלית -. הוא כותב לה שירים, עושה איתה שיתופי פעולה ומעלה אותה להופעות איתו. למרות שניהול הקריירה של שתיהן מאופיין בהובלה חזקה מבחוץ, הרבה יח"צ ושירים קליטים שאי אפשר להפסיק לזמזם אגם קצת נושמת את האבק של קירל - אולי בגלל שהמיתוג שלה טיפה יותר מיושן בעולם שבו התרגלנו לקבל את המסרים שלנו בצורה הרבה יותר בוטה.

עוד בוואלה!

המדד: למה דניאל גרינברג ממשיכה להפסיד לרוסלנה רודינה

לכתבה המלאה

מדד המיתוג

מתחילת דרכה קירל מותגה כ"ילדה רעה" - כבר בסינגל השני שלה "קילר" היא משכה את כל תשומת הלב של המדינה באמצעות הלבוש המינימלי, והריקוד הסקסי - שילוב קטלני, במיוחד מאחר והייתה רק בת 14. נראה שעם הזמן, ההבשלה, והבגרות, נועה קצת נרגעה עם הלבוש החשוף, אבל הילדה הזאת עדיין לא בת 20 והיא מפלרטטת עם המצלמה יותר טוב משאני אפלרטט עם גברים אי פעם, ובואו נודה - היא גם יוצאת עם גברים הרבה יותר שווים. משום מה היא נוטה להיתמם ולהתעצבן כשמתייחסים למיניות שלה, שזה, כאילו, קצת מזכיר את מריה דומרק שעשתה קריירה מדוגמנות בגדי ים והלבשה תחתונה באינסטגרם ואז מחקה בכעס את התמונות שלה בטענה שהיא מוחפצת מדי.

אגם בוחבוט, לעומתה היא ייצוג מושלם למשפט "ילדה טובה מבית טוב" - המיתוג שלה תמיד התמקד בתמימות וברגישות שלה, ואיכשהו היא תמיד מצטיירת כמלאך עם הילה מעל הראש. אבל גם זה משתנה - למרות הצהרתה שלעולם לא תצטלם בבגד ים, לאחרונה מעלה בוחבוט תמונות שלה בביקיני לאינסטגרם שלה, מה שמעלה מיד לראש את ריהאנה (להבדיל), שגם היא מיתגה את עצמה בתחילת הדרך כזמרת פופ מתוקה שהצליחה כנגד כל הסיכויים, ועכשיו, תראו אותה. יש סיכוי שעוד כמה שנים נגלה אדם חדשה והרבה פחות תמימה, לכו תדעו - אולי היא תעשה אפילו כמה קעקועים ותשיר על סאדו מאזו, אין לדעת. מה שבטוח, לה יש לאן להתפתח אם תרצה לשנות תדמית ולהתחדש.

מדד המולטי טאלנט

כבר מזמן הבנו איך התעשייה הזו עובדת. אם אתה מפורסם, זה לא משנה אם התחלת בתור זמר - אתה יכול להיות גם שחקן, מנחה, שופט, דוגמן - הכול. גם בוחבוט וקירל מתפזרות - שחקניות, דוגמניות, זמרות, מנחות - קשה להשתלט על הכול אבל יש כמה, והם בודדים, שבאמת מצליחים לשלב בין התחומים וגם לעשות את זה טוב. תראו את אסי עזר למשל, הוא מנחה מעולה (בהחלט אחת הסיבות שראיתי את נינג'ה ישראל) מצטלם נהדר לצידה של בר רפאלי וכובש לבבות עם הבעל ההורס שלו. הוא מתפזר, ומצליח לו. בוחבוט גם מנסה לעשות הכול - היא מוציאה בממוצע שני שירים בשנה, דיבבה את התפקיד הראשי בסרט הילדים "הנסיכה הגנובה", מנחה תוכנית בערוץ הילדים, מופיעה במחזות זמר ובחנוכה הקרוב נוכל לראות אותה שוב על הבמות. היא באמת מצליחה לעשות את זה לא רע, והמשחק שלה, למרות שלא מתקרב לקול המדהים שנולדה איתו, הוא לגמרי מספק.

קירל מתפזרת גם היא, אבל בווליום הרבה יותר גבוה מבוחבוט - קצב השירים שלה יותר גדול משל אגם, היא שפטה בגוט טאלנט, כיכבה בקליפים, קמפיינים ובמופעים רבים בתקשורת, ועוד מעט תהיה מורה בבית הספר למוזיקה. גם היא שולחת את ידה במשחק, למשל בסדרה "כפולה" אבל כל אחד יכול לראות אחרי שלושה פרקים שלא מדובר בשחקנית הטובה ביותר. או איך אומרים - נועה, דונט קוויט יור דיי ג'וב. אין ספק שקירל היא מגנט, אי אפשר להוריד ממנה את העיניים, אבל זה לא מספיק כדי לשחק תפקיד שיש בו תוכן, גם לא להצגה כמו "מאמא מיה" בה בוחבוט השתתפה. אולי היה עדיף אם נועה הייתה מוותרת על הקריירה במשחק ומשקיעה את האנרגיות בלהיטים שמכניסים לה המון כסף ובדוגמנות כי היא מצטלמת מעולה, במקום לאכול את העוגה, כי במקרה הזה העוגה לא נשארה שלמה.

אז את מי נזכור עוד עשור?

למרות שנועה קירל כוכבת בולטת יותר כרגע, אגם בוחבוט נמצאת לא הרחק מאחוריה, ויותר חשוב, נראה שחיי המדף שלה במרחב התקשורתי יהיו ארוכים יותר, מהסיבה הפשוטה שלא חבשה את כל הכובעים שברשותה בו זמנית ולמעשה לא "בזבזה" את כל מה שיש לה להציע מהר מדי. אם בוחבוט תרצה בשלב מסוים לשנות תדמית היא תמיד תוכל ולגלות לנו עוד צדדים. נועה קירל, לעומת זאת, תהיה בבעיה - להיפתח תמיד אפשר, אבל הרבה יותר קשה לחזור אחורה ולקחת חזרה את מה שכבר חשפת.

אגם עושה חזרה

צילום: דייב שחר. עריכה: נועה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully